Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Jordiploum
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 19 bijdrage(n) van Jordiploum (Pagina: 2 van 2)
Topic: Wat kosten jullie nou? (20-2-2006 16:32:00)
Nu even wachten op mijn verjaardag dan krijg ik die 2 RW-12, die sluit ik tijdelijk aan op een of ander oud versterkertje dat 2x150 Watt ZOU MOETEN produceren, maar volgensmij komt er naar het geluid nog geen 2x50 uit maarja ... De versterker die koop ik dan zelf wel ietsje later :)Hej,
ik heb nu de DAP P-12 gekocht maar net zoals jou, nog geen versterker.
let dan wel even op of je speakers ook een ouderwetse speaker aansluiting hebben zodat ze je op een oude huiskamer versterker kunt aansluiten. Ik heb met de P-12 alleen maar Speakon aansluitingen dus ik kan er pas iets mee als ik mijn versterker heb..ohja..mocht je speakon kabels willen kopen (2x10m.) kost ook nog eens €50,- , men zegt wel dat dit de kwaliteit van het geluid ten goede komt
JordiTopic: Redelijke versterker? (27-9-2005 07:59:00)
Daar heb je zeer zeker gelijk in Sylvia! echter vind ik het redelijk normaal dat een 15 jarige nogal wat illigale CD'tjes heeft, echter keur ik dit niet goed. als je mijn berichtje verder door had gelezen heb ik ook gezegd dat ik in de toekomst meer Legale CD's wil gaan kopen om dit zo dan op te lossen. De situatie in dit geval is ook helemaal anders, jij draait zoals ik op kan maken uit jou bericht voor een club, en ik sta pas in de 'kinderschoenen'. Jij hebt op het begin toch ook niet zeker ALTIJD legale CD'tjes gedraaid..of wel ? Maar i.v.m. met o.a. het bovenstaande heb ik ook mijn vraag gepost wat ik zou kunnen vragen i.c.m. hetgeen ik kan bieden!
Topic: Wat kosten jullie nou? (19-2-2006 19:54:00)daar heb je inderdaad alweer gelijk in
wat betreft de cd's ik heb eigelijk weinig cd's en ook nog eens veel illigale maar in de toekomst wil ik wel meer originele cd's gaan kopen omdat je anders veel gezeik kunt krijgen. wat ik in ieder geval wel heb is de Hitzone collectie en nog zo'n 40 andere cd's. zolang ik nog niet voldoende CD'tjes heb gaat de pc gewoon mee
Topic: Wat kosten jullie nou? (19-2-2006 19:25:00)
wat betreft de cd's ik heb eigelijk weinig cd's en ook nog eens veel illigale maar in de toekomst wil ik wel meer originele cd's gaan kopen omdat je anders veel gezeik kunt krijgen. wat ik in ieder geval wel heb is de Hitzone collectie en nog zo'n 40 andere cd's. zolang ik nog niet voldoende CD'tjes heb gaat de pc gewoon mee
Big Bang, daar heb je inderdaad gelijk bij, alleen ben ik bang dat als ik zo'n 60,- ga vragen voor een 4 à 5 uurtjes te draaien dat dan weinigen mij zullen nemen, aangezien ik nog niet echt lang met draaien bezig ben zul je het op het begin vooral van de disco-party's van je vrienden/klasgenoten moeten hebben (ik ben nu 15,5 jaar). Wanneer ik dan 60,- ga vragen denk ik dat ze hun verjaardagcentjes zo weer kwijt zijn, en de dus bij voorbaat en andere of helemaal gaan DJ nemen.. of zie ik iets over het hoofd ?
Tom, ik heb deze hele topic al doorgelezen! ik kan alles vragen voor een paar uurtjes te draaien maar het gaat er hier om wat reëel is in verhouding met mijn apparatuur!
Topic: Wat kosten jullie nou? (19-2-2006 17:46:00)
Tom, ik heb deze hele topic al doorgelezen! ik kan alles vragen voor een paar uurtjes te draaien maar het gaat er hier om wat reëel is in verhouding met mijn apparatuur!
Hallo,
ik heb al een aantal dagen hier in het forum gezocht en uiteindelijk ben ik bij deze topic uitgekomen
de vraag is eigelijk simpel, wat kan ik vragen voor wat ik heb ? er zijn hier veel prijzen genoemd maar daar zat niet echt iets tussen waar ik iets mee kon. ik heb in het verleden wel eens op een feestje gedraaid maar dat was met de bekende Huiskamerboxen. Na deze fuif ben ik van mijn zakcentjes 2 DAP's P-12 gaan kopen met bijbehorende kabels, toen was het geld op, ik dus weer verder sparen voor de versterker zodat ik in ieder geval zelf betrouwbare geluidsapparatuur heb. Deze versterker heb ik van de week binnen gekregen, nu heb ik het volgende:
2x DAP P-12
1x JB Systems MM-10
2x JVC CD Player (deze worden in de toekomst vervangen wanneer de beurs dat toelaat)
1x DAP Palladium P-700
Het eerst volgende dat ik van plan ben om te kopen zijn 2 statieven voor de boxen.
