Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Gunnie
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 74 bijdrage(n) van Gunnie (Pagina: 2 van 8)
Topic: Synq SMX-2 (6-12-2005 00:57:00)
is toch vrij logisch denk ik zo?
ofwel zie ik scheel ofwel zijn dit gewoon 2 keer 2 speakers van verschillende types, de bovenste met schuimrand en de onderste met kartel randTopic: Welke Dubbel 15" kasten?? (10-11-2005 02:48:00)alle 4 de woofers uit de AX-15B?
wat is dan de bedoeling van die 2 verschillende types, die 2 met schuimrand meerbepaald.Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (29-10-2005 02:30:00)
.. de plaat speelt gewoon door. Maar 1 ding snap ik niet bij de REV. Hij weet wel dat hij de plaat rev moet spelen maar zodra je een backspin maakt weet hij niet wat hij moet doen en gaat hij na een tijdje stil staan. Hoe kan dat? de naald geeft toch gewoon een singaal door en die moet de mixer dan toch digitalisereN?mixer zal gewoon continu 30sec buffer houden daarom dat hij na 30sec in reverse ook geen geluid meer geeft, dit was te horen in het filmpje 
was trouwens best leuk om eens naar te kijkenTopic: Nieuw meubel af (13-8-2005 02:48:00)ik twijfelde eerst ook om de gemini te kopen maar de service van jb systems heeft me toch doen kiezen voor de CD200 en heb zeker geen spijt hiervan. loops en cue's zijn handig in te stellen enzo 
offtopic @ reind, je review gelezen van de skytec3400, technisch trekt deze verdacht veel op men gemini PT2000MKIII
mhm ziet er lekker uit, gelukkig nog geen nieuwe mixer gekocht want deze zou wel eens in het lijstje kunnen komen nu
ben blij dat het nu geen 19" is geworden, geen idee waarom maar ik vind dit er beter uitzien zo
Topic: Nieuw: ShowTec Scorpion 260 (2-12-2005 23:48:00)
ben blij dat het nu geen 19" is geworden, geen idee waarom maar ik vind dit er beter uitzien zo
het is natuurlijk altijd super licht is en je altijd naar de scans ligt te kijken 
even op google gecheckt en er zijn ook versies met ELC lamp etc modellen 160-180-240-260-280 paar met barrel enzo, ze mogen dan wel "lelijk" zijn maar de functies lijken mij toch net iets belangrijker
Topic: Foto's nieuwe LED Vloer van TDE (15-11-2005 16:36:00)
even op google gecheckt en er zijn ook versies met ELC lamp etc modellen 160-180-240-260-280 paar met barrel enzo, ze mogen dan wel "lelijk" zijn maar de functies lijken mij toch net iets belangrijker
ziet er netjes uit 
en voor knielend mannetje : _O_
Topic: mixprogramma voor windows 98 gezocht, pentium 2 (13-11-2005 17:34:00)
en voor knielend mannetje : _O_
https://www.deejaysystem.com/download.asp
dit zou normaal ook moeten werken, speler zonder al te veel zever erop
de MKI versie is gratis trouwens :)
Topic: Welke Dubbel 15" kasten?? (10-11-2005 16:25:00)dit zou normaal ook moeten werken, speler zonder al te veel zever erop

de MKI versie is gratis trouwens :)
dj rabe schreef:
hij bedoeld denk ik dat er verschillende speakers in zitten de onderste zijn anders als de bovenste dus als ik het zo zie kunnen ze niet allemaal uit de ax serie komen
ofwel zie ik scheel ofwel zijn dit gewoon 2 keer 2 speakers van verschillende types, de bovenste met schuimrand en de onderste met kartel rand
NLSound schreef:
htIk heb zelf hele mooie zelfbouw dubbel 15'' kasten. Ze gaan flink hard en je voelt ze ook goed. De woofers die erin zitten komen uit de dap ax-15b. De bouw kost zo'n 200,00 euro geheel afgewerkt en de woofer koop je nieuw voor 100 euro per stuk. Dus totaal 600,00 euro. Je kunt er zo'n 250/300 mensen van degelijke bass voorzien. Hier wat fototjes:wat is dan de bedoeling van die 2 verschillende types, die 2 met schuimrand meerbepaald.
klik misschien dat iemand er iets mee is kwam het tegen op ebay , 145euro minimum voor deze "astrodisco"
Topic: Numark 5000-FX (24-10-2005 02:53:00)MBF schreef:
Het leuke vind ik ook realtime scrachten
.. de plaat speelt gewoon door. Maar 1 ding snap ik niet bij de REV. Hij weet wel dat hij de plaat rev moet spelen maar zodra je een backspin maakt weet hij niet wat hij moet doen en gaat hij na een tijdje stil staan. Hoe kan dat? de naald geeft toch gewoon een singaal door en die moet de mixer dan toch digitalisereN?
was trouwens best leuk om eens naar te kijken
hier staat de bovenkant van mixer en platendraaiers op 105cm en ben zelf 1m80.
voor mij staan ze perfect, heb niet graag te laag
Topic: Gemini CDJ 02. Gemini's nieuwe cdj-speler. (22-7-2005 01:11:00)voor mij staan ze perfect, heb niet graag te laag

Reind schreef:
Je vergeet er bij te zetten dan de CD200 en CDI300 wel heel erg leuk in elkaar zitten voor het geld en dat ze voorzien zijn van een erg net loopwerk en de spelers niet vol met software bugs zitten.
offtopic @ reind, je review gelezen van de skytec3400, technisch trekt deze verdacht veel op men gemini PT2000MKIII