Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Danny2D
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 17 bijdrage(n) van Danny2D (Pagina: 2 van 2)
Topic: Carnaval 2009 (25-2-2009 15:57:00)Ow, ja ik had al op je site gekeken, maar daar vond ik ze ook niet op.
Ik kijk vanmiddag even na welke tekeningen en dan stuur ik een berichtje..!
BedanktTopic: Bouw van een passief filter (17-1-2009 00:32:00)
Ik ook. Relaxte camping overigens. Fata is topdiscotheek!Jullie ook al
?
Ik was er zelf ook, geluid vond ik toen wel redelijk.
€3euro voor een glas bier
Dat nummer heb ik tijdens de 3 optochten die ik heb gezien echt veeeeeeeeeeeeeeeeeel te vaak gehoord..!
Topic: Bouw van een passief filter (17-1-2009 07:32:00)ivo2 schreef:
Ik heb bijna alle spoelen liggen (anders kan ik er wel aan komen), als je belang heb stuur mij een pbtje met de spoelen die je nodig heb.
Ik kijk vanmiddag even na welke tekeningen en dan stuur ik een berichtje..!
Bedankt
Bedankt, via google vond ik geen enkele webshop. (Waarschijnlijk verkeerd gezocht
)
Topic: Bouw van een passief filter (16-1-2009 18:56:00)
)Hallo,
Na lang zoeken kwam ik op dit topic uit.
Ik ben zelf bezig met een filter in een 2x12" speaker, alle onderdelen heb ik op de spoelen na...
Iemand enig idee waar ik deze kan vinden?
Bij voorbaat dank!
Danny Gulpen
Topic: Grootste blunder tijdens draaien? (28-9-2008 12:51:00)Na lang zoeken kwam ik op dit topic uit.
Ik ben zelf bezig met een filter in een 2x12" speaker, alle onderdelen heb ik op de spoelen na...
Iemand enig idee waar ik deze kan vinden?
Bij voorbaat dank!
Danny Gulpen
Mijn ergste blunder is toch denk ik wel geweest toen ik na een kleine 2,5uur rijden eindelijk op locatie was.
Overigens ook maar net op tijd, erachter gekomen dat ik de complete kabelboom voor het licht was vergeten.
Gelukkig alles net op tijd kunnen afmaken (Toch fijn, met 2 man op locatie!)
Topic: CDJ-400 v. CDJ-800mkII (22-9-2008 23:33:00)Overigens ook maar net op tijd, erachter gekomen dat ik de complete kabelboom voor het licht was vergeten.
Gelukkig alles net op tijd kunnen afmaken (Toch fijn, met 2 man op locatie!)
Ik zelf sta voor de zelfde keuze, of de CDJ-400 of de CDJ-800mk2.
Spelers zullen nooit verhuurd worden.
Mijn vraag is alleen.. hoe houden deze spelers zich op den duur?
Topic: Discotheken in Spanje (7-9-2006 13:35:00)Spelers zullen nooit verhuurd worden.
Mijn vraag is alleen.. hoe houden deze spelers zich op den duur?
driveinteam schreef:
Op camping Las Dunas ben ik vorig jaar geweest. .Ik ook. Relaxte camping overigens. Fata is topdiscotheek!
?Ik was er zelf ook, geluid vond ik toen wel redelijk.
€3euro voor een glas bier
