Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Robbiew

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 19 bijdrage(n) van Robbiew (Pagina: 2 van 2)

Topic: Krachtstroom (24-6-2006 20:23:00)
Ik ben nou net een half jaar begonnen met draaien, en heb al op ong. 9 feesten gedraaid.
Mijn set bestaat uit het volgende :

JB sytems mengpaneel (6 kanalen dacht ik)
JB systems dubbele cd speler
Hifi versterker: 4x 100 watt
Subs: 2x 150 watt RMS (Philips)
tops: 2x 300 watt RMS
Computer: 80 gb 800 mhz processor en BPM studio
2 a 3 mp3/hd spelers

Geni fl 1800 stroboscoop + showtec con 100 controller
JB systems scarab laser (ga waarschijnlijk ook nog FROG aanschaffen)
en een Antari f-80z rookmachine

Dus ik vroeg me af, of ik met deze set al krachtstroom nodig heb?
En volgens mij is op de meeste locaties waar wij draaien (studenten/klassen feesten)
niet eens krachtstroom aanwezig. Wat moet je dan doen ?

In de zomer ga ik werken, en met het geld dat ik verdien + spaargeld wil ik graag gaan uitbreiden.
Ik had het volgende in gedachten :
voor het geluid :
Dap palladium P-2000, Dap rw-15 en Dap rw-18b
en voor het licht :
K&M speaker stand (50kg) + verlengstuk, 150 cm truss (2x), standmount adapter, 8x pars, Botex dj mingle en Botex/Elation T-4's.

En als ik mijn set uitbreid met bovenstaand,
heb ik in dan krachtstroom nodig. En wat kost dat dan ?
Topic: Truss (28-9-2005 14:24:00)
ik heb het geld nog niet voor een hele truss,
dus ik dacht dan koop ik eerst (goeie) wind-ups,
en dan zet ik daar zo'n t-bar op,
en dan gebruik ik later de wind-ups voor de truss.

Weet iemand mischien waar je die T-stukken kunt kopen,
in de webshop heb ik ze niet kunnen vinden.
Topic: Truss (27-9-2005 21:57:00)
hallo,
Ik heb een maandgeleden 8x par56 aangeschaft, deze wil ik nu graag ophangen (samen met een geni fl-1800 en 2x the winner) aleen ik heb het geld nog niet voor een "hele truss brug" (en voor de geni en de "winners") (wind-up, standmount adapters, truss zelf enz.) , dus moet ik iets goedkopers nemen alleen ik wil wel als ik nu iets koop,dat het niet zo is dat als ik over 1 jaar wil gaan uitbreiden, dat je dan denkt ooow ... toen had ik bijv. toch iets beter wind-ups moeten nemen, want nu is de truss te zwaar voor de wind-ups. (ik ga later uitbreiden met 4x the winner of soortgelijke scans)
nu is mijn vraag :
ik wil dus graag weten van jullie, wat jullie zouden doen met 500 euro budget ?
ik denk aan zoiets, een wind-up met een t-bar erop,
maar is deze wind-up gelijk aan bijv. deze of deze, en zijn die VMB's (als die showtec niks is) dan ook verkrijgbaar met "t-bar" ???
Topic: dap rw-15 (30-8-2005 19:08:00)
okeeej bedankt :)
Topic: dap rw-15 (30-8-2005 19:04:00)
maar op alle dap palladium versterkers zitten 2 speakon outputs ??
waat is de 2e dan voor ?
Topic: dap rw-15 (30-8-2005 19:00:00)
en als je dan zeg maar doorlust,

versterker -> box1 (top) -> box2 (top) -> box3 (sub) -> box4 (sub) -> ???????

wat moet er dan bij de ?????? weer de versterker ??
of net als bij dmx een "female" "eind speokon stekkertje ??
Topic: dap rw-15 (30-8-2005 10:22:00)
op de foto's die je me gestuurd hebt,
staat op elke box op de achterkant een "in" en "out",
heb de hifi boxxen die ik nu heb zit alleen maar een "in",
maar dient die out bij die dap's dan voor ??
bij gaat nu vanaf de versterker (4x120w) 4x een draadje (iedere box 1)

"hallo ?? gaat er nog iemand antwoorden ?"
Topic: dap rw-15 (28-8-2005 20:29:00)
ik heb ze nog steeds niet .. :(
als je ze togh nog niet hebt gestuurd,
stuur ze dan maar naar rob.vanderdonk@novi.net
dat is makkelijker :) en sneller :)
Topic: dap rw-15 (28-8-2005 16:27:00)
heeft iemand een foto van de achterkant van de DAP RW-15 ?
Thankzz