Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Nielsss

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 52 bijdrage(n) van Nielsss (Pagina: 2 van 6)

Topic: ophangen lamp (18-9-2005 17:16:00)
Hahah oke. Maar die bouten zijn enorm hoe moet ik hem erin krijgen? Voorboren en daarna erin timmeren?
Topic: ophangen lamp (18-9-2005 17:08:00)
oke, moet ik met oog of gewoon? (ik heb er absoluut geen verstand van)
Topic: ophangen lamp (18-9-2005 17:05:00)
beton geloof ik
Topic: ophangen lamp (18-9-2005 16:55:00)
Hoe hang ik een lamp van 4/5 kilo op aan het plavond zonder truss??
Topic: Showtec Hexacon (10-6-2005 08:27:00)
oke. Veiligheid voorop laugh :D
Topic: Showtec Hexacon (10-6-2005 07:33:00)
ik moet je wel gelijk geven eigenlijk.
dan heb ik nog 1 vraagje wink ;) ;
hoe gebruik je een veiligheidskabel als deze?
kan je ze gewoon aan een muur / plavond vastschroeven? Ik heb namelijk geen truss of statief...
Topic: Showtec Hexacon (9-6-2005 21:52:00)
nog een vraagje...

op dit plaatje lijken de stralen niet gelijk van elkaar af te staan.. klopt dat?
Edit Mod: Dré: Geen foto's, een link is voldoende!
Topic: Showtec Hexacon (9-6-2005 21:47:00)
ik wil juist iets druks wink ;) . Maar hij is dus "overkil" zoals je dat noemt?
Topic: Showtec Hexacon (9-6-2005 21:37:00)
Hey mensen,

Ik ben op zoek naar een leuk discolampje voor op mn kamer en mij leek deze wel leuk: Showtec Hexacon.
Hebben jullie ervaringen met deze lamp?
Is hij te sterk voor een zolderkamertje van 3 meter hoogte?

bvd
Topic: scans in kamer (9-3-2005 16:31:00)
Als hij het goed verdeeld over de truss (dus 2 scans aan de uiteinden) en de andere in balans dan zal er volgens de fabrikant niks mis kunnen gaan aangezien de totale belasting 35 kg onder het maximale.