Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Melchior

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 20 bijdrage(n) van Melchior (Pagina: 2 van 2)

Topic: Sensation white (witte warnex) (1-2-2008 13:23:00)
Misschien een beetje mosterd na de maaltijd maar toch maar even een discussiepuntje.
Een warnex witte kast zou gepaard moeten gaan met witte hardware en wit schuim. In ieder geval zou de kast aan de voorkant geheel wit moeten zijn. Een witte kast met zwart schuim... ik weet het niet. Bestaat wit speakerschuim?
Topic: Modeshow Remix (24-9-2007 12:08:00)
Ik heb dit vroeger ook regelmatig gedaan, de kunst is niet om een heel gelikte mix te maken maar eerder de muziek aan te laten sluiten op de sfeer en stijl van de show.
Avondkleding kan een heel andere sfeer behoeven dan overdag casual en/of hip. Dus e.e.a. goed in overleg met de ontwerp(st)er en aansluiten op de collectie ipv een hitmixje.
Topic: 18Sound BR118 met 12" coax top (25-1-2007 13:06:00)
Wel aardig: er komt een Porn Horn V2 las ik op een ander forum, die gaat tot 128 hz. De vorige Porn Horn haalde ook iets van 150-160 hz las ik.
Ik kan me zo voorstellen dat het een stuk duurder is dan zelfbouwen maar misschien een oplossing.
Topic: 18Sound BR118 met 12" coax top (23-1-2007 10:58:00)
Ik zoek toppen voor bij mijn BR118's met 18W1300 die buiten wat verder dragen dan mijn huidige full-range toppen (EAW 153). Wat ik qua kast mooi vindt aansluiten zijn de 12/2 inch coax toppen (zie speakerstore voor het ontwerp). Echterrrr, die werken volgens info goed vanaf 160 hz. Zou dit werken in combinatie met mijn subs? of mis ik dan iets tussen 100 en 160 hz?
Topic: krachtstroom voor eindversterkers (20-12-2005 15:04:00)
wat voor een stroomtoevoer kan ik trouwens het beste in het rack schroeven? Blauwe 16A CEE verloop naar Shuko (totaal 1)? of volstaat Neutrik powercon? 1x per amp dan.
Topic: EAW SB150 tekening (7-12-2005 11:26:00)
Oh sorry. ja. Mail gekregen. Topic klaar. Met dank allen.
Topic: EAW SB150 tekening (7-12-2005 10:07:00)
Ik werk trouwens ook met origineel EAW. Mijn betrouwbare 153z'tjes. Dus een zelfbouwuitstapje leek ik mij te kunnen permitteren.
Topic: EAW SB150 tekening (6-12-2005 10:19:00)
Heeft iemand een volledige tekening beschikbaar van de EAW SB150? Het is een veelbesproken kastje hier maar ik kan uiteindelijk geen tekening vinden.
Topic: krachtstroom voor eindversterkers (2-8-2005 09:57:00)
Geweldig! Bedankt voor alle informatie.
Melchior
Topic: krachtstroom voor eindversterkers (1-8-2005 17:27:00)
Ik heb even gezocht op bovenstaande topic. Heb echter niet echt iets gevonden.

Ik ga 2x een Carver PT 2400 kopen die ik in brug ga gebruiken. De maximum current draw dus max. stroomverbruik, zoals in de manual vermeld is 40 ampere op 4 ohm. Ik heb er dus 2x in een rack. Moet ik nu dit op een krachtstroom-aansluiting laten draaien? Het lijkt mij dus wel voor het maximale vermogen. Wat heb ik daar voor nodig? En hoe kunnen deze versterkers toch gewoon op een huis-tuin-en-keukengroep draaien?