Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Shady
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 40 bijdrage(n) van Shady (Pagina: 2 van 4)
Topic: Wat kosten jullie nou? (21-6-2005 20:52:00)
ow sowwy... ja trial kan ook idd.
Ik heb toevallig vorig jaar nog eens op de site gekeken. Maar ik meen me te herinneren dat er echt veel tutorials online staan. Wel in het engels maar wel duidelijk geschreven...
ja op de site van FL staan allemaal video-tuts, maar die zijn alleen toegankelijk meet een login+pw die je pas krijgt als je het programma koopt
ik had al gezocht op google natuurlijk, maar kan echt niets vinden
Topic: Fruity Loops (8-6-2005 17:25:00)
ik vat je niet helemaal...
edit: dit zijn de boxen die ik heb staan: https://www.creative.com/products/product.asp?category=4&subcategory=26&product=446dan heb ik niks gezegd 
met wat ik zei doelde ik op de hele kleine setjes waarbij dus de kabel die in je pc moet eraan vast zit; maar bij jou is dit dus niet van toepassing; de kabel van de mixer kan rechtstreeks in de subwooferTopic: Fruity Loops (7-6-2005 17:35:00)
sorry dat ik hier zo doorheen post maar ik heb een vraag en dat hoort hier toch wel een beetje bij...
stel je voor...ik word gevraagd om te draaien; dus niet zorgen voor apparatuur of iets; dat staat er allemaal al... ik kom daar alleen met me platen een avondje draaien
hoeveel zou ik daar voor kunnen vragen?
Topic: Defqon1. (14-6-2005 21:56:00)stel je voor...ik word gevraagd om te draaien; dus niet zorgen voor apparatuur of iets; dat staat er allemaal al... ik kom daar alleen met me platen een avondje draaien
hoeveel zou ik daar voor kunnen vragen?
sorry, maar wat is Defqon1?
iets met hardcore?
Topic: Welke schoenen voor het draaien??? (13-6-2005 20:16:00)iets met hardcore?
K-Swiss 
Topic: Fruity Loops (10-6-2005 14:57:00)
bedankt, maar ik heb inmiddels toch een beginners-manual kunnen vinden (wel in het engels) waar alles duidelijk stap voor stap wordt uitgelegd.
als iemand hem nodig heeft: hier
mocht ik nog vragen hebben, dan stel ik ze wel
bedankt!
Topic: Fruity Loops (9-6-2005 20:54:00)als iemand hem nodig heeft: hier
mocht ik nog vragen hebben, dan stel ik ze wel
bedankt!
Dacide schreef:
shady schreef:
trial
Ik heb toevallig vorig jaar nog eens op de site gekeken. Maar ik meen me te herinneren dat er echt veel tutorials online staan. Wel in het engels maar wel duidelijk geschreven...

ik had al gezocht op google natuurlijk, maar kan echt niets vinden

trial 
Topic: hiphop mixen... (7-6-2005 18:53:00)
Koert schreef:
shady schreef:
bedenk wel dat bij de meeste (goedkope) pc-speakers de kabeltjes vastzitten en je in zo'n geval dus aan het solderen zou moeten
edit: dit zijn de boxen die ik heb staan: https://www.creative.com/products/product.asp?category=4&subcategory=26&product=446

met wat ik zei doelde ik op de hele kleine setjes waarbij dus de kabel die in je pc moet eraan vast zit; maar bij jou is dit dus niet van toepassing; de kabel van de mixer kan rechtstreeks in de subwoofer
hallo,
ik heb nu al een tijdje fruity loops maar snap er toch eigenlijk niet veel/niks van. is er mischien iemand die mij wat wil uitleggen of een site met nederlandse tutorials weet?
bedankt
Topic: hiphop mixen... (7-6-2005 17:29:00)ik heb nu al een tijdje fruity loops maar snap er toch eigenlijk niet veel/niks van. is er mischien iemand die mij wat wil uitleggen of een site met nederlandse tutorials weet?
bedankt
bedenk wel dat bij de meeste (goedkope) pc-speakers de kabeltjes vastzitten en je in zo'n geval dus aan het solderen zou moeten 
Topic: hiphop mixen... (7-6-2005 16:29:00)