Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dj ivan

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 33 bijdrage(n) van Dj ivan (Pagina: 2 van 4)

Topic: biertjehhh??? tijdens het draaien... (1-2-2005 20:32:00)
Tjeej

Ik zag laats een dj die was knetter zat,
Echt vet van de kaart, moest iemand anders het overnemen.
Maar goed ook want die draaide 'WEL'relaxed...

Das dus geen goede promotie voor jezelf!
Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (25-3-2004 15:32:00)
Damn beter plaatje ja...

Hopen dat ie lekker gaat scoren in de discotheken...

Dan hoeren we ook nog eens goede muziek tijdens het stappen...

Dat wordt helaas ook steeds minder. ( te veel commerciële rommel )

greetz Ivan
Topic: Welke schade kan een aggregaat aanrichten. (5-11-2003 15:50:00)
Hej allemaal...

Onze geluidsset hebben we ook een keer verhuurd aan een
carnavals vereniging.
We hadden de installatie goed aangesloten en getest....
Volgende dag konden we de boel weer ophalen
Hadden ze zelf de handel al afgebroken enz enz
Wij thuis testen ..@#!%&* alle boxen kappot.
Versterkers kelukkig nog heel (1xyamaha 4500 / 1x yamaha 3500)
speakers: JBL bass dood, jbl mid-hoog ook dood.
Ik weet niet zeker of dit door de aggregaat komt,
maar de mengtavel/versterkers waren zo afgesteld dat de speakers nog te overhielden.
als je er zelf niet bij bent kun je het toch nooit verklaren hoe zoiets nou kon gebeuren.

dus voor de mensen die wel vanplan zijn om een aggregaat te gebruiken,
eerst de boel goed controleren.

greetz ivan
Topic: BREIN pakt Kazaa gebruikers aan! (5-11-2003 14:34:00)

Victor schreef:

Muziek is *de* branche waar zonder 1 probleem de hele tussenhandel kan worden uitgeschakeld door het via internet aan te bieden. Dan betalen we nog steeds mee aan de nieuwe auto van René Froger, André Hazes, Dries Roelvink en noem je favoriete artiesten maar op. Maar niet meer aan de nieuwe auto van Hans Breukhoven en de zoveelste facelift van zijn immer jong ogende vanessa.

Het begint zo onderhand wel flink tijd te worden dat de muziekindustrie hier serieus werk van gaat maken, voordat het te laat is.
Maareh hier ben ik het helemaal mee eens Vic!
Dit is in iedergeval 1 manier om de kostprijs te verlagen.
Hopen dat ze daad werkelijk een keer de tussenhandel gaan uitschakelen.

greetz Ivan
Topic: BREIN pakt Kazaa gebruikers aan! (5-11-2003 14:24:00)
tsss...

oke ik lees wel even.

sorry dat ik ff geen tijd had
Topic: BREIN pakt Kazaa gebruikers aan! (31-10-2003 17:48:00)
niemand????
Topic: BREIN pakt Kazaa gebruikers aan! (30-10-2003 15:06:00)
Hoi allemaal

Ik heb helaas niet genoeg tijd om alles te lezen,
Maar hoe zit het met de controle op dit moment?
Zijn er al mensen bekeurd?
Zijn er spullen in beslag genomen?

wie weet hier meer vanaf?

vriendelijke groeten, Ivan
Topic: rookmachine kapot? (23-9-2003 15:12:00)
Zoiets wink ;)

zinloos dus, gooi maar dicht de handel

greetz ivan
Topic: rookmachine kapot? (18-9-2003 17:40:00)
hej luitjes!!!

Sja, ik heb ook een martin junior 700 gekregen,

een woord....... KLOTE ZOOI. Barrels voor belgische discotheken zijn het!

dat iemand dat ooit heeft kunnen uitvinden.

techniek uit het jaar 0!

das duidelijk toch?

Ik heb hem ook geprobeert te reinigen, maar in dat klote element is niet heel
uit de buiten pijp te krijgen. moer vast.
werdt dus tijd voor een nieuwe.

greetz van Ivan
Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (9-9-2003 16:02:00)
Tjee!!!

Dat hebben jullie mooi gezegd heren!
Ik kan er bijna een boek van maken...

Mijn mening is dat Tiësto een zeer goede dj is.
Hij is niet voorniets een beroeps dj geworden.
Ik weet zeker dat er meer mensen zijn die op dit niveau zitten
of kunnen komen, alleen hebben deze de kans nog niet gevonden om zich in
de picture te spelen.
Zo hebben ook heel veel mensen heel veel verschillende smaken qua muziek.
Natuurlijk heeft tiësto wel eens een mindere set,
maar dat heeft elke dj wel een keer.

Laten we hopen dat Tiësto alleen maar beter mag worden.
Dan gaat hij net zo hard met plezier mijn platen bak in!

greetz van Peter