Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Tinuhz

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 14 bijdrage(n) van Tinuhz (Pagina: 2 van 2)

Topic: Waar mee verder (3-5-2005 14:27:00)
trouwens mixertje heb ik al wink ;)
Topic: Waar mee verder (3-5-2005 14:22:00)
Ja dat is ook zo welke functies zal je zeker wel nodig hebben anti shock belangrijk en is 300 euro wel genoeg zat aan de Numark cdn-22mk3 te denken of moet ik nog even doorsparen voor wat beters ik had gehoord dat die wel leuk zou zijn om mee te beginnen?
badankt voor je reactie
Topic: Waar mee verder (3-5-2005 14:16:00)
Ik ben bezig om een drive in show te beginnen heb al leuk pa setje van 2x150/rms top + 2x175\rms sub. Nu weet ik niet helemaal hoe ik verder moet ofdat ik wat licht moet gaan aanschaffen een dubbele cd speler (gebruik nu 2hifi cd spelers + mp3 discman). Heeft iemand misschien tips. De een zegt je kan beter je geluid afmaken de ander zegt je kan beter met het licht beginnen omdat je dan wat licht en geluid hebt snap er echt niks meer van.

Alvast bedankt voor de reacties als die komen razz :p
Topic: Hoe zijn jullie gestart? (23-4-2005 10:09:00)
Ja ik ben dus ook nog niet helemaal begonnen. Ik had van mijn oom een goeie versterker gekregen. Daar moesten van mijn vader persee 2x600 watt speakers op en dat sparen duurde mij te lang. Na iedereen nagevraagd te hebben heb ik nou 2 subs van 175 rms en 2 tops van 150 rms een mengpaneel van stageline en 2 hifi cd spelers zou ik heermee al kunnen draaien heb geen lichteffecten pars enzo.