Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Wes2819
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 25 bijdrage(n) van Wes2819 (Pagina: 2 van 3)
Topic: minimum producing studio (2-2-2005 19:44:00)Dank je wel, echt handig
Topic: minimum producing studio (2-2-2005 19:42:00)
Of je moet dan de de CUBASE VST pakken, heb ik gevonden op google.Waarom denk je dat je dan Cubase VST moet pakken? Omdat die Vst's ondersteunt? Sx ondersteunt uiteraard ook Vst's
Cubase VST is gewoon de eerste versie met VST ondersteuning, vandaar die naam...ja hehe dat snap ik ook maar ik bedoel maar jullie hadden het over expirimenteren, het zou niet goed zijn als de CUBASE SX geen VST had voor dat geld.En trouwens ik heb FRUITYLOOPS al.Topic: minimum producing studio (2-2-2005 10:27:00)
Infected Sounds schreef:
@wes: klik met rechtermuisknop op de channelnaam (bv. Kick, TR-909 o.i.d) en klik dan op "(Send to)Piano Roll", voil1à, u kan je makkelijk de juiste toon krijgen door met je muis over het klavier aan de linkerkant te glijden.
H. schreef:
wes2819 schreef:
En zoals jullie al aangeven heb je nog niet alles als je de CUBASE SX aanschaft,dus de kosten zullen dan nog meer worden, voor het aanschaffen van hardware, enz.Of je moet dan de de CUBASE VST pakken, heb ik gevonden op google.
Cubase VST is gewoon de eerste versie met VST ondersteuning, vandaar die naam...En zoals jullie al aangeven heb je nog niet alles als je de CUBASE SX aanschaft,dus de kosten zullen dan nog meer worden, voor het aanschaffen van hardware, enz.
Of je moet dan de de CUBASE VST pakken, heb ik gevonden op google.
Maar ik vind de FRUITYLOOPS verlopig perfect, alleen is het best wel moeilijk om de juiste toon te creeren wat je in gedachten hebt of helemaal niet(misschien kan het wel alleen weet ik niet hoe het moet) is best wel irritant
.
Topic: minimum producing studio (31-1-2005 17:53:00)Of je moet dan de de CUBASE VST pakken, heb ik gevonden op google.
Maar ik vind de FRUITYLOOPS verlopig perfect, alleen is het best wel moeilijk om de juiste toon te creeren wat je in gedachten hebt of helemaal niet(misschien kan het wel alleen weet ik niet hoe het moet) is best wel irritant
.Aaaah zo, dank je wel.
Topic: minimum producing studio (30-1-2005 22:46:00)Wat is het verschil tussen CUBASE SX en FRUITYLOOPS?
Topic: minimum producing studio (28-1-2005 10:35:00)Al die reacties van jullie
Topic: minimum producing studio (25-1-2005 16:57:00)
also also also
Topic: Ervaringen met muziekprogramma's?? (24-1-2005 11:30:00)
wat is een VTS
Topic: minimum producing studio (24-1-2005 11:23:00)
ja je kunt extra plugins downloaden voor fruityloops, dan heb je wat meer mogelijkheden. Want als je alleen fruityloops hebt kun je eigenlijk niet echt wat bezonders mee maken.
Topic: minimum producing studio (23-1-2005 20:01:00)zal wel lukken, en ik zal zeker hier een track zetten als die af is.