Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dj mento
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 56 bijdrage(n) van Dj mento (Pagina: 2 van 6)
Topic: JEM ZR24/7 heater verstopt (7-2-2013 15:45:00)
De handleiding maakt me niet veel wijzer, hier staat enkel "When the MASTER indicator is on, this unit is used as a DMX chase controller."...Inderdaad, het zou zo moeten werken. Probeer de balkjes eens te resetten.
Ik heb het meerdere keren werkend gekregen..
Ligt ook misschien aan het type balk, want van binnen zijn ze ook niet allemaal gelijk.
Zo vallen bij de ene balk alle kanalen naar 0 als de dmx wegvalt, en de andere balk onthoudt ze.
Succes!Topic: probleem bij voetbalclub speakers in serie (22-8-2010 13:42:00)
Je weet wel wat je nou bedoeld, met parallel en serie aansluiten?Topic: Art-net gebruiken op draadloos netwerk met Freest.. (4-7-2010 14:15:00)
10 is geen Art-Net IP!
En voordat we straks een oeverloze welles niettes discussie krijgen. Uit de Art-Net specs:
Products implementing Art-Net should default to the Primary IP address of 2.?.?.?.Ik geloof je meteen, maar er staat idd bij freestyler: ''please set IP address to range 10.x.x.x or 2.x.x.x to enable Art-Net''
Ik heb het er wel mee aan de gang gekregen, ook draadloos. Dus ism Freestyler zal het wel werken
Topic: Art-net gebruiken op draadloos netwerk met Freest.. (1-7-2010 23:20:00)
Weet iemand de naam of een web adres ervan? dit is mij namelijk ontschoten.
Folders was groen wellicht dat dat helpt
Waarschijnlijk de musicasions beurs, is al één keer geweest en 15 en 16 mei is de volgende.
Er is al een topic van hier.
/Edit: Ik was niet de enige die wist wat je bedoelde
Topic: Musicasions Beurs op 6 en 7 februari (24-2-2010 14:20:00)
het lag in een kist en het was even zoeken maarja je hebt wel wat je zocht dan!
..Dan heb ik jou ook nog gezien denk ik, haha.
Ik vond de beurs opzich ook wel geslaagd, zeker zo voor de 1e keer. Zo heb ik ook wat harting, xlr, shuko kabels en een 32A krachtverdeler gekocht voor 35 euro.Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (23-12-2009 11:46:00)
Beste mensen, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Een tijdje terug heb ik een Jem ZR24/7 gehad.
Er kwam toen maar weinig haze uit, en er lekte vloeistof uit het spuitstuk.
Ik heb hem toen doorgespoeld met gedemineraliseerd water, en wat azijn. Echter werd de output steeds slechter, en nu zit hij compleet verstopt. Er komt nou nog maar een heel klein rookpluimpje uit (nog minder dan een sigaret). Ik heb dus het idee dat al de troep losgekomen is, en deze een prop heeft gevormd in de heater.
Van allebei de kanten heb ik hem geprobeerd door te blazen met 8 bar, maar dat helpt helaas ook niet..
Wie o wie heeft de oplossing?
Topic: post hier: een foto van jouw opslag ruimte (27-12-2010 20:45:00)Een tijdje terug heb ik een Jem ZR24/7 gehad.
Er kwam toen maar weinig haze uit, en er lekte vloeistof uit het spuitstuk.
Ik heb hem toen doorgespoeld met gedemineraliseerd water, en wat azijn. Echter werd de output steeds slechter, en nu zit hij compleet verstopt. Er komt nou nog maar een heel klein rookpluimpje uit (nog minder dan een sigaret). Ik heb dus het idee dat al de troep losgekomen is, en deze een prop heeft gevormd in de heater.
Van allebei de kanten heb ik hem geprobeerd door te blazen met 8 bar, maar dat helpt helaas ook niet..
Wie o wie heeft de oplossing?
Als trouwens nog mensen zijn die in de buurt van Noordwijk/leiden een stukje opslag over hebben, dan houd ik me aanbevolen
Binnenkort moet ik vertrekken uit mn huidige ruimte
Topic: Botex T4 Master/Slave (27-12-2010 20:42:00)
Binnenkort moet ik vertrekken uit mn huidige ruimte
Ach, zoveel zegt dat niet denk ik. Hier een balk met 1.0 okt97 op de plaat, en 1.4 op de processor.
Krijg je helemaal geen dmx activiteit? Ook niet met andere apparaten?
Topic: Botex T4 Master/Slave (26-12-2010 15:15:00)Krijg je helemaal geen dmx activiteit? Ook niet met andere apparaten?
StijnS schreef:
Heeft er iemand enig idee of de T4 wel een Master functie heeft en hoe deze gebruikt kan worden?De handleiding maakt me niet veel wijzer, hier staat enkel "When the MASTER indicator is on, this unit is used as a DMX chase controller."...
Ik heb het meerdere keren werkend gekregen..
Ligt ook misschien aan het type balk, want van binnen zijn ze ook niet allemaal gelijk.
Zo vallen bij de ene balk alle kanalen naar 0 als de dmx wegvalt, en de andere balk onthoudt ze.
Succes!
parallel aangesloten 7 speakers 4 ohm
Dit kan natuurlijk nooit lang goed gaan..Je weet wel wat je nou bedoeld, met parallel en serie aansluiten?
DeMennooos schreef:
Je weet dat je ip-adres moet beginnen met 10 als je art-net gebruikt?
Ik zou er maar een 2.x.x.x van maken met een subnet mask van 255.0.0.010 is geen Art-Net IP!
En voordat we straks een oeverloze welles niettes discussie krijgen. Uit de Art-Net specs:
Products implementing Art-Net should default to the Primary IP address of 2.?.?.?.
Ik heb het er wel mee aan de gang gekregen, ook draadloos. Dus ism Freestyler zal het wel werken
Je weet dat je ip-adres moet beginnen met 10 als je art-net gebruikt?
Dus even het ip adres van beide systemen veranderen!
Topic: PA-markt 2010 (28-2-2010 19:01:00)Dus even het ip adres van beide systemen veranderen!
Ronny B schreef:
er werden folder uit gedeelt voor een soort gelijkebeurs op 16 en 17 mei (als ik me niet vergis)Weet iemand de naam of een web adres ervan? dit is mij namelijk ontschoten.
Folders was groen wellicht dat dat helpt
Er is al een topic van hier.
/Edit: Ik was niet de enige die wist wat je bedoelde

DJ-Stijn schreef:
..Zo heb ik met een vriend een plaatje met harting aansluitingen gekocht voor 5 euro!het lag in een kist en het was even zoeken maarja je hebt wel wat je zocht dan!
..
Ik vond de beurs opzich ook wel geslaagd, zeker zo voor de 1e keer. Zo heb ik ook wat harting, xlr, shuko kabels en een 32A krachtverdeler gekocht voor 35 euro.
Voor de liefhebber is hier nog zo'n mooie advertentie van dezelfde aanbieder.