Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van RiLe

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 65 bijdrage(n) van RiLe (Pagina: 2 van 7)

Topic: Pioneer DJM 400 en DJM 800 (30-1-2008 18:58:00)

big bang schreef:

Ach, heb van de zomer nog dankbaar gebruik gemaakt van die digitale uitgang. Was (ingehuurd DJM-800 / CD1000mk3) setje, echter bij aankomst bleek de tulpkabel lekker tussen de flightcase gemold te zijn. Andere tulpkabeltje uit elkaar gehaald en de digitale uit/ingang gebruikt. Ging prima.

(was geen klus van mij, anders had ik wel even een ander kabeltje gepakt razz :p).
Wat is daar nou eigenlijk het voordeel van? Van het hele digitale gebeuren?
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (9-1-2008 22:48:00)

Douwe schreef:

Het was een mooie winterochtend bij de HMH, tijdens een lekker
kopje koffie kregen we te horen dat de rigging trailer een lekke band had.

2 uur later kwam de trailer aan. We waren naturlijk wel zo slim om alle fixtures te adresseren.

Zelfs met deze vertraging moesten we nog 30 min op deco wachten.

(ik ga mijn eigen deco bedrijf beginnen)
Bij welk bedrijf werk je dan?
Topic: Wat kosten jullie nou? (6-1-2008 13:53:00)

TNT schreef:

Okay dan.
omdat ik al enkele keren een prijsaanvraag heb gekregen van mensen van dit forum sneaky :V
Een avond tot 1 uur €550,-
Extra uur €50,-
alles incl btw.
Incl. zanger?
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (5-12-2007 23:54:00)
Waar ik me drive in mee vervoer?

Meestal..
Met een van deze
Of een van deze
Of ik pak er hier een van!
Topic: Beste Nederlandse platen van dit moment (5-10-2007 23:28:00)
Het Nederlandse lied is inderdaad momenteel erg hot!
Nummers die het altijd goed doen:

Marco Borsato - Je hoeft niet naar huis vannacht
Wesley Bronkhorst - De lucht was blauw
Rene Schuurmans - Diep in m'n hart

Verder natuurlijk leven de lol, vrolijke koster, hey baby, hele nacht liggen dromen, jij bent zo enz enz..

Kan nog wel uren door gaan ;)
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (28-8-2007 22:27:00)

mark_dabomb schreef:

Haha, zo is de wereld toch weer klein he ;)

Ook wel ontzettend mooi was dat de eigenaar regelmatig binnenkwam lopen (die liep de hele avond rondjes, cooldown rembrant, cooldown leidse, surprise) en dat als ie dan binnenkwam je gelijk de nieuwste cooldown 4 op moest zetten van hem, haha. Verder wel een aardige kerel.
Haha, nou ik vond het niet zoveel.. Mij vind je namelijk meestal in de Jimmy, Zebra of Escape..

Maar als je er de volgende keer nog eens moet draaien (of in de buurt..) Dan hoor ik het wel ;)
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (27-8-2007 20:20:00)

mark_dabomb schreef:

Gister weer is iets meegemaakt, moest draaien in de surpise bar in amsterdam (leidseplein) dus ik kom daar aan met mijn cd'tjes...hangt er een lpm 7.3 en twee cdn-88's maar is de complete toonregeling en gainregeling afgedekt met een plastic cover!

Ik zeg, hoe wil ik mixen zonder toonregeling? Het antwoord van de bedrijfsleider: Je mag niet mixen, alleen start-stop draaien! Nou, dat heb ik nog nooit meegemaakt, makkelijk avondje zo!
Als ik het had geweten.. Ik ben er nog heel even binnen geweest. Had zelf gedraait in Aalsmeer in The Beach. Een 25jarige bruiloft en smste om 1uur toen ik klaar was een vriendin van me waar ze was. Kreeg een smsje terug dat ze in de suprise was en rond kwart voor twee was ik daar dus ook (een halve minuut..)
De avond eindigde in Amsterdamned maar jammer dat ik het niet wist!
Topic: Toppers in concert - Geluid ZEER slecht (28-7-2007 13:43:00)

Joost Maris schreef:

Klopt dat heb ik ook gehoord. ze hadden 6 martin big lights in de arena staan. die op verschillende hoogte's te bewegen waren. kabels zijn toen verstrikt geraakt. En toen ze omhoog gingen vielen ze om omdat de kabels strak stonden. Heel lullig,maar alles deed het op de concerten. zo zie je de kwaliteiten van martin maar weer wink ;)
Nou.. ze hebben we andere martins moeten halen volgens mij hoor!

Die dingen zaten helemaal in elkaar!
Topic: Toppers in concert - Geluid ZEER slecht (27-7-2007 19:54:00)

SebasVD schreef:

Licht zag er ook prima uit, vooral die 'strobo-ring' door het hele stadion vond ik mooi. Rent-all heeft dus ook goeie zaken gedaan.
Op het nippertje ;-)

De avond voor het eerste concert was ik net van plan om de vrachtwagen te pakken en naar huis te sjeezen na 18uur ArenA..
Op dat moment waren ze het hele lichtplan aan het testen. Plotseling hoorde we een paar hele harde klappen.. We keken om en zagen een paar van die hele grote lichtdingen (ik heb geen verstand van licht en zou dus ook echt niet weten hoe het heet) naar beneden komen.
In de gracht hadden ze een paar van die mega lampen opgesteld die af en toe uitrijkte naar een hoog punt en dan de hele arena blindeerde van licht. Twee (of drie weet het niet zeker meer) van die lampen vielen dus bij de test de avond voor het eerste concert om. Het leken wel lucifer houtjes die afbraken. De schade was enorm. En de chaos ook. Ik heb nog nooit zoveel mensen tegelijk naar één punt zien rennen om alle stroom eraf te halen voordat de hele boel door brandde en in de fik vloog.
Blijkbaar hebben ze dus alles wel gered want toen ik naar Toppers toe was, deed alles het zoals gepland.
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (21-3-2007 00:21:00)
Maart roert nog wel even met z'n staart maar als ik Funky Ro's msn naam moet geloven word dit jaar de zomerhit Rise Up van Yves Larock.

Eens of oneens?

Kortom.. wat word het dit jaar?