Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Yow
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 18 bijdrage(n) van Yow (Pagina: 1 van 2)
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (28-6-2006 04:14:00)
Heb geen idee nog, maar denk wel dat dit kanshebbers zijn:
Sunblock Ft Robin Beck - First Time
BassHunter - Boten Anna
Pakito - Living On Video (Pinocchio - Tu Tatuta Tuta Ta all over again
)
Fonzerelli - Moonlight Party
Akcent - Jokero Que Te Gusta ben ik zelf niet zo'n fan van, maar wie weet...
Topic: Aankoop PA (25-4-2006 14:12:00)Sunblock Ft Robin Beck - First Time
BassHunter - Boten Anna
Pakito - Living On Video (Pinocchio - Tu Tatuta Tuta Ta all over again
)Fonzerelli - Moonlight Party
Akcent - Jokero Que Te Gusta ben ik zelf niet zo'n fan van, maar wie weet...
Over die statieven moet ik eigenlijk nog even over nadenken (losse statieven of aan de sub). Het wordt inderdaad 1 sub en 1 top per kant.
Topic: Aankoop PA (20-4-2006 22:55:00)Hmm nee denk dat ik voor deze stands ga en 2 keer 6 m en 2 keer 15 m.
Is denk ik zo'n €240, maar dit gedeelte is weer een verhaal apart. Ging me in eerste instantie om de boxen en bijbehorende versterker(s).
Topic: Aankoop PA (18-4-2006 20:39:00)Is denk ik zo'n €240, maar dit gedeelte is weer een verhaal apart. Ging me in eerste instantie om de boxen en bijbehorende versterker(s).
Misschien ook wel 
Maar dat is dus nog met doorlussen, misschien dat ik nog langer wacht (en dus iets meer budget heb) en gelijk voor de crossover e.d. ga.
(òf ik koop gewoon heel veel pennen van dit geld...ook nooit weg: pennen!
)
Topic: Aankoop PA (18-4-2006 02:01:00)
Maar dat is dus nog met doorlussen, misschien dat ik nog langer wacht (en dus iets meer budget heb) en gelijk voor de crossover e.d. ga.
(òf ik koop gewoon heel veel pennen van dit geld...ook nooit weg: pennen!
)Ok danku allen!
Topic: Aankoop PA (17-4-2006 19:39:00)In dat geval zou een DAP Palladium P-1600 ook nog wel volstaan denk ik. Alleen ik kon me iets herinneren dat bij deze combinatie het 8 Ohm blijft en niet 4, maar dat zou ik moeten nazoeken.
Topic: Aankoop PA (17-4-2006 18:08:00)2x DAP AX-15b = €396,00
2x DAP AX-12 = €496,00
1x DAP Palladium P-2000 = €469,00
1x DAP 19" 6HE Flightcase = €96,00
Ik denk dat ik maar voor deze optie ga en ze dan eerst doorlus en dan later misschien actief filteren (wil nog niet met de subs gaan klooien). Ik kom dan uit op €1457,00.
De DAP Palladium P-2000 had ik gekozen, omdat het werd aanbevolen op het forum. Weet echter zelf niet hoeveel hij moet kunnen leveren wanneer je doorlust, dus dit is een blinde aanneming... Een limiter lijkt mij in dit geval niet nodig?
Topic: Aankoop PA (17-4-2006 16:52:00)2x DAP AX-12 = €496,00
1x DAP Palladium P-2000 = €469,00
1x DAP 19" 6HE Flightcase = €96,00
Ik denk dat ik maar voor deze optie ga en ze dan eerst doorlus en dan later misschien actief filteren (wil nog niet met de subs gaan klooien). Ik kom dan uit op €1457,00.
De DAP Palladium P-2000 had ik gekozen, omdat het werd aanbevolen op het forum. Weet echter zelf niet hoeveel hij moet kunnen leveren wanneer je doorlust, dus dit is een blinde aanneming... Een limiter lijkt mij in dit geval niet nodig?
Ja zo'n soort lijstje had ik nu ook voor mijn ogen, maar de versterker (de P-900) levert 300W bij 8 Ohm. De boxen (AX-15B) vragen dit precies; moet de versterker niet rond de 450W leveren?
Of hebben de boxen niet het opgegeven vermogen?
Topic: Aankoop PA (17-4-2006 01:15:00)Of hebben de boxen niet het opgegeven vermogen?
Ah ok dan is het mij duidelijk. Had ik nog een vraagje over een flightcase voor de versterkers en crossover. Kun je dat allemaal in 1 flightcase stoppen of wordt dat te warm/zwwar? En wanneer je het 1 doet, laat je dan ook ruimte tussen de componenten of alles gewoon onder elkaar?
Denk dat is na deze antwoorden voldoende weet...
Topic: Aankoop PA (17-4-2006 00:03:00)Denk dat is na deze antwoorden voldoende weet...

Hmm ja daar je heb je wel een punt.
American Audio V-2000 voldoet wel? Of is het beter om 2 minder zware te nemen?
Over die crossover...ik dacht omdat voor beide kanten hetzelfde is, je maar 1 nodig had
American Audio V-2000 voldoet wel? Of is het beter om 2 minder zware te nemen?
Over die crossover...ik dacht omdat voor beide kanten hetzelfde is, je maar 1 nodig had
