Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Djlaakie

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 25 bijdrage(n) van Djlaakie (Pagina: 1 van 3)

Topic: Opleidingen , licht en geluid. (10-1-2007 19:53:00)
Goede avond allemaal,

Ik vroeg me af of er eigelijk ook een opleiding Audiovisueel mederwerker(in die richting) is op BBL. Ik wil namelijk werken en leren te gelijk. Als iemand een school weet die dat heeft, laat mij het dan aub weten.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Remon
Topic: Geweldige Kelken (29-5-2006 23:45:00)

JeroenVDV schreef:

In dat wereldje? Amper een paar speakertjes zonder versterker wink ;)
Idd, kijk hier meer eens wat 1 speaker kost.

Klik
Topic: Website Hosting+domeinnaam (22-5-2006 16:08:00)
Ik zit bij Mihosnet

Nooit probelemen mee gehad. Snelle service's . Stel je een vraag per e-mail binnen 2 uur antwoord(althans zo is het bij mij). Eigelijk nooit down. Heb het nooit waar genomen en nog eens lekker snel ook.

Ik betaal 59,50 per jaar voor 100 MB incl. domeinnaam

Misschien niet de goedkoopste maar wel goed.

Groetjes,

DJ Laakie
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (15-5-2006 13:05:00)

viero schreef:

calipso schreef:

uhhhh ben ik scheel of staat de belettering op de aanhanger niet helemaal recht shocked 8O
heb net dezelfde indruk
Volgens mij staat de belettering wel recht, maar staat de aanhanger iets schuin.
Topic: Wat kosten jullie nou? (9-2-2006 15:28:00)

JeroenVDV schreef:

Iemand met meer dan 25 jaar ervaring geeft je toch net even wat meer zekerheid DAT het een mooi feestje gaat worden, dan iemand met anderhalf jaar ervaring. Daar hebben klanten ook graag geld voor over.
Hier ben ik het dus niet mee eens. Als iemand 25 jaar ervaring heeft ga je er vanuit dat hij er wat moois van kan maken. Maar iemand die 1,5 jaar ervaring heeft kan er net zo goed iets moois van maken. Dus ik ben het niet helemaal mee eens.

Groetjes,

DJ Laakie
Topic: Wat kosten jullie nou? (7-2-2006 18:51:00)
Daar heb je gelijk in.
Topic: Wat kosten jullie nou? (7-2-2006 12:27:00)
Ik vind het eigelijk veel te laag, maarja wat heb ik er over te zeggen.

Ik wil alleen maar zeggen, dat ik voor een weekend ( 2 dagen ) al minimaal 900 euro vraag. Maar dat is eigelijk ook laag, maar dat komt omdat het een "vaste" klant dan betreft.
Topic: Vakbeurs Theatertechniek - Ahoy Rotterdam (19-1-2006 12:35:00)

Tom schreef:

zal binnen de comissie wel bekent zijn, maar ik keur en doe afregelingen.
Waarmee en waarop maakt me niet zoveel uit.
Als het maar werkt.
en dat is wel eens anders..... sad :(
Afregelen doen wij zelf ook. Maar worden zulke dingen als ze geinstalleerd zijn en afgeregeld zijn ook nog eens gekeurd joh? Wist ik niet.
Topic: Vakbeurs Theatertechniek - Ahoy Rotterdam (19-1-2006 12:10:00)

Tom schreef:

djlaakie schreef:

Tom? Jij doet ringleiding systemen keuren?
Dus ook in kerken bijvoorbeeld?
yep: en in de drive-in verhuren we het ook wel eens mee:
ringleiding
Aha, intressant. Misschien ken je dan wel het bedrijf waar ik werk. *udio*ontrol
Topic: Vakbeurs Theatertechniek - Ahoy Rotterdam (19-1-2006 12:02:00)

Tom schreef:

Trouwens vanuit mijn "andere functie" (als lid landelijke technische commisie ringleiding keurder) kom ik regelmatig in theaters om het geluid te keuren.
::Heel even Offtopic::

Tom? Jij doet ringleiding systemen keuren?
Dus ook in kerken bijvoorbeeld?

Ik werk af en toe met ringleiding's(Me collega's vaker). Op me werk maken we namelijk eigen ringleiding versterkers.

Groetjes,

DJ Laakie