Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Djnicks
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 27 bijdrage(n) van Djnicks (Pagina: 1 van 3)
Topic: Behringer BCD-3000 geluidskaart? (25-6-2007 20:11:00)
Alaaf,
NiekLeuk om te lezen dat familie bekend wordt...Topic: nieuwe producten dap/showtec 2005 catalogus (7-10-2006 20:59:00)
Topic: Wie is jouw favoriete DJ? (24-9-2006 22:18:00)
Je kunt je BCD-3000 gewoon aansluiten op je stereo...je hoort t geluid niet via je boxen tenzij je je BCD-3000 met een audio kabel op de pc aansluit...De BCD heeft een eigen line out...dus
Topic: Behringer BCD-3000 geluidskaart? (1-4-2007 15:30:00)Zit een ingebouwde geluidskaart in die het redelijk doet (althans...bij de bcd2000) er zit ook een headphone aansluiting op...dus je hebt geen 2e geluidskaart nodig...
Topic: Problemen met Audacity (8-3-2007 21:58:00)heb je het over de mixer werkbalk van audacity??
...lijkt mij dat het line in volume te hoog staat van je geluidskaart of dat het volume van het inkomende signaal te hoog is.
Probeer is even te kijken naar dat volume van de geluidskaart zelf.
Topic: Carnaval Muziek 2007 (10-2-2007 12:27:00)...lijkt mij dat het line in volume te hoog staat van je geluidskaart of dat het volume van het inkomende signaal te hoog is.
Probeer is even te kijken naar dat volume van de geluidskaart zelf.
Heatside schreef:
Erg grappig om te lezen dat bart schuurmans bij ons op school frikandellen loopt te bakken. wij waren er met de klas al wel achter gekomen dat hij artiest is maar wisten niet wie het is.Alaaf,
Niek
acrobat reader downloaden?
Topic: Wie is jouw favoriete DJ? (25-9-2006 12:54:00)
Tocadisco...gewoon goed...meerendeel van nummers zijn remixes maar wat een beats zijn er onder geplakt!
Topic: Traktor (29-6-2006 21:32:00)als je eventueel een 5.1 geluidskaarts hebt of 2 geluidskaarten is dit goed mogelijk ja
Topic: welke programma's worden gebruikt door professionele producers om mix cd's in elkaar te steken? (19-5-2006 19:50:00)mixmeister pro, sony sound forge
dat zijn de programma's die me te binnen schieten om cd's te mixen...gebruik de zoekmachine eventueel zal vast wel wat over te vinden zijn.
Topic: BCD2000 Dj console (16-5-2006 21:01:00)dat zijn de programma's die me te binnen schieten om cd's te mixen...gebruik de zoekmachine eventueel zal vast wel wat over te vinden zijn.
Deze console is grotendeels compitabel met traktor alleen de jogwheels werken niet las ik...vind ik een beetje jammer..