Hier nog wat afbeeldingen!
nu is mijn vraag wat mag zoiets opbrengen voor een avondje incl "DJ" ?!
en (offtopic) tips zijn ook welkom
Topic: Carnavals muziek 2006?! (19-2-2006 13:50:00)ik heb al een aantal dagen hier in het forum gezocht en uiteindelijk ben ik bij deze topic uitgekomen
de vraag is eigelijk simpel, wat kan ik vragen voor wat ik heb ? er zijn hier veel prijzen genoemd maar daar zat niet echt iets tussen waar ik iets mee kon. ik heb in het verleden wel eens op een feestje gedraaid maar dat was met de bekende Huiskamerboxen. Na deze fuif ben ik van mijn zakcentjes 2 DAP's P-12 gaan kopen met bijbehorende kabels, toen was het geld op, ik dus weer verder sparen voor de versterker zodat ik in ieder geval zelf betrouwbare geluidsapparatuur heb. Deze versterker heb ik van de week binnen gekregen, nu heb ik het volgende:2x DAP P-12
1x JB Systems MM-10
2x JVC CD Player (deze worden in de toekomst vervangen wanneer de beurs dat toelaat)
1x DAP Palladium P-700
Het eerst volgende dat ik van plan ben om te kopen zijn 2 statieven voor de boxen.
Hier nog wat afbeeldingen!
nu is mijn vraag wat mag zoiets opbrengen voor een avondje incl "DJ" ?!
en (offtopic) tips zijn ook welkom
Hallo,
zelf kom ik vanuit het zuiden des lands en heb zojuist even een lijstje gemaakt met platen die het hier in zuid-limburg (maar ook de rest van limburg) goed doen.
Taai Taai Viva Tirol
Ummer d'r neaver Tante annie oes bennekom
Frans Kronenberg
Frans Theunisz Sjeng oan de geng
Beppie Kraft Dich kins mich tralalala
Hans Dupont Mèh me lepke
Big Benny Riet op die tap
t merretkoer de merret
Ammezasie Veer geve gaas
ziesjoem de blomme boete zette
Paul & Leo d'r loemele krieëmer
Onbekend ing moal ing moel va dich
Die Höhner Der sultan hat durst
Die Räuber Schau mir in die augen
Topic: De beste partyhits (16-2-2006 21:46:00)zelf kom ik vanuit het zuiden des lands en heb zojuist even een lijstje gemaakt met platen die het hier in zuid-limburg (maar ook de rest van limburg) goed doen.
Taai Taai Viva Tirol
Ummer d'r neaver Tante annie oes bennekom
Frans Kronenberg
Frans Theunisz Sjeng oan de geng
Beppie Kraft Dich kins mich tralalala
Hans Dupont Mèh me lepke
Big Benny Riet op die tap
t merretkoer de merret
Ammezasie Veer geve gaas
ziesjoem de blomme boete zette
Paul & Leo d'r loemele krieëmer
Onbekend ing moal ing moel va dich
Die Höhner Der sultan hat durst
Die Räuber Schau mir in die augen
sorry ik weet dat ik vééél te laat ben met deze post maar deze wilde ik jullie niet onthouden:
Hi Skool - Summer Nights!
Topic: Horeca PC systeem (3-10-2005 22:14:00)Hi Skool - Summer Nights!
ik heb wel eens gehoord dat SAM Party DJ https://www.spacialaudio.com ook goed blijkt te zijn, zelf geen ervaring mee..
Topic: DAP RW-12 of de DAP MC-15 (3-10-2005 22:03:00)alleznet schreef:
Ok, ik heb even alles nageteld, en dan zou ik uitkomen op 503,40
Nu even wachten op mijn verjaardag dan krijg ik die 2 RW-12, die sluit ik tijdelijk aan op een of ander oud versterkertje dat 2x150 Watt ZOU MOETEN produceren, maar volgensmij komt er naar het geluid nog geen 2x50 uit maarja ... De versterker die koop ik dan zelf wel ietsje later :)ik heb nu de DAP P-12 gekocht maar net zoals jou, nog geen versterker.
let dan wel even op of je speakers ook een ouderwetse speaker aansluiting hebben zodat ze je op een oude huiskamer versterker kunt aansluiten. Ik heb met de P-12 alleen maar Speakon aansluitingen dus ik kan er pas iets mee als ik mijn versterker heb..ohja..mocht je speakon kabels willen kopen (2x10m.) kost ook nog eens €50,- , men zegt wel dat dit de kwaliteit van het geluid ten goede komt
Jordi
als ik jullie was zou ik geen mcrypt versterker kopen, ze zijn niks waard en je zult er zeker na een aantal weken/maanden spijt van krijgen. vraag desnoods of je ouders je iets kunnen voorschieten voor de Palladium P-700.. ga niet vlug vlug wat kopen. Hebben ze op die school dan geen geluidsinstallatie ?! anders zou je kunnen vragen of je daar wat van mag gebruiken! maarja ik zou zeggen succes ermee