Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Wes2819

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 25 bijdrage(n) van Wes2819 (Pagina: 2 van 3)

Topic: minimum producing studio (2-2-2005 19:44:00)

Infected Sounds schreef:

@wes: klik met rechtermuisknop op de channelnaam (bv. Kick, TR-909 o.i.d) en klik dan op "(Send to)Piano Roll", voil1à, u kan je makkelijk de juiste toon krijgen door met je muis over het klavier aan de linkerkant te glijden.
Dank je wel, echt handig laugh :D
Topic: minimum producing studio (2-2-2005 19:42:00)

H. schreef:

wes2819 schreef:

En zoals jullie al aangeven heb je nog niet alles als je de CUBASE SX aanschaft,dus de kosten zullen dan nog meer worden, voor het aanschaffen van hardware, enz.
Of je moet dan de de CUBASE VST pakken, heb ik gevonden op google.
Waarom denk je dat je dan Cubase VST moet pakken? Omdat die Vst's ondersteunt? Sx ondersteunt uiteraard ook Vst's happy :) Cubase VST is gewoon de eerste versie met VST ondersteuning, vandaar die naam...
ja hehe dat snap ik ook maar ik bedoel maar jullie hadden het over expirimenteren, het zou niet goed zijn als de CUBASE SX geen VST had voor dat geld.En trouwens ik heb FRUITYLOOPS al.
Topic: minimum producing studio (2-2-2005 10:27:00)
En zoals jullie al aangeven heb je nog niet alles als je de CUBASE SX aanschaft,dus de kosten zullen dan nog meer worden, voor het aanschaffen van hardware, enz.
Of je moet dan de de CUBASE VST pakken, heb ik gevonden op google.
Maar ik vind de FRUITYLOOPS verlopig perfect, alleen is het best wel moeilijk om de juiste toon te creeren wat je in gedachten hebt of helemaal niet(misschien kan het wel alleen weet ik niet hoe het moet) is best wel irritant sad :( .
Topic: minimum producing studio (31-1-2005 17:53:00)
Aaaah zo, dank je wel.
Topic: minimum producing studio (30-1-2005 22:46:00)
Wat is het verschil tussen CUBASE SX en FRUITYLOOPS?
Topic: minimum producing studio (28-1-2005 10:35:00)
Al die reacties van jullie wink ;)
Topic: minimum producing studio (25-1-2005 16:57:00)
also also also shut up :X razz :p
Topic: Ervaringen met muziekprogramma's?? (24-1-2005 11:30:00)
wat is een VTS ashamed :$
Topic: minimum producing studio (24-1-2005 11:23:00)
ja je kunt extra plugins downloaden voor fruityloops, dan heb je wat meer mogelijkheden. Want als je alleen fruityloops hebt kun je eigenlijk niet echt wat bezonders mee maken.
Topic: minimum producing studio (23-1-2005 20:01:00)
zal wel lukken, en ik zal zeker hier een track zetten als die af is.
happy :)