Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Nielsss
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 52 bijdrage(n) van Nielsss (Pagina: 1 van 6)
Topic: Welke?: ZagDot - PrismaMoon - Hexacon - BarrelFlex (28-3-2006 08:06:00)
Hij moet in een houten plavond. Volgens showtec zelf weegt de lamp trouwens maar 2 kilo.. Ik denk dat een schroefje in het midden het beste is, misschien eentje die zich verankerd.
Topic: Welke?: ZagDot - PrismaMoon - Hexacon - BarrelFlex (26-3-2006 12:36:00)als dat maar blijft hangen dan
Topic: Welke?: ZagDot - PrismaMoon - Hexacon - BarrelFlex (26-3-2006 11:04:00)
Dan neem ik de zagdot maar :)
Hoe kan ik hem het beste monteren (zonder truss) en waar?
Topic: Welke?: ZagDot - PrismaMoon - Hexacon - BarrelFlex (24-3-2006 16:02:00)Hoe kan ik hem het beste monteren (zonder truss) en waar?
oke, bedankt voor je advies.. de hexacon valt dus eigenlijk met zn 300 watt wel af.
Topic: html-tips voor het maken van je site (24-3-2006 15:46:00)als iemand problemen heeft met het maken van zn website wil ik ook wel helpen hoor! ik heb verstand van html, j@vascript, css, php, flash, etc etc.
Topic: Welke?: ZagDot - PrismaMoon - Hexacon - BarrelFlex (24-3-2006 13:43:00)het maakt me niet uit hoeveel het kost, maar ik wil gewoon degene die het mooiste effect geeft in een kamer zonder rook, en het schijnt dat de meeste effecten niet zo mooi worden als je geen rook gebruikt, dus vraag ik advies..
Topic: Welke?: ZagDot - PrismaMoon - Hexacon - BarrelFlex (24-3-2006 08:14:00)ZagDot
PrismaMoon
Hexacon
BarrelFlex
Welke is het leukst voor gewoon op je kamer?
(zonder rook maar wel in het donker)
Topic: ophangen lamp (18-9-2005 17:31:00)PrismaMoon
Hexacon
BarrelFlex
Welke is het leukst voor gewoon op je kamer?
(zonder rook maar wel in het donker)
Nee ik kan heus wel boren, maar ik heb geen verstand van het soort bout dat ik moet gebruiken
Topic: ophangen lamp (18-9-2005 17:23:00)ah, oke dankje.
Topic: ophangen lamp (18-9-2005 17:18:00)BTW Dit is de lamp waar het om gaat