Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van OmErta
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van OmErta (Pagina: 2 van 20)
Topic: disco setup in kaapverdië (1-2-2007 19:38:00)Kan inderdaad is gewoon een doorgerekende verkoopskost.Topic: 1e DJ-BOOTH (12-6-2006 19:43:00)
Lees 3 posts boven je...
Topic: zero88 fatfrog (14-11-2006 21:26:00)mocht je het echt nog niet vinden hier de link:
https://support.zero88.com/main/en/download/342
Topic: Reiskosten (14-6-2006 19:46:00)https://support.zero88.com/main/en/download/342
normale kosten (en dus ook transportkosten) dienen behoren inderdaad tot de MVH. Het is echter niet zo onlogisch dat dit in dit speciale geval niet hoeft: als je handelsgoederen aankoopt en weer verkoopt voor dezelfde prijs dan is de aftrekbare btw gelijk aan de verschuldigde btw. Btw-tarief blijft vast, het kan niet dat je aan de groothandel een ander btw-tarief dient te betalen dan in de kleinhandel voor hetzelfde artikel. Als je dit doortrekt blijft dit dus ook zo bij het btw-tarief 0%. Mocht je nu ipv die €3,90 meer willen vragen aan je klanten dan dient het deel dat je meer vraagt waarschijnlijk wel belast te worden. Maar enkel de toegevoegde waarde volgens mij en dus niet die €3,90. ben ik echter niet zeker mogelijks moet dan het volledige bedrag belast worden.
Ben nooit goed geweest in uitleggen hopelijk snap je wat ik bedoel?
Het beste wat je volgens mij kunt doen is wat je al gedaan hebt: de belastingdienst zelf bellen. En maar hopen dat diegene die je aan de lijn kreeg er verstand van had (als je 2 maal doorverwezen werd is de kans al groter

Topic: Reiskosten (14-6-2006 10:37:00)Ben nooit goed geweest in uitleggen hopelijk snap je wat ik bedoel?
Het beste wat je volgens mij kunt doen is wat je al gedaan hebt: de belastingdienst zelf bellen. En maar hopen dat diegene die je aan de lijn kreeg er verstand van had (als je 2 maal doorverwezen werd is de kans al groter


ik had de "3,90 euro BTW vrij" begrepen als €3,90 btw excl wat dan dus wel klopte want de btw komt er dan nog bij.
Mocht die 3,90 euro van tpg btw inclusief zijn dan mag je dit bedrag toch gewoon doorrekenen? Of maak ik nu een fout?
Topic: Reiskosten (13-6-2006 21:50:00)Mocht die 3,90 euro van tpg btw inclusief zijn dan mag je dit bedrag toch gewoon doorrekenen? Of maak ik nu een fout?
Dré schreef:
Ik betaal bij TPG 3,90 euro voor een remboursoptie. Voorheen berekende ik dat door als 5 euro in BTW (4,20 euro ex). Tegenwoordig bereken ik het 1:1 door (dus 3,90 euro BTW vrij). Volgens mijn boekhouder kon dat; hoop niet dat hij een foutje gemaakt heeft...@Maarten-square: staan bijna evenveel misse dan goede argumenten ...
Topic: 1 pc, 2 beelschermen,2muizen,2toetsenborden (5-6-2006 16:17:00) Deze zijn inderdaad duur en blijkbaar wordt de versie voor 2 niet meer gemaakt enkel voor 4? Maar geen nood: belkin heeft ook zo'n apparaatje en de prijs lijkt ook nog mee te vallen: De 2-poorts reverse KVM-switch deze zie ik voor prijzen van 70€ btw exc (83€incl)
Topic: 1 pc, 2 beelschermen,2muizen,2toetsenborden (5-6-2006 14:42:00)Wat jij nodig hebt is een kvm-splitter (omgekeerde van kvm switch dus). Moet je maar even opzoeken met google waar ze die overal verkopen. Enige merk dat ik ken is Vopex maar er zullen er nog wel zijn.
Topic: welke programma's worden gebruikt door professionele producers om mix cd's in elkaar te steken? (29-5-2006 08:58:00)ableton live 5 gebeurt warpen toch automatisch? of vergis ik me?
Topic: LED Par??? (27-5-2006 20:14:00)@roderick: heb je een terminator aangesloten op je dmx-lijn? Zou eventueel kunnen dat de storingen en het niet goed reageren op dmx daaraan te wijten is indien je geen terminator gebruikt.