Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Nielsss
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 52 bijdrage(n) van Nielsss (Pagina: 2 van 6)
Topic: ophangen lamp (18-9-2005 17:16:00)
Hahah oke. Maar die bouten zijn enorm hoe moet ik hem erin krijgen? Voorboren en daarna erin timmeren?
Topic: ophangen lamp (18-9-2005 17:08:00)oke, moet ik met oog of gewoon? (ik heb er absoluut geen verstand van)
Topic: ophangen lamp (18-9-2005 17:05:00)beton geloof ik
Topic: ophangen lamp (18-9-2005 16:55:00)Hoe hang ik een lamp van 4/5 kilo op aan het plavond zonder truss??
Topic: Showtec Hexacon (10-6-2005 08:27:00)oke. Veiligheid voorop
Topic: Showtec Hexacon (10-6-2005 07:33:00)
ik moet je wel gelijk geven eigenlijk.
dan heb ik nog 1 vraagje
;
hoe gebruik je een veiligheidskabel als deze?
kan je ze gewoon aan een muur / plavond vastschroeven? Ik heb namelijk geen truss of statief...
Topic: Showtec Hexacon (9-6-2005 21:52:00)dan heb ik nog 1 vraagje
;hoe gebruik je een veiligheidskabel als deze?
kan je ze gewoon aan een muur / plavond vastschroeven? Ik heb namelijk geen truss of statief...
nog een vraagje...
op dit plaatje lijken de stralen niet gelijk van elkaar af te staan.. klopt dat?
Topic: Showtec Hexacon (9-6-2005 21:47:00)op dit plaatje lijken de stralen niet gelijk van elkaar af te staan.. klopt dat?
Edit Mod: Dré: Geen foto's, een link is voldoende!
ik wil juist iets druks
. Maar hij is dus "overkil" zoals je dat noemt?
Topic: Showtec Hexacon (9-6-2005 21:37:00)
. Maar hij is dus "overkil" zoals je dat noemt?Hey mensen,
Ik ben op zoek naar een leuk discolampje voor op mn kamer en mij leek deze wel leuk: Showtec Hexacon.
Hebben jullie ervaringen met deze lamp?
Is hij te sterk voor een zolderkamertje van 3 meter hoogte?
bvd
Topic: scans in kamer (9-3-2005 16:31:00)Ik ben op zoek naar een leuk discolampje voor op mn kamer en mij leek deze wel leuk: Showtec Hexacon.
Hebben jullie ervaringen met deze lamp?
Is hij te sterk voor een zolderkamertje van 3 meter hoogte?
bvd
Als hij het goed verdeeld over de truss (dus 2 scans aan de uiteinden) en de andere in balans dan zal er volgens de fabrikant niks mis kunnen gaan aangezien de totale belasting 35 kg onder het maximale.