Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van MBF

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van MBF (Pagina: 2 van 20)

Topic: Centraal Examens 2006 (11-5-2006 15:17:00)

Marc Ebbers schreef:

MBF schreef:

Drive in show laat ik met rust, maar ik bedoel als ik na de uitslagen toch een feestje binnen krijg dan ga ik die gewoon doen. Het is alleen zo raar dat je een feest verzorgd voor geslaagden als je zelf gezakt bent.

Het probleem is bij mij: Ik moet leren om te leren! Ik lees meer lesboeken dan dat ik ze leer, Ik probeer door oefenexamens te kijken wat er allemaal mis gaat. Gelukkig heb ik eerst Geschiedenis, nederlands en wiskunde (22 en 23 mei) en dan 6 dagen vrij om voor de andere 3 vakken te leren (niet dat ik daar DAN pas aan begin) Die 6 dagen zijn goed om toch nog het een en ander door te nemen.

Engels word een ramp voor mij! Het is niet te leren (leesexamen) ! Ik geef vaak verkeerde antwoorden omdat de mulitiplechoice vrage zo op elkaar lijken!

Ik heb al van die pilletjes tegen stress en voor conentratie (valeriaan) Ik hoop dat het helpt.

Wat ik altijd bij me zelf denk is: Nu leren, veel tijd in besteden (niet non stop leren want dat is niet goed voor je) en dan na de examens lekker 3 maanden vakantie.. heerlijk. happy :)
Welk niveau?
Anders heb ik nog wat training.

Engels sowieso heeel vaak oefenen dan leer je jezelf een techniek aan, ben ik ook mee bezig
Havo Niveau.

@Jows: Nederlands word dus ook eng laugh :D . Maarum, ik vermaak me wel in de vrije tijd. Als ik slaag krijg ik een laptop van mijn ouders. Eigelijk voor school bedoelt maar ik gebruik hem ook voor martin LJ laugh :D
Topic: Centraal Examens 2006 (11-5-2006 14:45:00)
Drive in show laat ik met rust, maar ik bedoel als ik na de uitslagen toch een feestje binnen krijg dan ga ik die gewoon doen. Het is alleen zo raar dat je een feest verzorgd voor geslaagden als je zelf gezakt bent.

Het probleem is bij mij: Ik moet leren om te leren! Ik lees meer lesboeken dan dat ik ze leer, Ik probeer door oefenexamens te kijken wat er allemaal mis gaat. Gelukkig heb ik eerst Geschiedenis, nederlands en wiskunde (22 en 23 mei) en dan 6 dagen vrij om voor de andere 3 vakken te leren (niet dat ik daar DAN pas aan begin) Die 6 dagen zijn goed om toch nog het een en ander door te nemen.

Engels word een ramp voor mij! Het is niet te leren (leesexamen) ! Ik geef vaak verkeerde antwoorden omdat de mulitiplechoice vrage zo op elkaar lijken!

Ik heb al van die pilletjes tegen stress en voor conentratie (valeriaan) Ik hoop dat het helpt.

Wat ik altijd bij me zelf denk is: Nu leren, veel tijd in besteden (niet non stop leren want dat is niet goed voor je) en dan na de examens lekker 3 maanden vakantie.. heerlijk. happy :)
Topic: Centraal Examens 2006 (11-5-2006 13:34:00)
Offzone, ja niet aan gedacht daar hort ie natuurlijk thuis razz :p .

Ik moet me best doen, voor economie sta ik een 5.4 dat betekent dat ik een 5.6 moet halen. Geen probleem lijkt het zo maar wel als je voor economie vaak een 4 heb zoals mij. Voor wiskunde sta ik ook niet al te best. Ik ben al druk bezig met leren! Als ik al die drive in show sites zie met examenfeesten e.d word ik al zenuwachtig, Ik zou maar een examenfeest binnenkrijgen met mijn drive in.. en dan zelf gezakt zijn ! oeii.. niet aan denken shocked 8O
Topic: Centraal Examens 2006 (11-5-2006 13:26:00)
Hallo,

De examens staan weer voor de deur en dit keer doe ik er zelf aan mee (eng eng) razz :p . Ik kan me herinneren dat er vorig jaar ook zo'n soort topic was maar die kan ik niet meer vinden.

Nog meer mensen examens?
Ik wens jullie allemaal veel succes!

gr
Topic: Space color laser Jb Systems (10-5-2006 21:08:00)
Ik zag ook nog de Actor-Mate MagicBox II, drie-kleuren Laser
maar wel een fiks stuk duurder (nu in de aanbieding)voor de prijs van een jb. Ik link naar een andere webshop, dat mag toch als dre het product nie verkoopt of helemaal niet shocked 8O ? Zonee dan haal ik hem meteen weer weg!
Topic: Scann-Wall, Welke Scanners? (10-5-2006 20:55:00)
Ik zou inderdaad geen martin 812 nemen. Ik werk ermee in een discotheek komt amper licht uit. Ikeet zeker dat er uit een winner meer licht komt vergeleken met die!
Topic: lichtcontroller vs. pc sturing (10-5-2006 16:19:00)
Als ik het goed begrijp moet de parcontroller en pc op 1 dmx lijn ?
Een controller heb toch meestal in en out? Dan kan je toch van dmx out pc naar dmx in van controller en vanuit dmx out controller naar je truss? Of begrijp ik iets verkeerd? :P
Topic: lichtcontroller vs. pc sturing (9-5-2006 18:49:00)
Hij werkt dus NIET met Chamsys, onder andere daarom zijn de Enttec interfaces de meest gebruikte ter wereld. Nu ook de USB pro ondersteund wordt, heb je voor peanuts een heel degelijk systeem die enkel door tafels die 100x zoveel kosten (en meer) kan geevenaard worden.
Niet zo overdrijven, Het word bijna een reclamespot. Ja sorry dat ik zo overkom maar als meneer van willows hier ook is zegt hij hetzelfde met zijn producten en dan word het iets te commercieel hier denk ik
Jij hebt dus lightjockey met die DMX4all dongle?

Zoja, ga ik is overleggen hier, en misschien ontvang je dan wel een mailtje van me
Als mitchel het niet meer weet dan kun je mij een mailtje sturen over dat dmx4all gebeuren.
Topic: Redsound Soundbite (27-4-2006 16:57:00)
OH kijk dat is al wat beter laugh :D . Dus ik neem aan 6 samples van verschillende lengte.
Topic: Redsound Soundbite (27-4-2006 15:30:00)
Hmmz, dat is minder. Ik dacht zeker 1 sample per knop!

Is het de moeite waard om mijn efx500 te veravangen voor dit apparaatje!?
De effecten gebruik ik niet echt ik vind de echo leuker (die ik als sampler gebruik laugh :D )