Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Tinuhz

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 14 bijdrage(n) van Tinuhz (Pagina: 1 van 2)

Topic: Je favo Hardstyle/Jumpstyle plaat (4-9-2006 17:17:00)
Heb hem hier nog niet gezien volgens mijn wink ;)
DJ Mert - Jumpstyle my style
Topic: achtergrond muziek café kroeg (25-6-2006 17:59:00)
tsja misschien de wat bekendere nummer Nederlandstalig is misschien ook wel wat. Als ze een beetje mee kunnen neurien razz :p
Topic: Mijn eerste spulletjes (28-5-2006 10:56:00)
ja ook maar ff ben nog niet zo heel lang geleden begonnen met een versterker van Bogey 2x600 rms. Daarbij 2 subs 15 inch van elk 175 rms en 2 tops van 150 rms alles zelfbouw. Mengpaneel stageline en 2 cd spelers en nu van de zomer 8 par 56 dmx gestuurd. wink ;)
Topic: Hoe zijn jullie gestart? (24-4-2006 16:10:00)
ik ben nu zo'n half jaar bezig met draaien. Heb staan een top sub combinatie mengpaneel, cd speler oja versterker is ook wel handig, PC ashamed :$ ja srry heb nog niet zo'n volle CD koffer maar die wordt wel steeds voller wink ;) . En ja lampen ga ik van de zomer waarschijnlijk halen 8x par 56 met alle benodigdheden happy :)
Topic: Carnaval 2005/2006 komt er weer an! (10-11-2005 15:25:00)
Het nummer van Felix project komt mij erg bekend voor is het niet van Sensation black?
Topic: Spetterlak (9-9-2005 16:09:00)
Ik heb mijn zelfgemaakte kasten ook mets petterlak voorzien de Lem K heeft ze namelijk. De boxen liggen nu bij de spuiter ik kan er eventueel wel aankomen
Topic: Waar mee verder (21-5-2005 22:01:00)
Ik kan voor weinig geld spullen huren en ik heb op dit moment niet zo'n grote feesten en sommige doe ik met hifi spelertjes ik vind numark wel mooi spul hebben en dennon ook wel. Ik heb dus nog wel even tijd dus kijk ik nog wat rond.
Topic: Waar mee verder (3-5-2005 16:06:00)
Ben ik ook wel aan het doen maar misschien zegt er iemand van ja deze moet je gewoon mee beginnen. happy :) ik zat zelf ook wel te zoeken en te denken van ja welke is nu het beste dus ja
Topic: Waar mee verder (3-5-2005 15:53:00)
nee dat hoeft niet maar misschien wisten jullie leuke cd spelers van goede prijs kwaliteits verhouding?
Topic: Waar mee verder (3-5-2005 14:43:00)
De mixer is vn stageline is niet zo prof. het is wel leuk mixertje namelijk de mpx 300 ze hebben daar ook dubbele cd spelers van kan ik goedkoop aan komen nieuw maar ik weet ook niet of dat alles is?https://www.monacor.com/int/en/produkt_aufl_stageline.php?typ=u&hkatid=12&ukatid=378&spr=EN&brand=IS

hier staan er wat op