Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van _ruud_
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 18 bijdrage(n) van _ruud_ (Pagina: 1 van 2)
Topic: beginnende dj (19-10-2005 15:29:00)
oke dan ga ik toch maar voor de gemini umx se
bedankt
Topic: beginnende dj (19-10-2005 15:15:00)
bedanktoke
maar is het niet moeilijk dan als beginner zonder bmp counter ? want dat lijkt me nou net handig
Topic: beginnende dj (19-10-2005 14:50:00)
maar is het niet moeilijk dan als beginner zonder bmp counter ? want dat lijkt me nou net handig
maar ben tog nog aan het twijfelen mij lijkt een bmp counter wel makkelijk om mee te beginnen en nu ben ik aan het denken tussen JB-SYSTEMS BEAT 4 MKII & BEHRINGER VMX-300 welke zouden jullie pakken?
Topic: beginnende dj (15-10-2005 12:43:00)ja srry dan
Topic: beginnende dj (15-10-2005 11:15:00)als ik een mixer wil kopen hoe ik het moet betalen als ik hem bestel bijv. geld overmaken naar een rekening ofzo
Topic: beginnende dj (14-10-2005 23:53:00)oke maar ik heb er een gekregen vandaag :P mijn neef heeft een nieuwe gekregen
en kreeg ik die van hem al een tijd trug
(Pioneer SE-DJ-5000) of ja overgekocht voor €10,-
maar ik wou nog ff vragen hoe moet je betalen over maken naar een bepaalde rekening kan het namelijk niks over vinden
srry wil iemand me dit ff uitleggen?
Topic: beginnende dj (14-10-2005 16:28:00)
en kreeg ik die van hem al een tijd trug
(Pioneer SE-DJ-5000) of ja overgekocht voor €10,-
maar ik wou nog ff vragen hoe moet je betalen over maken naar een bepaalde rekening kan het namelijk niks over vinden
srry wil iemand me dit ff uitleggen?ja maar heb liever meteen goed degelijk spul en alles wat ik wil dan inplaats van dat ik na 2 jaar al ze van ik wil een nieuwe mixer en dat
maar ik koop de mixer van gemini
maar alvast bedankt iedereen als ik nog iets wil weten vraag ik het wel
maar zou het dom zijn als ik bijv. nu als de mixer koop (gemine umx se) heb wel 2 mp3 speler die ik er op aan zou kunnen sluiten
want lijkt mij zo dat de aanbieding ervan maar tijdelijk is
en koop Gemini DJX-1 denk ik er nog bij
slim?
Topic: beginnende dj (14-10-2005 14:48:00)
maar ik koop de mixer van gemini
maar alvast bedankt iedereen als ik nog iets wil weten vraag ik het wel
maar zou het dom zijn als ik bijv. nu als de mixer koop (gemine umx se) heb wel 2 mp3 speler die ik er op aan zou kunnen sluiten
want lijkt mij zo dat de aanbieding ervan maar tijdelijk is
en koop Gemini DJX-1 denk ik er nog bij
slim?ik heb de reviews al een gelzen maar zoveel geld wil ik er naar ff goed denken tog nog niet aan uitgeven eerder iets van 200 euro maar denk dat ik dan de mixer genemi koop
vind €400 euro tog wat veel en koop er dan de numark AXIS 9 cr bij 2x
Topic: beginnende dj (13-10-2005 21:23:00)
vind €400 euro tog wat veel en koop er dan de numark AXIS 9 cr bij 2x
welke zou jij pakken dan?
Gemini Fx 7000 is deze ook goed dan heeft effecten en 3 kanaal
www.marktplaats.nl/index.php3?url=http%3A//koopjes.marktplaats.nl/muziek_en_instrumenten/mengpanelen/6562551.html
Topic: beginnende dj (13-10-2005 16:26:00)Gemini Fx 7000 is deze ook goed dan heeft effecten en 3 kanaal
www.marktplaats.nl/index.php3?url=http%3A//koopjes.marktplaats.nl/muziek_en_instrumenten/mengpanelen/6562551.html
maar ik d8 de reloop effex 2 lijkt me ook erg goed als ik zo de reactie lees en ziet er ook erg de gelijk uit maar weet nie als het eg slim is om maar 2 channel te pakken wil er bijv. nog de pc op aansluiten en dat deze Gemini UMX SE mischien beter voor me is ik zou graag effecten hebben dus reloop lijkt me erg goede keus maar het lieft een van €200,- ongeveer voor mee te beginnen
eventueel ander keuze:
-American Audio Q-D6
-JB-Systems MX 4 MKII
-Behringer DJX-700
-Behringer VMX-300
wat zou volgens jullie de beste keus voor me zijn (heb de reactie gelezen ook over de djx-700 de meningen erover zijn nogal verdeeld
) (wil vooral dance,trance en techno gaan draaien)en nog deze Reloop RMX-30 BPM mischien dat iemand me daar meer info over kan geven staat nie zo veel bij van mensen zelf de een vidt het maar eek stom ding en de ander weer uitsteken ik weeet het nie meer MAAR MIJN VOORKEUR GAAT NOG NAAR DE RELOOP EFFEX 2
eventueel ander keuze:
-American Audio Q-D6
-JB-Systems MX 4 MKII
-Behringer DJX-700
-Behringer VMX-300
wat zou volgens jullie de beste keus voor me zijn (heb de reactie gelezen ook over de djx-700 de meningen erover zijn nogal verdeeld
) (wil vooral dance,trance en techno gaan draaien)en nog deze Reloop RMX-30 BPM mischien dat iemand me daar meer info over kan geven staat nie zo veel bij van mensen zelf de een vidt het maar eek stom ding en de ander weer uitsteken ik weeet het nie meer MAAR MIJN VOORKEUR GAAT NOG NAAR DE RELOOP EFFEX 2