Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dj_dysaster

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 15 bijdrage(n) van Dj_dysaster (Pagina: 1 van 2)

Topic: DJ Decks en FS platen, iemand ervaring? (10-12-2004 16:39:00)
OK ben nog iets tegen gekomen. Op de site staat dat 1 ghz genoeg moet zijn, maar dat is het dus niet. Op mijn duron 1000@1250 is de pitch uberinstabiel. Als ik hem dan op mijn A64 3200+ aansluit draait het als een zonnetje (max 0.5 % pitch verschil). Bijde bakken hebben 512 mb aan ram dus dat is het ook niet.
Ik ga nog eens even verder testen :P
Topic: DJ Decks en FS platen, iemand ervaring? (7-12-2004 19:18:00)
De Latency is het probleem nog niet maar mezelf kennende wil ik het steeds directer en perfecter hebben. Het enige probleem
wat ik ben tegen gekomen verder is dat als je je draaitafel niet goed ground dat de pitch dan ERG raar gaat doen :D. Voor de rest ben ik nog geen rare dingen tegen gekomen maar ik ga vanavond eens een lekker stukje draaien en dan zal ik vast wel wat tegenkomt.
Topic: DJ Decks en FS platen, iemand ervaring? (7-12-2004 17:17:00)
Reviewtje:

Ik zal even grof vertellen hoe ik alles aangesloten en geinstalleerd heb: Mijn draaitafel (Q 30) zit aan een voorversterkertje (vaag merk) en die zit aan een ac 97 onboard soundcard.
De software had ik ingesteld als de guide op djdecks.be en het programma gestart.

Toen begon de ellende: een verselijk pitch probleem (van +500 naar -500). Toen bleek dat de aarde van mijn TT niet goed aangesloten zat. Deze goed aan de voorversterker geknupt een het werkt nu goed. Nu is het een kwestie van fijn afstellen en
een ASIO soundcard kopen.

Al met al vind ik dit het geld zeker waard!
Topic: DJ Decks en FS platen, iemand ervaring? (4-12-2004 17:23:00)
Ik zal ff een reviewtje maken als ik men voorversterktje heb :) .
Topic: DJ Decks en FS platen, iemand ervaring? (4-12-2004 13:41:00)
Zo, Ik heb de plaat net binnen gekregen en ben nu de boel aan het instellen en aansluiten :D. Ik ben benieuwd.

Edit: W00t W00t, dit werkt echt goed. Ik moet alleen nog even een voorversterkertje erbij kopen want nu is hij soms het signaal kwijt en krijg ik een low signal melding, maar voor de rest werkt dit super.
Topic: DJ Decks en FS platen, iemand ervaring? (27-11-2004 16:29:00)
Ik heb ze vandaag niet ontvangen. Zal wel dinsdag worden.
Topic: DJ Decks en FS platen, iemand ervaring? (25-11-2004 12:59:00)
Ik kon niet meer wachten dus heb toch maar gauw een time coded vinyl bij dre gekocht.
Met een beetje mazzel horen jullie zondag wat resultaten.
Topic: DJ Decks en FS platen, iemand ervaring? (24-11-2004 08:57:00)
Ik heb zelf al een leuk pctje bij mijn dj booth staan (en dat is in de kelder dus ik moest wel een extra pc :P).
Het is een athlon xp 1700+@1800mhz met 512 mb sdr (zit op zo`n mobo die bijde ondersteunt). En ik denk dat ik ergens nog eeen soundblaster live weg vis. Die kan met een of andere driver op asio draaien.
Topic: mixprogramma's die werken met tijdcode-platen (23-11-2004 08:17:00)
Ik ben hier ook mee bezig (zoals je misschien gelezen had). De programma`s die hier mee werken zijn:

Final Scratch
Virtual dj
dj decks
mixvibes
en miss pinky (niet echt interresant)

Als je alles in een wilt moet je of voor Final Scratch (duur) gaan of voor Mixvibes (kun je het beste die maya usb bij nemen). Daarnaast heb je dan nog DJ Decks (wat ik ga gebruiken) dat is goedkoop maar even meer werk om te installeren en je moet hier losse platen bij kopen (FS vdj of miss pinky).

Verder is 256 mb ram wat aan de krappe kant voor deze programma`s dus ik zou voor je laptop gaan.
Topic: DJ Decks en FS platen, iemand ervaring? (22-11-2004 19:56:00)
Zoals ik het begrepen heb wel. 22 euro per plaat +24 euro voor de software.