Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Djlaakie

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 25 bijdrage(n) van Djlaakie (Pagina: 2 van 3)

Topic: Vakbeurs Theatertechniek - Ahoy Rotterdam (16-1-2006 22:01:00)

JeroenVDV schreef:

djlaakie schreef:

CyberDance schreef:

Ik ga morgen (dinsdag dus) wellicht ff rondje doen daar.
Ik ga waarschijnlijk morgen er weer heen. Heb nog wat dingen gehoord van mensen die ik moet zien. Heb alle stands gehad maar eigelijk nergens opgelet. Dus tja, dan nog maar een keer er heen om het te bekijken. Zit alleen te twijfelen of het die 10 euro wel weer waard is van het OV.
Het is een echte theatertechniek-vakbeurs. Da's niet lullig bedoeld, maar disco-jongens lopen er niet rond, het is echt theatertechnisch-gericht of tenminste professionele-productie-gericht. Kan dus HEEL goed zijn dat er voor een groot deel van de New-Liners echt geen interessante producten en bedrijven staan.

Je hebt alle stands gehad, maar eigenlijk nergens op gelet. Wat heb je dan gedaan vandaag? shocked 8O wink ;)
Tuurlijk wel opgelet, maar niet echt specifiek naar producten gekeken.
Topic: Vakbeurs Theatertechniek - Ahoy Rotterdam (16-1-2006 21:31:00)

CyberDance schreef:

Ik ga morgen (dinsdag dus) wellicht ff rondje doen daar.
Ik ga waarschijnlijk morgen er weer heen. Heb nog wat dingen gehoord van mensen die ik moet zien. Heb alle stands gehad maar eigelijk nergens opgelet. Dus tja, dan nog maar een keer er heen om het te bekijken. Zit alleen te twijfelen of het die 10 euro wel weer waard is van het OV.
Topic: Vakbeurs Theatertechniek - Ahoy Rotterdam (16-1-2006 18:50:00)

DJ Bastisito schreef:

Quote van Fairlight:
Op de LDI beurs in november in Amerika stond een prototype dat nog niet af was, maar in Rotterdam staat het eerste werkende model.
Ik las dat er alleen een prototype staat in Rotterdam. Ik weet NIET of dit waar is, maar las het ergens anders.
Topic: CD-R's, Buma, Muziekrechten etc. (29-11-2005 21:47:00)

Sylvia schreef:

Lees.
Bij mij doet hij het niet Sylvia.
Topic: Op 23 oktober DJ snuffelmarkt (15-8-2005 19:48:00)
Ik denk dat ik ook een bezoekje ga brengen.
Topic: Intakegesprek en Portfolio voor opleiding (7-7-2005 00:39:00)
Welke school ga je dan?
Topic: Welke cd koffer? (15-5-2005 11:28:00)

Sylvia schreef:

Als je nou meteen in je eerste post dat (toch wel zeer beperkte) budget had genoemd, dan hadden wij ons hier een hoop moeie kunnen besparen.
Nu heb ik wel advies gelijk voor over een tijdje. Ook andere hebben gelijk advied, dus het is niet onnodig geweest in mijn ogen.
Topic: Welke cd koffer? (14-5-2005 18:04:00)

fredje schreef:

djlaakie schreef:

DJ.T schreef:

Als je het goedkoop wilt: ga naar de bouwmarkt.
Daar hebben ze een stapel van die koffertjes met inlay voor gereedschap.
Deze zijn perfect om je cd's in te vervoeren.
Ik wil goed, sterk, professioneel spul.

Ik wil GEEN troep
dan is bij deze dus bewezen dat er weer veel aandacht en posts zijn besteed voor de Katse K.T angry
Nee, maar als ik 4 koffers zou moeten kopen van 100 euro dan redt me budget het niet.

Dus dan maar een goedkope oplossing
Topic: Welke cd koffer? (13-5-2005 21:08:00)
Ik zal dan maar even reageren, ik heb sinds 1,5 week 4 koffers van de k**kshop ze bevallen me tot nu toe wel. Ze zijn niet duur, dus als ze me niet bevallen na een aantal maandje rot ik ze er gewoon uit.

Allemaal in iedergeval bedankt voor jullie reacties.

Wat mij betreft kan er een slotje op.

Groetjes,

DJ Laakie
Topic: Welke cd koffer? (1-5-2005 17:17:00)

djmouse schreef:

www.new-line.nl/v/12685

dj mouse
Daar zat ik al naar te kijken ja,

Ik denk dat ik die ga kopen.

Alvast bedankt.

Maar als iemand nog een andere weet, laat je horen.

groetjes,

DJ Laakie