Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van DaVid
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 25 bijdrage(n) van DaVid (Pagina: 2 van 3)
Topic: Blacklight effecten (23-9-2003 15:01:00)
Die plastic buisjes die je zo kan buigen (zie vorige pagina), waar vind ik die dan op de conrad site?
Ik zie ze nergens. Als iemand de link wil posten aub.
alvast bedankt,
daVid
Topic: Wat voor werk doe je in de vakantie? (6-8-2003 15:57:00)Ik zie ze nergens. Als iemand de link wil posten aub.
alvast bedankt,
daVid
Ik werk gewoon om m'n normale stekkie in de club (LJ'en)
Maar ik ga nog wel wat licht poetsen/verhangen. En me nog eens wat verder verdiepen in LJ en LJ touch.
Topic: Biedt zich aan, vakantiemedewerker (30-7-2003 17:01:00)Maar ik ga nog wel wat licht poetsen/verhangen. En me nog eens wat verder verdiepen in LJ en LJ touch.
Hoi,
Als je dit nou echt graag wil, moet je zorgen dat ze je willen, zorg, dat als je 18 bent, dat jij al veel ervaring hebt.
Ik zelf ben begonnen in een buurthuis, als vrijwilliger voor het licht. Nu ben ik 'professioneel' (haha) Lightjock in een club, en ga ook vaak met bands mee. Ik ken eigenlijk veel meer mensen die zijn begonnen met lichten in een buurthuis. (jongerencentrum kan ook)
Topic: De beste blacklight, waarom? (1-7-2003 14:48:00)Als je dit nou echt graag wil, moet je zorgen dat ze je willen, zorg, dat als je 18 bent, dat jij al veel ervaring hebt.
Ik zelf ben begonnen in een buurthuis, als vrijwilliger voor het licht. Nu ben ik 'professioneel' (haha) Lightjock in een club, en ga ook vaak met bands mee. Ik ken eigenlijk veel meer mensen die zijn begonnen met lichten in een buurthuis. (jongerencentrum kan ook)
Hoi,
Waarom is dit de beste blacklight? www.new-line.nl/v/8310
En nog een vraagje, deze past gewoon in elk 120 cm armatuur? (volgens mij wel, maar het is wel fijn om dat even zeker te weten.
Alvast bedankt voor de informatie.
daVid
Topic: TL armaturen 120 cm (19-6-2003 13:28:00)Waarom is dit de beste blacklight? www.new-line.nl/v/8310
En nog een vraagje, deze past gewoon in elk 120 cm armatuur? (volgens mij wel, maar het is wel fijn om dat even zeker te weten.
Alvast bedankt voor de informatie.
daVid
Ik was in de webshop aan het kijken voor een armatuur voor een blacklight Tl. Maar die kost 90 E!
Dat vind ik toch een beetje teveel van het goeie.
Eerst gebruikte ik gewone armaturen, maar dat is toch wel erg kwetsbaar. Weet iemand waar ik mooie armaturen kan krijgen?
MOet toch niet te moeilijk zijn, in ieder schoolgebouw, supermarkt, enz hangen er wel.
Alvast bedankt
Topic: Laser (10-2-2003 20:36:00)Dat vind ik toch een beetje teveel van het goeie.
Eerst gebruikte ik gewone armaturen, maar dat is toch wel erg kwetsbaar. Weet iemand waar ik mooie armaturen kan krijgen?
MOet toch niet te moeilijk zijn, in ieder schoolgebouw, supermarkt, enz hangen er wel.
Alvast bedankt
DRé?
Bedoel je met de Importeur ASL? Ik heb het daar gehuurd en hij kwam heel schappelijk over.
Je kan natuurlijk andere ervaringen hebben?
Topic: Laser (9-2-2003 20:15:00)Bedoel je met de Importeur ASL? Ik heb het daar gehuurd en hij kwam heel schappelijk over.
Je kan natuurlijk andere ervaringen hebben?
Dan huur ik ze het volgende feestje bij jou! Heb je ze al binnen dan? Je had er nu toch weer maar 1.
Dan wil ik er inderdaad 2, dan lijkt het een stuk breder(is het natuurlijk ook)
Jij had toch ook problemen met dat kabeltje ofzo? bij mij viel hij er soms uit.. Echt een onding.Nuja, die aansluiting dan.
Topic: Laser (9-2-2003 16:54:00)Dan wil ik er inderdaad 2, dan lijkt het een stuk breder(is het natuurlijk ook)
Jij had toch ook problemen met dat kabeltje ofzo? bij mij viel hij er soms uit.. Echt een onding.Nuja, die aansluiting dan.
Ik zou nog posten wat ik van de spooky Blue vond.
Ik heb dit weekend de Spooky Blue gehuurd. (30 mW)
De felheid vind ik oke. De figuurtjes die hij kan daaraantegen niet. Ze zijn zeg maar te smal. Omdat de zaal waar ik stond vierkant is, kon ik hem niet ver genoeg naar achter hangen, om hem over heel de dansvloer te krijgen. In een langwerpige zaal komt het dus mooier uit.
En veel patronen zijn best wel mooi, maar bewegen veels te snel.
toch, voor een huurprijs van 101,15 vond ik het wel geslaagd.
Topic: Blacklight effecten (4-2-2003 20:57:00)Ik heb dit weekend de Spooky Blue gehuurd. (30 mW)
De felheid vind ik oke. De figuurtjes die hij kan daaraantegen niet. Ze zijn zeg maar te smal. Omdat de zaal waar ik stond vierkant is, kon ik hem niet ver genoeg naar achter hangen, om hem over heel de dansvloer te krijgen. In een langwerpige zaal komt het dus mooier uit.
En veel patronen zijn best wel mooi, maar bewegen veels te snel.
toch, voor een huurprijs van 101,15 vond ik het wel geslaagd.
OHja.. Inderdaad. Maar, ik bedoel wat meer qua lichteffecten eigenlijk.
Topic: Blacklight effecten (4-2-2003 20:51:00)ehm.. hoe bedoel je dat?
Of was dat grappig bedoelt?
Of was dat grappig bedoelt?