Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dj-exca
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 43 bijdrage(n) van Dj-exca (Pagina: 1 van 5)
Topic: Super OEM bak (26-1-2006 17:02:00)
Voor specs over alle OEM's mag je ff naar reind zn site gaan om ff wat bij te scholen.Nog niet eens een hele grote kick ;) (heb tenminste de search functie gebruikt) Ben al op reind zijn site geweest, maar daar staan helaas geen ervaringen over de krasbaarheid van de case bij American Audio. Line-out die mankeert zit ik niet mee in. Wel de garantiepolitiek van AA, hoe zit het daarmee?Topic: Super OEM bak (26-1-2006 16:30:00)
een een limiter, hoe werkt dez juist, moet je dan alles op mengpaneel open draaien (tot alles dik in het rood staat) en dan op de limiter het signaal terug draaien tot je terug op 0db zit ? of regelt hij het zelf ?alles automatisch, ge stelt in op een waarde, daar houdt hij zich aan. Op zich heel veilig maar als uw mengpaneel clipt lijdt uw mengpaneel er nog altijd onder... maarja, beter 1 apparaat dan alles...Topic: Bescherming versterkers/speakers (18-1-2006 17:55:00)
Bazzzz schreef:
Wat een ongelofelijk KICK (lees eens wanneer de laatste post was)Voor specs over alle OEM's mag je ff naar reind zn site gaan om ff wat bij te scholen.
Hoe zit het met de American Audio HTD 4.5? Kzou die liever willen dan synq, hoewel synq momenteel goedkoper is, die American Audio is hoogglans, krast dat niet? Vingerafdrukken? En synq heeft line-out...
Topic: Bescherming versterkers/speakers (18-1-2006 17:56:00)GateWay schreef:
mja hoge borg vragen, wat is hoog ? als je bv €500 vraagt (ik zeg maar iets) en er gaat een versterker + 4 woofers kapot, dan ben je al snel een stuk meer kwijt dan die borg.een een limiter, hoe werkt dez juist, moet je dan alles op mengpaneel open draaien (tot alles dik in het rood staat) en dan op de limiter het signaal terug draaien tot je terug op 0db zit ? of regelt hij het zelf ?
dan vijzen ze gwn uw versterker deruit... ik leen (eigen) materiaal nooit uit. Een verhuurfirma zou ik niet aankunnen, altijd dat duur materiaal weggeven aan iemand die ge niet kent... amai :p heb mijn eigen materiaal 1 keer meegegeven en al schade :( en da staat gewoon op mijn kamer kmoet daar keihard voor sparen en aan wie ge da meegeeft denkt van 'ahja die kerel zal wel geld genoeg emme' en die gebruiken da met de mentaliteit van alsof ge een verhuurfirma zijt en dat ge er wel tegen kunt of alsof ge niet om krassen geeft... of een pint ofer uw speakers gieten ja waarom niet het is professioneel materiaal... khaat da :s alles blijft mooi thuis vanaf nu :-) overal risico's... en een verzekering is redelijk duur :/
Topic: Afregeling Behringer EX3200? (11-1-2006 18:34:00)Ja hoor, had ik gelezen. Had ook al gezien dat er geen schaal bijstond daarom dat ik deze vraag stelde
Bedankt
Topic: Afregeling Behringer EX3200? (11-1-2006 14:23:00)Bedankt
Ik snap niet goed wat de ledbar duid op dit toestel. Is dit een statische ledbar waar enkele lampjes gaan branden naarmate het signaal dat bijgevoegd wordt, of werkt dit als een VU op een mengpaneel die reageert op pieken van het uitgestuurde signaal?
Topic: Synq SMX-2 (8-12-2005 20:53:00)Ik tap altijd sowieso, kheb daar het geduld niet voor om te wachten tot hij zijn bpm heeft die mss nog niet juist is ook, tappen gaat nog altijd sneller imo..
Topic: Synq SMX-2 (7-12-2005 14:32:00)Kvraag me af hoe de flanger klinkt... op de smx-1 hoor je als hij van hoog naar laag op 32 gaat duidelijk de stapjes...
Topic: Synq SMX-2 (6-12-2005 19:42:00)Kdenk niet dat hij eruit zal gaan; tis een goeie mixer, en door de lagere prijs dan de smx2 heeft synq dan ook een breder publiek te bereiken. Ook ik krijg wat spijt van de aankoop van mijn smx1 in de zomervakantie :p kvind de lay out mega... en vca faders jah... da moet ge zelfs niet omschrijven..
EDIT: Ik zoek de powerknop... achteraan?
Topic: Slechtste ervaring (5-6-2005 18:31:00)
EDIT: Ik zoek de powerknop... achteraan?
mensen die thuis een stereotje hebben met 5 cd's, zien daar je booth vol materiaal staan, zien je koffers vol met cd's, denken 'jezus dat professionele gedoe moet wel allemaal een fortuin hebben gekost, 1 cdtje zal hij wel gewoon niet merken en dat zal hun kapitaal wel niet betekenen...' Maar ze vergeten dat de mogelijkheid dat de dj privé zijn materiaal heeft aangekocht, er hard hebben voor gewerkt en niet altijd bij een verhuurbedrijf werkt waar er niet op cd gekeken, bijgevolg de dj zijn vertrouwen ontnemen, die elk van zijn cd's uit zijn hoofd kent...
Heb nog nooit iemand toegelaten tot mijn stand laat staan in mijn cd's laten kijken, tot waar ze mogen komen is net voor mijn stand om een liedje aan te vragen. En als het overgeinteresseerde leken zijn die op mijn vingers komen zien en er niks van weten, bijgevolg komen vragen voor wat dient dit en voor wat dat, dan krijg ik het al helemaal...
Heb nog nooit iemand toegelaten tot mijn stand laat staan in mijn cd's laten kijken, tot waar ze mogen komen is net voor mijn stand om een liedje aan te vragen. En als het overgeinteresseerde leken zijn die op mijn vingers komen zien en er niks van weten, bijgevolg komen vragen voor wat dient dit en voor wat dat, dan krijg ik het al helemaal...