Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Tfproductions

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 26 bijdrage(n) van Tfproductions (Pagina: 2 van 3)

Topic: Stroom verdelen (31-10-2005 22:20:00)
Stijn als ik het goed lees gebruik jij dus kabels waar 10A door mag maar zitten deze op groepen van 16A?? Dit mag volgens mij niet, ook al hebben jullie zelf de regel om er niet meer dan 10A doorheen te laten. Dit is namelijk hetzelfde als dat je een 32A aansluiting hebt vanuit de muur en je zet hier een 16A verdeler op zonder zekeringen!! Je kunt deze dan met het volle vermogen uit de muur belasten, afhankelijk waarmee de wandcontactdoos is afgezekerd, waardoor je dus alles overbelast. Met als uiterste kortsluiting en gesmolten kabels.
Topic: Stroom verdelen (31-10-2005 16:59:00)
dat is dus wat ik bedoel (400V 3*16A 230V) naar boven, in de verdeler beneden heb je dan 2 krachtstroom uitgangen van 16A deze gaan naar boven met een 3 fase 16A 5*2,5mm2 kabel waaraan een doos zit met drie groepen van 16A 230V zo heb je dus een eenvoudige verdeling en maar een kabel per drie fases. maar misschien wordt het inderdaad duidelijker wanneer ik de foto's heb gemaakt en je daadwerkelijk kunt zien hoe het precies zit. Want zo moeilijk is het niet, je maakt het moeilijk door break-outs, verdelers, verlopen enz. te gebruiken. De meeste kabels zijn namelijk gewoon te koop met de juiste verdeling enz.
Maar wanneer je geen inzicht en je geen verstand van sterkstroom hebt, dan is het naar "mijn inzicht" heel gevaarlijk om hiermee te werken, zeker wanneer men er zelf aan "sleutelt". En zich dan eens laten voorlichten door een electromonteur en wanneer men hieraan toch "sleutelt" het laten controleren door deze monteur.
Topic: Stroom verdelen (31-10-2005 12:39:00)
nee er zijn 6 groepen van 16A 230volt
en je gaat maar met 2 kabels de truss in, 16A 400 volt! hierdoor mag veel meer vermogen dan een 1,5 mm2 die in jouw multi's zitten. dus in de truss heb je dan 2 kabels liggen met een blokje van drie of 6, vanuit hier verdeel je naar de scanners enz.
zal een fotootje plaatsen zodra ik alles op orde heb.
Topic: Stroom verdelen (30-10-2005 22:22:00)
waarom niet een eenvoudige 32A verdeler met zekeringen? hierbij zullen moeten zitten 2 keer 16A 400V uit voor in de truss en 3 keer 16A 230V shucko bij op de verdeler? De 16A 400V kan dan de truss in met een verdeler naar 3 keer 16A 230V en je hebt nog 3 shucko's over bij je verdeler voor geluid. Je moet nu alleen oppassen dat je de fases goed verdeelt belast. Heb je de minste kabels nodig die onnodig zwaar zijn en ben je flexibel. Zo kun je met standaard 5 polige 2,5 mm/4mm kabel werken, is veilig en bijna niet te vergissen met maximale belastingen ed.

hier zoals ik ze heb besteld, komen hopelijk aankomende week binnen
Edit Mod: Geen links naar concurrerende shops. Volgens mij is dat je al eerder gezegd! -Victor
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (27-10-2005 22:35:00)
nou er zit nog wel aardig roest aan hoor, moet ook een andere kleur krijgen en op dit moment zit er alleen nog maar een bestuurders stoel in.
De schotel is een kleinere variant van de vrachtwagen, lucht is inderdaad voor de remmen. Hierdoor remt de aanhanger zelf en niet de auto die ervoor staat, de trailer staat weer in verbinding met de auto zodat er geremd wordt samen met de auto. Hierdoor zou je het maximale van 7000 kg mogen vervoeren met rijbewijs BE. en een voordeel is dat je dan een trailer van een meter of 9 kunt rijden wat betekent dat je veel vloer oppervlakte hebt. maar dat duurt nog wel even, het is niet goedkoop om zo de auto om te bouwen naar lucht geremd en gekeurd zien te krijgen. Eerst de kleur en het binnenwerk.
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (27-10-2005 20:06:00)
hier mijn aanwinst om mijn aanhangers te trekken.
er moet nog wel een hoop aan gebeuren maar dat is dan ook een hobby van mij.
is een 2 liter op benzine en gas, heeft 5 zitplaatsen en wordt van binnen volledig omgebouwd tot luxe verblijf. zodat ik relaxed naar en van mijn klusjes na huis kan rijden. mag trouwens een beste aanhanger trekken en denke r nog over om er eens een schotel op te bouwen zodat ik ook luchtgeremde trailers kan en mag trekken.

https://www.mijnalbum.nl/Album=4K4JHKBQ
Topic: Gat in de markt! (26-10-2005 13:44:00)
maar waarom maakt je niet een 18mm multiplex plaat op maat van de moter, schroeft hieraan degelijk een haak en vervolgens de moter aan de plaat? Zou heb ik het altijd, of het mag? geen idee maar dit zal er zeker niet afvallen. Gewoon zorgen voor degelijke montage.
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (23-10-2005 18:51:00)
of een aantal subs stacken zohoog dat er niemand bij kan, laugh :D
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (23-10-2005 16:06:00)
voor het probleem basskast als statafel en "bier neerzet plaats" heeft de discotheek in groenlo iets bedacht!! Zij hebben gewoon bakken op de speakers geschroefd waar met hartelust aan mag worden gehangen, neerzetten van bier en er zelfs op dansen. je kunt natuurlijk ook van elk probleem een uitdaging maken en er iets op verzinnen,
en risico's zien te vermijden.

dus de ampracks achter jezelf neerzetten, in overeenkomsten plaatsen dat het gebruik van vloeistoffen niet is toegestaan bij de apparatuur en dergelijke. En er natuurlijk voor zorgen dat je apparatuur tegen een beetje viezigheid kan. daar dient een flightcase immers ook voor.
Topic: Raylight vs PAR (26-9-2005 21:36:00)
gewoon een ge kopen, zijn echt supergoedkoop per branduur!!! gaan gemiddeld 2000 uur mee en de filters overleven het ook nog eens na drie uur achter elkaar te hebben gebrand, zeker met donkere filters brand een raylight er zo doorheen!! geen raylight dus, of je moet ze willen gebruiken als blinders, dan zijn ze wel geschikt, zijn namelijk feller dan een persglaslamp.