Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Wes2819

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 25 bijdrage(n) van Wes2819 (Pagina: 1 van 3)

Topic: zware kickdrum creeren (8-5-2005 13:18:00)
ja ik weet dat die 'bass' officieel een kickdrum is, maar hoe krijg je die zoals in dit voorbeeld:
(moet je wel een beetje inbeelden): 'kick' 'kiiiiiick': 'kick' 'kiiiiiick':
'kick' 'kiiiiiick'
dus de kiiiiiick word als het ware een beetje uitgerekt en dat piekje bij de kick zelf wordt wat doffer zodat deze wordt overheerst door de werkelijk 'kick',zodat de plaat wat meer vaart en levendiger klinkt.
Hoe krijg je dit is de grote vraag van mij. wink ;)
Topic: zware kickdrum creeren (8-5-2005 12:17:00)
trouwens weet iemand ook hoe ik een mooie zware bass kan maken? geen kick dus maar een bass, dat geluidje wat je meestal na een kick hoort. Het liefst met cool edit 2.0 pro of een goeie vst voor modplug waar mee dit kunt bereiken.
Topic: zware kickdrum creeren (7-5-2005 21:41:00)

wes2819 schreef:

dus met andere woorden je kunt al die VST aanelkaar koppelen zodat je je eigen sound kan creeren. dat is dan idd handig omdat je in modplug steeds ligt te kloten met de VST's,en dan kun je ook nog eens maxmaal 2 vst's aan elkaar knopen,zo te zien met buzzer kun je er zoveel aanelkaar knopen als je wil.
dat klopt niet wat ik zeg, dat zijn er meer zie ik. foutje van mij.
Topic: zware kickdrum creeren (7-5-2005 16:16:00)
dus met andere woorden je kunt al die VST aanelkaar koppelen zodat je je eigen sound kan creeren. dat is dan idd handig omdat je in modplug steeds ligt te kloten met de VST's,en dan kun je ook nog eens maxmaal 2 vst's aan elkaar knopen,zo te zien met buzzer kun je er zoveel aanelkaar knopen als je wil.
Topic: zware kickdrum creeren (6-5-2005 18:45:00)
O w8 ik heb het gevonden,je moet eerst op 'uMwTool' klikken dan gaat hij alle machines laden (VST denk ik dat ze bedoelen). En dan start hij wel normaal op.
Maar ik heb eens wat geprobeerd te pielen met het programma best een ingewikkeld programma. Kun je met dit programma ook zelf geluiden maken of moet je ze eerst inladen net zoals bij modplug tracker?
Edit Mod: Sylvia: aardig rijtje <enter> verwijderd...
Topic: zware kickdrum creeren (6-5-2005 18:33:00)
ja ik heb gezien dat die buzzer een tracker is,maar hij werkt niet echt helemaal naar behoren want als ik het programma wil starten krijg ik een fout melding. En als ik een demo opstart doet hij het wel.
En waarom gebruik je die buzzer eigenlijk Didier_S omdat je met die buzzer geluiden kunt maken dat je met het andere programma niet kunt maken?(trouwens het lijkt me best een moeilijk programma,maar het kan de eerste indruk zijn mischien valt het wel mee)
Topic: zware kickdrum creeren (6-5-2005 15:37:00)
ik kan die buzzer vst niet gebruiken,omdat ik modplug tracker gebruik, en daar werkt hij niet op sad :(
Topic: zware kickdrum creeren (5-5-2005 20:43:00)
met welk software programma kun je een zware kickdrum meemaken?
Topic: minimum producing studio (5-2-2005 21:45:00)
echt uitgebreid die fruityloops, phffff(puf). even oefenen razz :p
Topic: minimum producing studio (3-2-2005 17:17:00)

Dacide schreef:

Snake schreef:

Een nieuweling begint toch ook niet met een Digidesign Icon en Protools...
hoi snake,
toevallig dat je over protools begint.

Na de carnavalsvakantie beginnen we met een nieuw blok op school. Voor audio-editing gaan we dan aan de slag met protools.

Wordt dit nog veel gebruikt op redelijk tot hoog niveau? Wat weet jij over het programma (ik nog niks namelijk).

Het zal me benieuwen.
Wat voor opleiding doe jij dan en waar? (niet dat ik het ga doen maar ben gewoon nieuwsgierig) razz :p