Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van L U C

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 16 bijdrage(n) van L U C (Pagina: 1 van 2)

Topic: [dj contest] WIN EEN PLEK op de 2e stage van Free Funk Festival!! (20-6-2005 15:03:00)
Gezien het grote aantal ingezonden demo's (bijna 100) en de kwaliteit ervan, hebben we er voor gekozen om geen 6, maar 7 dj's door te laten gaan naar de finale op de boot. Deze winnaars zijn inmiddels telefonisch op de hoogte gesteld.

Degenen die niet door zijn hebben een mail ontvangen.

De finalisten zijn:

Dj Jape du Marie (29)
Eindhoven

Dj Sunni (24)
Rotterdam

Dj Tom Belzer (19)
Wageningen

Dj Acid Burn (28)
Venlo

Dj Zero (23)
Grubbenvorst

Dj Philippe Maassen (24)
Maastricht

Dj Neo (29)
Utrecht

Alle deelnemers bedankt voor jullie deelname en de finalisten uiteraard van harte gefeliciteerd en tot de 25e!

ter informatie:
De dj database die uit de contest is ontstaan kan worden aangewend voor boekingen op onder andere Sonic Planet/club Madrugada feesten. De demo's zullen dus allemaal netjes bewaard worden!

En hoe cliché het ook mag klinken: het selecteren van de finalisten was écht ernom moeilijk... het waren een kleine 100 demo's uit alle hoeken van het land, evenals een aantal uit België.

De demo's zijn in eerste instantie allemaal anoniem beoordeeld, dwz dat alleen de mixen zijn beluisterd zonder dat de dj naam bekend was. Hier is vorige week, direct na sluiting van de contest, mee begonnen. Daarna heeft bij twijfelgevallen de verzorging/presentatie/toegevoegde informatie uitsluitsel geboden. Dit heeft gisteren plaatsgevonden nadat de geselecteerde demo's in de loop van de week nog herhaaldelijk zijn beluisterd.
Topic: [dj contest] WIN EEN PLEK op de 2e stage van Free Funk Festival!! (20-6-2005 14:54:00)
Even het FreeFunk gevoel kwijt? Ga je dit jaar voor de eerste keer naar FreeFunk en wil je zien hoe gezellig het vorig jaar was? Of gewoon nieuwsgierig?

Foto's FreeFunk 2004
Topic: [dj contest] WIN EEN PLEK op de 2e stage van Free Funk Festival!! (16-5-2005 18:42:00)
Op de ebeatz stage komt ook nog een bekende nederlandse techno act te staan. sneaky :V
Topic: [dj contest] WIN EEN PLEK op de 2e stage van Free Funk Festival!! (4-5-2005 02:26:00)
De finale van de contest zal 25 juni gehouden worden op een partyboot die plaats biedt aan 550 personen!
Edit Mod: plaatjes mogen alleen gelinkt worden! Tom

Meer info volgt!
Topic: [dj contest] WIN EEN PLEK op de 2e stage van Free Funk Festival!! (3-5-2005 10:08:00)
Geen hardstyle inderdaad. Techno is hard genoeg happy :)
Topic: [dj contest] WIN EEN PLEK op de 2e stage van Free Funk Festival!! (27-4-2005 00:37:00)
Dit jaar zal de line up vele malen beter zijn trouwens! sneaky :V
Topic: [dj contest] WIN EEN PLEK op de 2e stage van Free Funk Festival!! (19-4-2005 14:47:00)
Binnenkort zal ik hier trouwens ook bekend maken uit welke mensen de vakjury zal bestaan en tevens zal ik de line up van het festival plaatsen. Dit zal ergens begin mei zijn.
Topic: [dj contest] WIN EEN PLEK op de 2e stage van Free Funk Festival!! (18-4-2005 12:12:00)
DVD's zijn juist nog meer welkom eigenlijk. Weer een goed punt voor het reglement.

Jammer dat je stijl niet in het concept past.
Topic: [dj contest] WIN EEN PLEK op de 2e stage van Free Funk Festival!! (18-4-2005 00:52:00)
Mensen. De discussie ging hier over een regeltje dat inmiddels is aangepast. Ik vind het inderdaad ook een beetje jammer dat de manier waarop wij het organiseren zo in twijfel wordt getrokken, maar ik hoop inmiddels voldoende tegemoet te zijn gekomen om dit misverstand uit de wereld te helpen. :)

Misschien dat we het nu weer over de contest zelf kunnen hebben? Ik ben eigenlijk wel benieuwd of er hier nog dj's zijn die mee willen gaan doen...
Topic: [dj contest] WIN EEN PLEK op de 2e stage van Free Funk Festival!! (17-4-2005 23:26:00)
De gedachte achter de contest is dat we dj's een kans willen geven om een set op een festival als FreeFunk neer te zetten. We begrijpen heel goed dat de manier waarop het nu georganiseerd wordt niet ideaal is. Een dj kun je eigenlijk pas echt goed beoordelen als je hem/haar live hebt zien optreden. Maar helaas zijn daar de mogelijkheden niet voor omdat we anders met de tijd in problemen komen. Vandaar dat ervoor hebben gekozen om een préselectie door crewleden van ebeatz te laten uitvoeren, waarna een vakjury het eindoordeel zal uitspreken.

In onze ogen is dit, gezien de mogelijkheden die we voorhanden hebben, de rechtvaardigste oplossing.