Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Ronny

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 74 bijdrage(n) van Ronny (Pagina: 2 van 8)

Topic: Akoestiek, belangrijke factor? (14-6-2005 14:20:00)
je precies, maar dan moet je dat ook hebben staan he :-)

we hebben alleen c7, Q sub, Q1, Q7 en max.... en voor de line array was geen budget... dus c7. spreiding van c7 is niet zo een punt, binnenste toppen worden naar binnen gedraait denk ik. spreiding is overigens 75° horizontaal en 40° verticaal voor de c7 top...

mvg
ronny
Topic: Akoestiek, belangrijke factor? (14-6-2005 13:17:00)
dan begin ik met een praktijk situatie die zich binnenkort gaat afspelen. het gaat hier om een party met optredens van milc inc, lasgo( belgen onder ons kennen die wel). gebruikt systeem gaat zijn 8*C7sub en 4* C7 top van d&b. 4 max 15 als delay en 4 max 15 als monitor.
het is een tentfuif. binnenafmetigen tent: 20m breed, 50m diep. Volgens jullie is het dus niet ideaal om aan beide kanten van het podium 2 stacks c7 te zetten(4 bassen 2 toppen)?

enige suggesties?

mvg
ronny
Topic: T.amp Proline (12-6-2005 14:19:00)
wat mij weer stoort is dat ze van de geweldige opbouw zijn afgestapt. ik bedoel hiermee: voedingstransfo centraal, koelbalk links en rechts met daarachter de ventilatoren. op en langs de koelbalk de eindtrappen. In dit ontwerp is zowel de koeling als gewichtverdeling optimaal. nu in de nieuwe pro line zetten ze de transfo aan 1 kant. dus een kant is loodzwaar en de andere kant weegt in verhouding bijna niets. ook de koeling is weer zo raar uitgevoerd... nuja dit zijn voor mij aleen maar dingen die me storen als ik de foto's bekijk. Maar in de praktijk heb ik toch liever een rackje dat niet aan een kant een dubbele hernia geeft en aan de andere kant een verschot:-)

nuja dieter(pulse) ging er eentje kopen zei hij. Ik ga daar binnenkort wel eens kijken dan :-)

mvg
ronny
Topic: stroomprobleempje met crest 7001 (25-4-2005 11:32:00)
een automaat heeft inwendig 2princiepes zitten om in het ene geval overbelasting en het andere geval kortsluiting te voorkomen.
overbelasting werkt op het princiepe van een bi metaal. Dit zal door de te grote stroom opwarmen en uiteindelijk open gaan. dit zorgt er op zijn beurt voor dat de automaat afslaat. Wanneer de omgevingstemperatuur nu al hoog is zal de temperatuur van dat bi metaal ook al hoger zijn. dus die zal dan iets sneller reageren als dat die echt koud zou zijn.

kortsluiting werkt op het princiepe van magnetisme. Door de grote kortsluitstroom zal er een sterk magnetisch veld opgewekt worden in het spoeltje in de automaat dat in serie staat met je belasting. dit zorgt ervoor dat er een pennetje uitschiet die tegen het mechanisme aankomt waardoor dat die afvalt.

mvg
ronny
Topic: te huur gezocht, pa voor Carnavalswagen (19-11-2004 19:31:00)
en tis ook niet omdat er jbl opstaat,dat het meteen loeihard gaat hoor.... wink ;)

dus check het een en ander nog maar eens goed shocked 8O

mvg
ronny
Topic: SUB-meeting (3-11-2004 20:04:00)
tom(cyberdance) was ook van plan om met een setje x-series af te komen wink ;) allee de bedoeling was er, of ie dan ook kan weet ik nog niet laugh :D

mvg
ronny
Topic: SUB-meeting (2-10-2004 20:19:00)
ik ben ook van de partij dan, ik kom namelijk met davy gabriëls mee. mijn digicam en laptop gaan mee, dus foto's maken is geen probleem wink ;)

mvg
ronny
Topic: Het Punisher baskast topic (22-9-2004 11:53:00)
per definitie zal de punisher niet enorm veel luider gaan als een br118 bv, maar door de hoorn zal de punisher zeer merkbaar verder dragen.

tis dus niet zo dat je kan zeggen dat een punisher met hetzelfde vermogen als een br118( vermogen wat we er op zetten) luider zal gaan, maar hij zal dan weer wel verder dragen bij dat vermogen.

Dit is zo een beetje hoe ik de punisher begrijp. zit ik er ver langs of niet?

mvg
ronny
Topic: klankset fuif (20-7-2004 11:51:00)
die beyma sets zijn gewoon sets van ak audio. kastje bestellen bij hun en drivers bestellen. thuis gewoon drivers in kastje steken eh voila. niet echt zelfbouw te noemen lijkt me...

mvg
ronny
Topic: Bouw Nexo Alpha E (4-7-2004 13:14:00)
denk dat die 2de nep nexo kast eerder nikso genoemt kan worden laugh :D razz :p

nikso: niks onder de plank wink ;)

mvg
ronny