Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van L U C
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 16 bijdrage(n) van L U C (Pagina: 2 van 2)
Topic: [dj contest] WIN EEN PLEK op de 2e stage van Free Funk Festival!! (17-4-2005 18:29:00)Welja als ik hier van een forumlid een mixje ontvang met de vraag het eens te beoordelen word dit ook mijn eigendom? lijkt me beter te zeggen dat opgestuurde mixjes eigendom blijven van de maker dat de mixjes enkel door de organisatie gebruikt zullen worden om te beoordelen. Zo is er ook genoeg garantie dat ze niet in handen van derden vallen lijkt me?
mvgDat is wellicht een betere omschrijving dan.
Nogmaals... we hebben het beste voor met de dj's en daarom zal ik het alsnog aanpassen.
Ik hoop dat daarmee jullie ongenoegen betreffende de inmiddels omstreden regel weggenomen is. :)Topic: [dj contest] WIN EEN PLEK op de 2e stage van Free Funk Festival!! (16-4-2005 15:26:00)
De regels zijn allang aangepast hoor.
Topic: [dj contest] WIN EEN PLEK op de 2e stage van Free Funk Festival!! (16-4-2005 15:33:00)Aangepast.
Topic: [dj contest] WIN EEN PLEK op de 2e stage van Free Funk Festival!! (16-4-2005 15:28:00)
OmErta schreef:
L U C schreef:
De mixen zijn na ontvangst toch in het bezit van de organisatie... om de dj's de garantie te geven dat de ze alleen ter beoordeling worden gebruikt is het wel zo netjes om te melden dat ze na ontvangst als eigendom worden beschouwd om zo te kunnen garanderen dat ze niet in handen van derden vallen.mvg
Nogmaals... we hebben het beste voor met de dj's en daarom zal ik het alsnog aanpassen.
Ik hoop dat daarmee jullie ongenoegen betreffende de inmiddels omstreden regel weggenomen is. :)
Wij willen helemaal niet graag dat het eigendom wordt. We hebben er totaal geen belang bij, behalve dat we daarmee willen aangeven dat het (omdat het in ons bezit is) ook verder niet aan derden zal worden toegespeeld of wat dan ook.
Topic: [dj contest] WIN EEN PLEK op de 2e stage van Free Funk Festival!! (16-4-2005 15:13:00)Rest mij nog te zeggen dat we als organisatie de beste bedoeling hebben met de contest en er puur op vrijwillige basis mee bezig zijn.
Topic: [dj contest] WIN EEN PLEK op de 2e stage van Free Funk Festival!! (16-4-2005 15:11:00)De mixen zijn na ontvangst toch in het bezit van de organisatie... om de dj's de garantie te geven dat de ze alleen ter beoordeling worden gebruikt is het wel zo netjes om te melden dat ze na ontvangst als eigendom worden beschouwd om zo te kunnen garanderen dat ze niet in handen van derden vallen.