Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dj-exca
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 43 bijdrage(n) van Dj-exca (Pagina: 2 van 5)
Topic: Synq SMX-2 (5-6-2005 17:29:00)Leuke leefruimte :D en leuke set lichten. Welke 2 nummers waren dat?Topic: Synq SMX-2 (4-6-2005 21:50:00)Is nog altijd inbouwbaar met adapter in een flightcase (Denon...
)maar zodra er meer kanalen aan te pas komen wordt hij toch een stuk groter (19")... dus ik denk dat de smx-2 maximaal evenveel kanalen zal bevatten als de smx1.
GrtzTopic: Slechtste ervaring (4-6-2005 17:50:00)
Een mogelijke verklaring naast mijn vorige, algemenere post, die alleszins een waarheid is:
Misschien is Synq gewoon een plan van Beglec, bedoeld als ladder voor JBSystems: JBSystems vindt het tijd om de professionele kant op te gaan en een grotere reputatie te verwerven (ze hebben trouwens alles wat een A-merk ook heeft), maar moet eerst bewijzen dat ze wél kwaliteitsproducten kan afleveren ondanks de speculaties van veel mensen die beweren dat ze het niet kunnen, maar die hebben ze onder een andere merknaam gelanceerd omdat hun reputatie maar wankel is en de dingen waarschijnlijk meteen al voor een groot deel zouden afgebroken worden, voor het nog maar op de markt verschenen zou zijn: Er zou zich afgevraagd worden hoe lang die dingen maar zouden meegaan, of het wel betrouwbaar is, en 'het is en blijft een jb' en van die typische jb-verwachtingen, sommige mensen zouden zich al gewoon niet interesseren. (Stel maar eens voor dat de smx-1 toen hij uitkwam een zilveren behuizing had met JBSystems erop geprint, met hun typisch groene supertwist display en jij daar met je professionele denon rack...)
Met andere woorden dat Synq met een schone lei is begonnen, mensen meer vertrouwen krijgen in Beglec, en JBSystems van dit alles gebruik maakt, meer en meer kwaliteitsproducten gaat ontwikkelen en zo zijn reputatie alsmaar gaat opkrikken. Het is maar een gedachtengang van mij hé, ik zeg niet dat dit waar is, ik ken de werkelijke situatie van het bedrijf niet maar dit zou een mogelijke situatie kunnen zijn. Maar zoals mijn vorige post in dit topic al verklaarde: JBSystems heeft er sowiezo baat bij hoe je het draait of keert, en dit als antwoord op de vraag van maaarten.
Topic: Slechtste ervaring (5-6-2005 14:01:00)Misschien is Synq gewoon een plan van Beglec, bedoeld als ladder voor JBSystems: JBSystems vindt het tijd om de professionele kant op te gaan en een grotere reputatie te verwerven (ze hebben trouwens alles wat een A-merk ook heeft), maar moet eerst bewijzen dat ze wél kwaliteitsproducten kan afleveren ondanks de speculaties van veel mensen die beweren dat ze het niet kunnen, maar die hebben ze onder een andere merknaam gelanceerd omdat hun reputatie maar wankel is en de dingen waarschijnlijk meteen al voor een groot deel zouden afgebroken worden, voor het nog maar op de markt verschenen zou zijn: Er zou zich afgevraagd worden hoe lang die dingen maar zouden meegaan, of het wel betrouwbaar is, en 'het is en blijft een jb' en van die typische jb-verwachtingen, sommige mensen zouden zich al gewoon niet interesseren. (Stel maar eens voor dat de smx-1 toen hij uitkwam een zilveren behuizing had met JBSystems erop geprint, met hun typisch groene supertwist display en jij daar met je professionele denon rack...)
Met andere woorden dat Synq met een schone lei is begonnen, mensen meer vertrouwen krijgen in Beglec, en JBSystems van dit alles gebruik maakt, meer en meer kwaliteitsproducten gaat ontwikkelen en zo zijn reputatie alsmaar gaat opkrikken. Het is maar een gedachtengang van mij hé, ik zeg niet dat dit waar is, ik ken de werkelijke situatie van het bedrijf niet maar dit zou een mogelijke situatie kunnen zijn. Maar zoals mijn vorige post in dit topic al verklaarde: JBSystems heeft er sowiezo baat bij hoe je het draait of keert, en dit als antwoord op de vraag van maaarten.
doe dan alsof het een gekraste cd is
of koop een denon die stuttert pas als je na pauze te duwen met de jog terug draait
Topic: Welke speakers heb ik nu (5-6-2005 13:56:00)
of koop een denon die stuttert pas als je na pauze te duwen met de jog terug draaitZe zijn zeker niet slecht, de JBSystems pro live 15 gebruikt ook een Eminence Delta 15 woofer wat een 350Watt RMS geeft en die kast kost per stuk ook 400euro en het is dan nog een budged-merk....
