Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van DaVid

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 25 bijdrage(n) van DaVid (Pagina: 1 van 3)

Topic: ERvaring met showtec led light bar 8 (9-2-2012 22:38:00)
Hoi,

Wat zijn de ervaringen met dit producht? Houdt het qua output een beetje staande tussen parren? Heeft iemand misschien een fimplje waar het tussen ander licht te zien is?
www.new-line.nl/nl/led-barren/showtec-led-light-bar-8_33291.htm

Thanks!
Topic: probleem met Geni fl 1800: geen single flash (4-1-2012 17:42:00)
Haha, damn sad :(
Thanks voor snelle en nuttige antwoorden allemaal!

iemand een fl1800 D kopen?
Topic: probleem met Geni fl 1800: geen single flash (4-1-2012 16:21:00)
eeehmm is de mk2 niet gewoon de geni met dmx dan?
Ik heb nu niet meer de mk2 (die we wel bij new-line hebben gekocht) bij de hand om te vergelijken, maar er is mij vandaag geen verschil opgevallen..

Op de achterkant van de strobo staat:
Godlen strobe DMX
fl-1800 D
lamp st 2000
power 2700w
nfb 16a
volgs 230 50Hz
Topic: probleem met Geni fl 1800: geen single flash (4-1-2012 16:16:00)
Vandaag testte ik een 2dehands gekochte geni fl 1800. HIj doet het prima behalve dat ik geen 'single flash' kan doen. dimmen en snelheid werkt prima, maar één maal flitsen ontaarde direct in een hele serie flitsen. Kent iemand dit probleem?

De dipswitches en tafel stonden goed, dit heb ik getest met de andere geni fl die ik kon gebruiken.
Topic: Geni fl1800 vs American dj strobe 1500 mk2 (2-1-2012 00:52:00)
Ik heb momenteel 2 maal de geni ter beschikking (www.new-line.nl/nl/stroboscopen/geni-fl-1800-d-mkii_7874.htm) , maar wil graag wat uitbreiden. De american dj strobe's zijn ongeveer de helft vasn de prijs. (/nl/stroboscopen/american-dj-strobe-sp-1500-dmx-mkii_36816.htm)
Hoe doen deze twee het naast elkaar? Heeft er al iemand ervaring met de American dj mk 2?
Topic: Laser huren (5-3-2010 14:41:00)
@ victor: Ik zie dat je alleen maar met bediening verhuurt?
-Dat valt helaas wat teveel buiten het budget :)
Topic: Laser huren (4-3-2010 16:49:00)
Ik ben op zoek naar een goed adres om een laser te huren in rotterdam (of nabije omstreken).
Wat ik zoek is een laser die vrij breed 'straalt', aangezien het in een behoorlijk vierkante zaal is. Om dit probleem te ondervangen kunnen het er ook twee zijn. Gezien het budget van 150 euro zal het moeten gaan om een dmx laser.

Daarnaast is de basement (watt) vrij laag; ik heb geen idee of het daar eigenlijk wel kan. De zaal is een meter of 5 hoog.. Edit: Er passen zo'n 350 mensen in de zaal.
Topic: Ervaringen JB-Systems Smart Beam System (25-2-2010 11:25:00)
OKe dan :D Thanks voor de info.
Topic: Ervaringen JB-Systems Smart Beam System (24-2-2010 11:32:00)
Als je geen controller hebt en deze op een dj switch zet; werkt het dan ook? (en allemaal vanuit één master als je wel tussenliggende kabels hebt?)
Topic: laser van 30mW sterk genoeg? (21-1-2004 13:00:00)
Ik huur 2 spooky blue's bij Dré hier. voor feesten van zo'n maximaal 220 man. Ik zie het dan ook niet echt als act, maar wel als leuk effectje ofzo. Misschien ietsje meer.
Voor foto's kan je kijken op www.ultravioletclub.com (edit: ik zie dat er niet zoveel van de laser op staan, kijk voor meer naar: www.xlii.nl/pics/postwave/2003/Rotterdam/031024%20Ultra%20Violet/Party/index.html Let op, laserfoto's staan op pagina 4 hiervan, (tenzij je all cybers wil bekijken :)))
Zaterdag 21 februari overigens weer, dus als je wil kan je komen kijken :)