Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dj_dysaster
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 15 bijdrage(n) van Dj_dysaster (Pagina: 2 van 2)
Topic: DJ Decks en FS platen, iemand ervaring? (22-11-2004 19:39:00)
Idd, veel goede berichten. Heb daar op en forum ook gelezen (en ff nagevraagd) dat je met de FS platen (die dus het goedkoopste zijn) geen voorversterkers nodig hebt. Scheelt dus ook weer.
Topic: DJ Decks en FS platen, iemand ervaring? (21-11-2004 19:52:00)Dat DJ Decks kun je online kopen (geen verzendkosten dus). En voor die platen rijd ik wel een keer lang bij Dre als ik toch naar leeuwarden moet (is een klein stukje verder).
Topic: DJ Decks en FS platen, iemand ervaring? (21-11-2004 19:39:00)Ten eerste zitten er TE veel tierelantijnen (effecten enz.) in. En ten tweede vind ik de interface absoluut niks (heb ook met diverse skins zitten prutsen). Ik heb btw versie 1. nogwat (nog geen twee dus zal de demo eens een keer downloaden). Met die TCV die zijn idd maar 15 euro, ik dacht ook lekker cheap maar wat blijkt daar komt nog eens een slordige 15 euro bijop voor verzenden. Voor 2 vinyls ben je in totaal +50 euro kwijt.
Topic: DJ Decks en FS platen, iemand ervaring? (21-11-2004 18:58:00)Ik wil gewoon van dat VDJ af en eens wat anders proberen. Verder heb ik nog niks van time coded vinyls ofzo in huis. Daarom vraag ik ook naar ervaringen met DJ Decks. Of de reactietijd niet te hoog is enz.
Topic: DJ Decks en FS platen, iemand ervaring? (21-11-2004 17:18:00)Hoi,
Na mijn topic over die webcam (wat resulteerde in een hoop gepruts en niet het gewenste resultaat), ben ik op zoek gegaan naar een alternatief. Hiervoor vond ik dj decks (www.djdecks.be/finalscratch/) en de plugin voor FS platen.
Heeft iemand ervaring met deze combinatie. Ik vind het namelijk zonde op 2 voorverterkers en 2 platen + het programma voor niks aan te schaffen.
Dus post je ervaringen/problemen
Na mijn topic over die webcam (wat resulteerde in een hoop gepruts en niet het gewenste resultaat), ben ik op zoek gegaan naar een alternatief. Hiervoor vond ik dj decks (www.djdecks.be/finalscratch/) en de plugin voor FS platen.
Heeft iemand ervaring met deze combinatie. Ik vind het namelijk zonde op 2 voorverterkers en 2 platen + het programma voor niks aan te schaffen.
Dus post je ervaringen/problemen