Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Yow

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 18 bijdrage(n) van Yow (Pagina: 2 van 2)

Topic: Aankoop PA (16-4-2006 23:42:00)
Ik weet dat er allerlei topics over zijn, maar ik wil gewoon een bevestiging of tegenargument van iemand die er iets meer verstand van heeft (wordt mijn eerste set).
Ik wil zoals de titel al zegt een mooi (beginnend) geluidssetje aanschaffen:
2 x DAP AX-15
2 x DAP AX-12
1 x Behringer CX-3400
1 x Prodjuser FLI-6-18 Flightcase
Over de versterker heb ik nog mijn twijfels:
1 x Behringer A-500

Budget rond €1500 totaal max
Topic: Alvast prettige kerstdagen! (2-1-2006 23:59:00)
Veul zegen nog!! (Gronings wink ;))
Topic: Om te beginnen (15-8-2005 04:38:00)
Ah ok, hartelijk bedankt!
Ik wist niet zeker of deze flightcase ook zou voldoen, omdat ik gehoord had dat de cdj-200 net iets groter was dan de cdj-100.

Nogmaals iedereen bedankt voor zijn/haar reacties happy :)
Topic: Om te beginnen (14-8-2005 19:57:00)
Nou, het heeft even geduurd, maar ik denk dat ik eruit ben. Ik ga voor:

2 x Pioneer CDJ-200
Denon DN-X300
Sennheiser HD 25

Ik wil er gelijk ook maar een flightcase bij kopen. Bestaat er een flightcase waarin de 2 Pioneers en de Denon inpassen? Of moet hij op maat gemaakt worden?
Topic: Om te beginnen (1-7-2005 15:36:00)
Hmmm, het wordt er niet makkelijker op met al deze aanbevelingen happy :) .
Maar ik zal ze zeker allen in overweging nemen (de een wat meer dan de ander). Als er nog andere suggesties zijn of kritiek op al genoemde suggesties dan hoor ik het graag! wink ;)
Topic: Om te beginnen (30-6-2005 10:15:00)

djberjo schreef:

Inplaats van de Pioneer cdj200 is dan de Denon DN-S1000 niks voor jou.
Ik zal hem meenemen in mijn keuze. Hij heeft inderdaad veel functies, maar is de kwaliteit hetzelfde (of beter) in vergelijking met de Pioneer?
En voor de mixer. Ik had de Denon DN-X300 gekozen o.a. vanwege zijn kill-switches, dat leek mij erg handig. Alleen is de crossfader niet erg lang inderdaad.
Heeft iemand nog andere alternatieven?
Topic: Om te beginnen (28-6-2005 22:53:00)
Ik begrijp dat een hoofdtelefoon voornamelijk een kwestie van smaak is. Ik wil een degelijke hoofdtelefoon, die wat kan hebben. Daarnaast moet hij uiteraard een zeer goede geluidskwaliteit hebben!
Een andere mixer, die mij ook wel wat leek was de Pioneer DJM-707. Of is de Denon dan beter?
De spelers zijn blijkbaar wel goed, neem ik aan tenminste?

Zoals jullie al zien wil ik graag kwaliteitsspullen, maar het moet niet tè duur worden.
Topic: Om te beginnen (28-6-2005 19:16:00)
Hallo mensen, ik ben nieuw op dit forum.

Ik ben al enkele jaren van plan om als DJ te beginnen en heb nu eindelijk wat geld bijelkaar gespaard. Ik wil eerst gewoon thuis draaien en later misschien op kleine feestjes. Verder geef ik de voorkeur eerst aan cd's.
Dit is waar ik zelf aan zat te denken:

2 x Pioneer CDJ-200
Denon DN-X300
Technics RP-DJ1210

Kan iemand mij dit aan- en/of afraden, met een goed argument? Ik zou dit erg op prijs stellen. Andere suggesties en opmerkingen zijn ook welkom happy :)