Topic: Filmpje lichtset (4-6-2005 23:21:00)Victor Junior schreef:
Filmpje van mn exciter scans.Als je een beetje in de toekomst denkt: Synq en JBSystems zitten onder eenzelfde bedrijf Beglec. Als Synq, succesvol, nogal geld in het laadje brengt kan JBSystems (daarom niet onsuccesvol maar...) daar ook rechtstreeks gebruik van maken plús daarbij komt het feit dat de kwaliteitsdrift van Synq gemakkelijk kan en zal weerslaan op zijn 'broer' JBSystems. (Wat misschien al een deel is gebeurt, en ik kijk naar de vibe-reeks, i-solution, AK-reeks, en de cd-850 kan een goeie basis voor een beter en vollediger model worden (wordt eens tijd)).
EDIT: Spellingsfoutjes verbetert.
EDIT2: Had der nog 1 late staan
Topic: Slechtste ervaring (4-6-2005 21:41:00)EDIT: Spellingsfoutjes verbetert.
EDIT2: Had der nog 1 late staan
welja door stekkerdozen in elkaar te steken om contacten te winnen was het nogal een losse boel geworden, 1 stekkerdoos was kapot, die stopcontacten hingen naast mij en als ik er tegenaan kwam was er een storing ofzo en viel alle apparatuur uit en ging daarna weer aan maar die digitale pa-mixer moest altijd weer even opstarten en geconfigureerd worden dus het het irriteerde mij die avond daar wel
Topic: Synq SMX-2 (4-6-2005 20:10:00)Ziet er naar uit dat binnenkort Synq op vrij korte tijd nogal wat kwaliteitsproducten zal afgeleverd hebben. JBSystems is de laatste tijd al zo slecht nog niet (bij de betere budgedmerken) maar Synq maakt het toch helemaal wat een mooie uitbereiding is voor Beglec en wat misschien ooit positief positieve gevolgen zal hebben ook voor JBSystems...
Topic: Slechtste ervaring (4-6-2005 19:34:00)
snap niet echt wat er zo verward aan is
grtz
Topic: Synq SMX-2 (4-6-2005 18:35:00)grtz
Dré schreef:
Maak hem maar DJM sized (is nu eenmaal de standaard geworden, of we dat nu wel of niet leuk vinden).
)maar zodra er meer kanalen aan te pas komen wordt hij toch een stuk groter (19")... dus ik denk dat de smx-2 maximaal evenveel kanalen zal bevatten als de smx1.Grtz
Ben ooit eens gaan draaien in een klein zaaltje waar de organisator zelf alles had geinstalleerd. Voor zijn lichteffecten gebruikte hij een stoppenkast, voor zijn apparatuur stekkerdoos op stekkerdoos die net naast men arm hingen. Ineens ging alle apparatuur weg, alles moest opstarten, zijn mengpaneel ook (pa mixer) en toen viel het weer uit. Zijn idiote stekkerdozen hingen half uit elkaar. Dan was het mijn fout
En elders 2 weken geleden heb ik nog een heuse concentratiefout laat op de avond gemaakt:
Nadat ik een mix gemaakt heb stop ik natuurlijk de eerste speler, wat een routine is. Echter laatst moest ik gaan draaien met mijn maat die zijn laptop had meegenomen, waarmee ik niet zo veel ervaring heb. De laptop was aan het spelen en ik mixte er met mijn cd bovenheen, na de fade had ik weer de gewoonde om de cuebutton in te duwe, was even verward omdat op de andere display niets stond en duw mijn eigen cue in: plots stilte, ik plots wakker en als de bliksem vanaf het cuepunt terug begonnen, met grote schaamte...
En elders 2 weken geleden heb ik nog een heuse concentratiefout laat op de avond gemaakt:
Nadat ik een mix gemaakt heb stop ik natuurlijk de eerste speler, wat een routine is. Echter laatst moest ik gaan draaien met mijn maat die zijn laptop had meegenomen, waarmee ik niet zo veel ervaring heb. De laptop was aan het spelen en ik mixte er met mijn cd bovenheen, na de fade had ik weer de gewoonde om de cuebutton in te duwe, was even verward omdat op de andere display niets stond en duw mijn eigen cue in: plots stilte, ik plots wakker en als de bliksem vanaf het cuepunt terug begonnen, met grote schaamte...