Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van DJ-XL
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 148 bijdrage(n) van DJ-XL (Pagina: 2 van 15)
Topic: Carnavalmuziek 2010 (3-1-2010 22:06:00)Had ik al een tijdje ;)Ik inderdaad ook, maar dacht dat deze hier al wel gemeld was ;-)
Nieuwe party hits 25 uit:
Ferry de Lits - Ejoo Ejoo
Dj Banana feat. MC Aap - De Bananen Song (kan het nog slechter?
)
Zware Jongens feat. Dj Nikolai - Het land van maas en waal
Feestteam - Feest theme 2010 (Klinkt errug leuk! Misschien zelf ook maar eens zoiets maken :'))
Finger and Kadel - Mana mana (Niet heel leuk ofzo..)
Lawine Boys - de Lawine song
DJ Carlo - Ga met me mee
Ferry de Lits - Oh Mandy (lekker covertje natuurlijk, zal t wel goed doen.. niet?)
En @sosa hierboven; inderdaad. Is al een tijdje uit, maar nog niet in dit topic toch? Of is dit topic om te pimpen dat je dat lied al lang had?
Topic: Carnavalmuziek 2010 (24-12-2009 10:44:00)
Ik heb er nog een aantal, maar sowieso:
Denans - Eenmaal ben jij
Alex - Ik kan geen kikker van de kant af duwen (covertje
)
Topic: Carnavalmuziek 2010 (2-1-2010 16:50:00)Denans - Eenmaal ben jij
Alex - Ik kan geen kikker van de kant af duwen (covertje
)The Partyjocks - Dwergenlied
Donderdag Brabant Party Carnavals editie te Prinsenbeek. Wie is er aanwezig? ^^
Topic: Carnavalmuziek 2010 (25-12-2009 11:52:00)Donderdag Brabant Party Carnavals editie te Prinsenbeek. Wie is er aanwezig? ^^
Dj-Ferry schreef:
DJ-XL schreef:
Rogier & Co - Waar is de WCNieuwe party hits 25 uit:
Ferry de Lits - Ejoo Ejoo
Dj Banana feat. MC Aap - De Bananen Song (kan het nog slechter?
)Zware Jongens feat. Dj Nikolai - Het land van maas en waal
Feestteam - Feest theme 2010 (Klinkt errug leuk! Misschien zelf ook maar eens zoiets maken :'))
Finger and Kadel - Mana mana (Niet heel leuk ofzo..)
Lawine Boys - de Lawine song
DJ Carlo - Ga met me mee
Ferry de Lits - Oh Mandy (lekker covertje natuurlijk, zal t wel goed doen.. niet?)
En @sosa hierboven; inderdaad. Is al een tijdje uit, maar nog niet in dit topic toch? Of is dit topic om te pimpen dat je dat lied al lang had?
DJ Petit vs Rocky - Verloren (Covertje van Sick en Nimon ehhh Nick en Simon :))
Denk dat deze het nog wel eens goed zou kunnen gaan doen. Het is toch een lied dat al bekend is
Rogier & Co - Waar is de WC
Topic: Het centrale fotografie topic (partypics, apparatuur, tips) (22-12-2009 00:01:00)Denk dat deze het nog wel eens goed zou kunnen gaan doen. Het is toch een lied dat al bekend is
Rogier & Co - Waar is de WC
Vergeet bij party foto's ook niet je flitser ;-) Met een standaard flitser heb je al snel 'vage' belichting. Ik raad je toch aan dan ook een externe flitser erbij te nemen als het zo ver is dat je aan een SLR begint
Maar dat is een keuze natuurlijk.
Topic: Carnavalmuziek 2010 (21-12-2009 19:45:00)
Maar dat is een keuze natuurlijk.Cowboy Jim - Withlof
Topic: Website Hosting+domeinnaam (6-12-2009 20:56:00)Ik heb een eigen webserver. Ik verkoop ook webhosting, hoop klanten met webhosting en domeinnamen.
Als je klein bent, zou ik toch voor shared hosting gaan. Probeer het niet thuis te hosten, lijkt goedkoper maar is het natuurlijk niet (stroom, internet, beveiliging etc.)
Topic: Carnavalmuziek 2010 (6-12-2009 20:51:00)Als je klein bent, zou ik toch voor shared hosting gaan. Probeer het niet thuis te hosten, lijkt goedkoper maar is het natuurlijk niet (stroom, internet, beveiliging etc.)
Vet weinig carnavals muziek nog zeg! Hoop toch niet dat het lang gaat duren, want voor je het weet zitten we weer in 2010.
Topic: Carnavalmuziek 2010 (21-11-2009 10:36:00)Stef Ekkel & Johnny Hoes - De Smokkelaar
Frank Verkooijen - In De Wolken
Ferry De Lits - Oh Luister Toch
Jettie Palletie - Wie Zijn Vrouwtje Lief Heeft < Wat een leuk nummer weer zeg; wel een cover volgens mij
DJ Michiel & DJ Flow - Hey ga je mee?
Maarten - Stamp op de grond
Ed Nieman - Meid van de straat
Enneuh, Gebroeders Ko - Vuvuzela zou dat nog wat zijn? Denk het haast van niet..
Willem Barth - Aan alle mooie meiden (Goldfinger remix) al wel een paar weken/maanden oud, maar denk dat ie het met carnaval wel goed doet als opwarmer.
Zijn wel feest liedjes, maar aangezien ik in Brabant woon.. Draaien we hier vrijwel geen limburgse carnavals muziek
Topic: In Memoriam: Martin (KVM) (19-10-2009 14:35:00)Frank Verkooijen - In De Wolken
Ferry De Lits - Oh Luister Toch
Jettie Palletie - Wie Zijn Vrouwtje Lief Heeft < Wat een leuk nummer weer zeg; wel een cover volgens mij
DJ Michiel & DJ Flow - Hey ga je mee?
Maarten - Stamp op de grond
Ed Nieman - Meid van de straat
Enneuh, Gebroeders Ko - Vuvuzela zou dat nog wat zijn? Denk het haast van niet..
Willem Barth - Aan alle mooie meiden (Goldfinger remix) al wel een paar weken/maanden oud, maar denk dat ie het met carnaval wel goed doet als opwarmer.
Zijn wel feest liedjes, maar aangezien ik in Brabant woon.. Draaien we hier vrijwel geen limburgse carnavals muziek
Gecondoleerd.
Voor zijn familie en vrienden, veel sterkte de komende tijd!
Dit had ik niet aan zien komen..
Stan
Voor zijn familie en vrienden, veel sterkte de komende tijd!
Dit had ik niet aan zien komen..
Stan