Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Smak-Krak
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 27 bijdrage(n) van Smak-Krak (Pagina: 2 van 3)
Topic: dynacord cl-1600 (22-1-2006 17:35:00)
Ik heb zelf 2x s1200 voor 1 complete eliminator set en ik moet zeggen dat het perfect overeen komt met de vermogens.
en ze zijn erg betrouwbaar.
groetjes, smak-krak
Topic: Technics koptelefoon: RP-DH1200 (24-12-2005 17:31:00)en ze zijn erg betrouwbaar.
groetjes, smak-krak
Ik heb eventjes de koptelefoon beluistert met een super audio cd en een buizen versterker er achter van 6watt.
De kwaliteit van de koptelefoon is gewoon erg goed en de laag verdikking merk je nauwelijks.
Voor mijn oren klinkt hij dan erg neutraal.
wat me wel verbaast dat de 6watt versterker vol pot openstond ( wel alles op 0DB ) en de koptelefoon kon er met gemakk tegen.
Een goed puntje!
Groetjes, Smak!
Topic: Een vervanger gezocht voor een EVX180b (8-10-2005 00:30:00)De kwaliteit van de koptelefoon is gewoon erg goed en de laag verdikking merk je nauwelijks.
Voor mijn oren klinkt hij dan erg neutraal.
wat me wel verbaast dat de 6watt versterker vol pot openstond ( wel alles op 0DB ) en de koptelefoon kon er met gemakk tegen.
Een goed puntje!
Groetjes, Smak!
ja je hebt gelijk.. het was even snel gelezen.
idd. 1200w
Groetjes, Smak
Topic: Een vervanger gezocht voor een EVX180b (6-10-2005 19:31:00)idd. 1200w
Groetjes, Smak
L2400
2 x 1300 W (bron www.dynacord.de)
Ik bedoel dus, we geven 1300watt per laag kast.
De speakers zijn op parallel.
En de EVX180b zijn 600w dus genoeg voor de kast.
groetjes, Smak
Topic: Een vervanger gezocht voor een EVX180b (6-10-2005 00:34:00)2 x 1300 W (bron www.dynacord.de)
Ik bedoel dus, we geven 1300watt per laag kast.
De speakers zijn op parallel.
En de EVX180b zijn 600w dus genoeg voor de kast.
groetjes, Smak
Okay okay... lange verhalen.
EVX180b werkt prima in de SCR400 LO.
geen problemen mee, dat samen met een EV - DX38.
Prima en dat ook samen met een Dynacord L2400 gaat ook prima.
We hebben deze speakers nu al zo'n 3 jaar en nu pas beginnen de evx'en losjes te komen.
Tijd voor de recone!!!
Het lijkt me dus erg stug dat het aan de speakers moet liggen.
Het recone laten we altijd doen bij Electric Audio.
Nog nooit problemen gehad ookal zijn er al zo'n 24 daar ge-reconed.
Dat Bedrijf doet daar goed zijn best en er valt weinig op aan te merken.
Ik trek geen conclusies waar het aan kan zitten.
Enige wat ik weet is dat het geweldig goed klinkt (in de SCR) en niet zo snel kapot gaat.
Groetjes, Smak.
Topic: Oordoppen (1-10-2005 15:33:00)EVX180b werkt prima in de SCR400 LO.
geen problemen mee, dat samen met een EV - DX38.
Prima en dat ook samen met een Dynacord L2400 gaat ook prima.
We hebben deze speakers nu al zo'n 3 jaar en nu pas beginnen de evx'en losjes te komen.
Tijd voor de recone!!!
Het lijkt me dus erg stug dat het aan de speakers moet liggen.
Het recone laten we altijd doen bij Electric Audio.
Nog nooit problemen gehad ookal zijn er al zo'n 24 daar ge-reconed.
Dat Bedrijf doet daar goed zijn best en er valt weinig op aan te merken.
Ik trek geen conclusies waar het aan kan zitten.
Enige wat ik weet is dat het geweldig goed klinkt (in de SCR) en niet zo snel kapot gaat.
Groetjes, Smak.
ja dat bedoel ik, sorry ( was niet helemaal wakker )
Groetjes, Smak
Topic: Oordoppen (30-9-2005 14:28:00)Topic: Oordoppen (4-9-2005 12:14:00)Groetjes, Smak
Oordoppen zijn van groot belang.
ik heb vorige week op maat laten maken voor de 2de keer i.v.m diefstal.
Ik tel 160 eurie voor neer maaar dan heb je wel goede service.
29 / 30 db wordt het gevarieerd af-gefiltert.
Het model dat van je oor is gemaakt wordt dan een half jaar bewaard.
En mensen die zich afvragen hoe je die smurrie uit je oordopje krijgt:
Je krijgt bruis-tabletten mee, gooi het in water incl oortjes en het wordt heel erg schoon.
Zoals ik al eerder had gezegt is dit 1 van de beste speciaal zaken in nederland en belgie.
Succes, en als aanrader: Koop er 1!
Smak.
Topic: Oordoppen (20-8-2005 22:33:00)ik heb vorige week op maat laten maken voor de 2de keer i.v.m diefstal.
Ik tel 160 eurie voor neer maaar dan heb je wel goede service.
29 / 30 db wordt het gevarieerd af-gefiltert.
Het model dat van je oor is gemaakt wordt dan een half jaar bewaard.
En mensen die zich afvragen hoe je die smurrie uit je oordopje krijgt:
Je krijgt bruis-tabletten mee, gooi het in water incl oortjes en het wordt heel erg schoon.
Zoals ik al eerder had gezegt is dit 1 van de beste speciaal zaken in nederland en belgie.
Succes, en als aanrader: Koop er 1!
Smak.
Alpine is redelijk goed maar toch kan je beter naar een andere gaan. ( mijn mening )
Er is 1 speciaal zaak in nederland en in Belgie, genaamd: "Kloes Optiek".
Daar laat je ze op maat maken en word ingeregeld op jouw wensen.
info:
Kloes Safety
Zeestraat 18-20
1941 AP Beverwijk
0251 215 704
Tevens komen hier ook vele artiesten over de vloer voor in-ears met een 2 of 3 weg systeem.
Grtz, smak
Topic: Storing DAP P-1800 Versterker (25-5-2005 21:35:00)Er is 1 speciaal zaak in nederland en in Belgie, genaamd: "Kloes Optiek".
Daar laat je ze op maat maken en word ingeregeld op jouw wensen.
info:
Kloes Safety
Zeestraat 18-20
1941 AP Beverwijk
0251 215 704
Tevens komen hier ook vele artiesten over de vloer voor in-ears met een 2 of 3 weg systeem.
Grtz, smak
Ringkernen.