Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van SoundExperience

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van SoundExperience (Pagina: 2 van 20)

Topic: Hitzone 21 rippen (itunes) (24-6-2010 22:54:00)
Ik heb de cd zelfs 2x gekocht om deze reden. 2 x niet te rippen (met verschillende programma's), zelfs verschillende pc's kunnen de cd's niet lezen.
Topic: post hier: een foto van jouw opslag ruimte (21-6-2010 13:32:00)

Fritz-events schreef:

SoundExperience schreef:

Paar m2 bij Roel gehuurd laugh :D
Sta je daar nu in de kasteeltuin te zeiken? laugh :D
Hahaha heb ik van meer mensen gehoord laugh :D .... Het lijkt wel zo op deze foto ja.
Topic: post hier: een foto van jouw opslag ruimte (20-6-2010 16:56:00)
Paar m2 bij Roel gehuurd laugh :D

Roeltje schreef:

Aanhanger bij onze nieuwe opslag/kantoorruimte...

Plek zat nu razz :p
Topic: Nieuwe Layout (16-6-2010 13:54:00)
Hele vooruitgang.

Kreeg net wel de melding service unavailable op het forum. Even je logboeken nalopen Dré.

Mijn 2de opmerking heb ik al eerder geplaatst. Zorg dat de textarea's ook in hetzelfde font zijn ipv dat standaard lelijke lettertype.
Topic: Drive-in show websites (30-5-2010 18:50:00)
Houd je gewoon aan de W3C standaard en er is geen probleem.

edit: je website gaat gelijk zeuren over een invoegtoepassing shut up :X. Het zal vast iets van achtergrondmuziek ofzo zijn, maar dat is voor mij al een reden om een website weg te klikken.
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (26-5-2010 13:39:00)
De zomerhit van 2010 is nog niet genoemd. Simpel weg omdat die nog moet komen.

Misschien maakt de franse inzending voor het songfestival wel een kans?

Frankrijk gaat met zanger Jessy Matador en het nummer Allez! Ola! Olé! naar Oslo. Het nummer zal ook dienst doen als WK-lied voor Zuid-Afrika. De Franse zender hoopt hiermee meteen twee vliegen in één klap te slaan door van het songfestivalnummer ook een potentiële zomerhit te maken.

Wanneer het nummer wordt gepresenteerd is nog niet bekend. Frankrijk is lid van de Big 4 en komt daarmee direct uit in de finale van zaterdag 29 mei. (bron: esctoday.com)
Topic: freestyler hulp (7-5-2010 00:08:00)
Aan de hand van de vorig post heb ik de recentste versie gedownload. En in die versie zit een master dimmer die alleen effect heeft op mijn led parren en mijn mh's met rust laat sneaky :V.

Simpel maar effectief. Thx.
Topic: freestyler hulp (6-5-2010 14:57:00)
Vraagje aan de experts:

Ik maak gebruik van JB Systems LED PAR-64. Soms is het nodig om deze te dimmen terwijl het programma doorloopt. Met mijn oude old skool parren ging dit zonder problemen alleen LED wil hier nog niet aan geloven.

Is dit gewoon niet mogelijk, of doe ik iets fout?

Hopelijk heeft iemand hier een oplossing voor.

edit: ze zijn wel te dimmen als er geen programma loopt.
Topic: gezocht punishers (12-3-2010 13:55:00)
Hij werkt(e) vorig jaar ook in de beveiliging waar die het druk mee heeft.
Topic: Drive-in show websites (8-3-2010 13:36:00)
Gooi hem eens door W3C. sneaky :V