Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dj v max

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 17 bijdrage(n) van Dj v max (Pagina: 2 van 2)

Topic: Mijn eerste spulletjes (22-11-2005 20:37:00)
mijn eerste spulletjes weet ik nog heel goed ben namelijk nog maar net 3 maandjes bezig
mijn spulletjes:
geluid:
2*jb-systems vibe 15
2*dap pr115B
1*jb-systems c2-450
jbsystems mcd 570
2*statiefjes
en helaas moet ik het nog doen met een skytec tec 250 menpaneel maar hopelijk binnenkor een andere

licht:
2*moonflower jb systems
1*mushroom skytec
1*statief jbsystems

wij zijn met 2 man maar dit zijn alleen mijn eigen spullen mijn vriend heeft voornamelijk licht. oja ik ben 15 jaar
wat vinden jullie van deze set??
Topic: welke PRO speakers? (17-9-2005 18:51:00)
maar nu zag ik net bij de Discoboer dat de laatste Vibe's bovenop een uitsparing hadden zodat ze makkelijker te stapelen zijn.
klopt ik heb pas geleden 2 vibe 15's gekocht en die hebben dat ook.
maar stel je er niet te veel bij voor want ik heb al een aantal keer geprobeerd ze op elkaar te zetten maar de pootjes vallen er niet goed in, dus het heeft niet veel nut
Topic: Andere webshop gebruikt letterlijk tekst new-line! (15-9-2005 08:54:00)
uhhh een kleding winkel en nog iets van event promotions maar daar ben ik niet zo van op de hoogte
ik maak absolut geen reklame voor de concurent maar ik zeg alleen dat ik die mensen ken
Topic: Andere webshop gebruikt letterlijk tekst new-line! (15-9-2005 08:42:00)
tja daar heb je wel gelijk in
Topic: Andere webshop gebruikt letterlijk tekst new-line! (15-9-2005 08:36:00)
in het handelsregister staan ze ingeschreven als spott licht en geluid (hun vorige zaak).

ik ken deze mensen zeer goed ik heb er namelijk stage gelopen en ook al mijn spullen gekocht.
best goede mensen alleen hebben ze niet zoveel tijd om de teksten zelf te schrijven denk ik, ze hebben namelijk nog 2 andere zaken die ook goed lopen.

gr
Topic: Versterker bij JB-Systems Vibe-15 (27-7-2005 15:43:00)
ik ben ook in het bezit van 2* vibe 15. als versterker gebruik ik de c2-450. blijven zeer koel en zijn ook heel degelijk gebouwd. gewoon een goede versterker voor niet te veel geld.

gr
Topic: Welke van deze boxen?? (23-4-2005 21:34:00)
200 watt rms laugh :D.

dat halen ze niet piek zullen ze bedoelen.
ik zou de tsx 12 of 15 pakken (betere tweeter)

gr