Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Djnicks

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 27 bijdrage(n) van Djnicks (Pagina: 2 van 3)

Topic: BCD2000 Dj console (30-4-2006 17:54:00)
zit nog steeds te twijfelen of ik er 1 zal halen...heb momenteel weinig tijd maar ik wil er graag 1 aanschaffen
Topic: Het bouwen van een Dj Meubel (13-4-2006 14:27:00)

djsteev schreef:

Nog ff over de foto's:

De eerste links zijn in de vorm van:
https://85.12.30.225/~k7s2w1/images/specials/meubel/Foto-0422.jpg

Als je het eerste deel vervangt door:
https://www.djsteev.nl/
dan komt het goed, dus:

https://www.djsteev.nl/images/specials/meubel/Foto-0422.jpg

Het hele verhaal komt binnenkort ook op mn site te staan trouwens.
toch heeft het wel nut dat ik even geen werk heb...even linkjes gemaakt voor je wink ;)
Topic: BCD2000 Dj console (10-4-2006 11:50:00)
Lijkt erop dat ie eindelijk uit is:

https://www.behringer.com/BCD2000/index.cfm?lang=ENG

en ik had hem opgezocht in de webshop waar hij ook al stond...misschien een stukje hardware dat nodig een review nodig heeft?! (reind wink ;) )
Ik zal is kijken of ik al wat gebruikerservaringen kan vinden...zit al lang op dit apparaat te wachten
Topic: Rane Serato Scratch (10-3-2006 16:23:00)
ssl= serato scratch live laugh :D
Topic: PCDJ Hot F controller (8-2-2006 23:30:00)
ja ik ben daar ook wel benieuwd naar alleen het is al best een oud ding shut up :X (lijkt me)
Topic: BCD2000 Dj console (16-9-2005 12:47:00)
Daar ben ik niet bang voor..want ik voel gewoon dat hij beter is dan de hercules console (die ik overigens ook zelf heb gehad) maar ja het punt van mijn kick is dat deze mooie controller weer is uitgesteld en er gewoon onduidelijkheid bestaat over wanneer hij nu uitkomt!
Topic: BCD2000 Dj console (15-9-2005 21:17:00)
KICK!!!

Dit meen je toch niet, terugvallend op het mixen via de pc kwam ik deze controller tegen, zit je te wachten tot dit product uitkomt, wat eerst september 2005 was, nu is het niet meer duidelijk wanneer de BCD-2000 uitkomt.

Bron: https://www.behringer.com/BCD2000/index.cfm?lang=ENG (zie: TBA linksboven) To be Announced dus...

Dit vind ik eigenlijk wel een beetje jammer. Ze hebben hem al gepresenteerd en als dat ding het doet gooi hem dan in de verkoop. Ik snap niet dat het zo lang moet duren want ik had toch gehoopt hem eind deze maand te hebben!

Nou ja dan is het nog maar even wachten, in ieder geval geen goede actie van behringer want ik ben nogal ongeduldig en misschien dat dit bericht me aan het denken zet om een andere soort controller te kopen. Maar behringer kennende, en ook omdat het al zolang duurt, zal deze controller niet binnen nu en een aantal weken te koop zijn.

Nick-s
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (10-7-2005 18:28:00)
volgens radio 538 is het Akon - Lonely (Laat me niet lachen) laugh :D
Topic: Geslaagd?!?! (17-6-2005 13:15:00)
Jazekers Geslaagd laugh :D Of ja in ieder geval mijn diploma beveiliger en brugjaar politie gehaald..!
Topic: Behringer VMX 300,jullie meningen (13-4-2005 18:00:00)
nou shady ik heb dus ook een onboard geluidskaart en een pci geluidskaart in het begin gaf dit conflicten in traktor dj studio...maar toen heb ik ergens een aparte asio driver gedownload (jammer genoeg weet ik niet meer waar) waardoor ik beide geluidskaarten een functie kon geven..