Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Vin-E
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 29 bijdrage(n) van Vin-E (Pagina: 2 van 3)
Topic: welke stijl meest populair? (13-2-2004 21:57:00)
na ruim een half jaar zowat iedere dag over deze website gesurfd te hebben vond ik het maar eens tijd om me aan te melden :),
Ik volg de elektronische muziek scene hier in Nederland nauwlettend. Mijn voorkeur ligt ook bij deze muziek soort. Als je over pagina's surft zoals www.partyflock.nl dan zie je dat er voor 2004 erg veel hardcore party's geboekt staan voor de nabije en wat verdere toekomst. Ik denk dat hardcore dit jaar pas echt een enorme opleving gaat krijgen. 2004 lijkt tot nu toe nog het jaar van de hardcore te worden.
Ook techno heeft al die jaren een trouwe, vaste aanhang gehad. Deze is eigenlijk altijd kleiner geweest dan van andere populairdere stromingen zoals trance. Toch denk ik dat techno ook wel eens een enorme opleving kan gaan krijgen.
Ach, we zien het uiteindelijk automatisch ;)En volgens mij heb je dat goed voorspelt.
Ik verwacht voor komend jaar ook een comeback van de hardcore en inderdaad een enorme opleving voor de techno. Je hoort namelijk al veel mensen zeggen dat ze meer naar techno-events zullen gaan dan naar hardstyle-events. Luna is al aardig bezig met het combineren van techno en hardstyle. Zegt genoeg over beide stijlen, toch?
Overigens verwacht ik dat de Hardstyle dit jaar tegen gaat vallen. Ik merk dat nu al bij mezelf. Ik heb de afgelopen tijd nauwelijks nog hardstyle platen gekocht. Vrijwel alleen maar trance. Veel producers gaan overigens proberen de hardstyle in een nieuwe jasje te steken. Wat kunnen we dan verwachten: New-NRG, een nieuwe sound die geintroduceerd gaat worden door Q-dance. Ik heb al stukjes gehoord, het klinkt aardig maar zal op den duur net als Hardstyle, een beetje eentonig worden.
Tot zover wat ik verwacht in 2004...Topic: DJ-nickname (15-1-2004 00:17:00)
Tenzij je kunt wachten...Nou, of ik het kan moet nog blijken, maar het zal wel moeten. Tenzij er een keer iemand 2 PT-2400's te koop aanbiedt. Tegen een aannemelijke prijs. Dus geen 800 euro voor 2.
Flokken schreef:
Hallo iedereen,na ruim een half jaar zowat iedere dag over deze website gesurfd te hebben vond ik het maar eens tijd om me aan te melden :),
Ik volg de elektronische muziek scene hier in Nederland nauwlettend. Mijn voorkeur ligt ook bij deze muziek soort. Als je over pagina's surft zoals www.partyflock.nl dan zie je dat er voor 2004 erg veel hardcore party's geboekt staan voor de nabije en wat verdere toekomst. Ik denk dat hardcore dit jaar pas echt een enorme opleving gaat krijgen. 2004 lijkt tot nu toe nog het jaar van de hardcore te worden.
Ook techno heeft al die jaren een trouwe, vaste aanhang gehad. Deze is eigenlijk altijd kleiner geweest dan van andere populairdere stromingen zoals trance. Toch denk ik dat techno ook wel eens een enorme opleving kan gaan krijgen.
Ach, we zien het uiteindelijk automatisch ;)
Ik verwacht voor komend jaar ook een comeback van de hardcore en inderdaad een enorme opleving voor de techno. Je hoort namelijk al veel mensen zeggen dat ze meer naar techno-events zullen gaan dan naar hardstyle-events. Luna is al aardig bezig met het combineren van techno en hardstyle. Zegt genoeg over beide stijlen, toch?
Overigens verwacht ik dat de Hardstyle dit jaar tegen gaat vallen. Ik merk dat nu al bij mezelf. Ik heb de afgelopen tijd nauwelijks nog hardstyle platen gekocht. Vrijwel alleen maar trance. Veel producers gaan overigens proberen de hardstyle in een nieuwe jasje te steken. Wat kunnen we dan verwachten: New-NRG, een nieuwe sound die geintroduceerd gaat worden door Q-dance. Ik heb al stukjes gehoord, het klinkt aardig maar zal op den duur net als Hardstyle, een beetje eentonig worden.
Tot zover wat ik verwacht in 2004...
Nog 1 post en dan ga ik slapen.
Ik ben nu bezig met me eigen .nl website en moest nu eens en voor altijd een DJ naam hebben die nog niet bestaat.
Op werk noemt iemand me Vinnie Venuchi, ofzoiets.
Maar Venuchi betekent in het italiaans iets met "hoer". Maar ja beetje editten en eerste 3 letters voor me naam ervoor zetten maakt Vinucci.
Klinkt italiaans, en ik draai hardstyle, waaronder ook van Italiaanse producers. Dus past de naam goed vindt ik.
Maar goed, time to sleep!
Truste!
Topic: Beste Platen zaak (14-1-2004 22:11:00)Ik ben nu bezig met me eigen .nl website en moest nu eens en voor altijd een DJ naam hebben die nog niet bestaat.
Op werk noemt iemand me Vinnie Venuchi, ofzoiets.
Maar Venuchi betekent in het italiaans iets met "hoer". Maar ja beetje editten en eerste 3 letters voor me naam ervoor zetten maakt Vinucci.
Klinkt italiaans, en ik draai hardstyle, waaronder ook van Italiaanse producers. Dus past de naam goed vindt ik.
Maar goed, time to sleep!
Truste!
Ik koop me platen of online (recess) of hier in Deventer (Walk-In). Ik kom er toch geregeld plaatjes kopen. Plaatjes bestellen is geen probleem. Hij helpt altijd mee zoeken en pikt de betere nummers er voor je uit. Na een tijdje begint ie je beetje kennen wat je mooi vindt enzo. Erg handig! Hij heeft toch al regelmatig een plaatje voor me eruit gevist, waar ik overheen keek. En nog mooie plaatjes ook!
En hij helpt me om ergens aan de bak te komen als DJ.....Echt goede kerel en zeker ook een zeer goede platen/cd zaak.
Dus voor mensjes in en rondom Deventer...echt ff checken!
Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (26-9-2003 22:14:00)En hij helpt me om ergens aan de bak te komen als DJ.....Echt goede kerel en zeker ook een zeer goede platen/cd zaak.
Dus voor mensjes in en rondom Deventer...echt ff checken!
Traffic is echt een topnummer! Ik heb 'm op plaat en iedereen die hem hoort gaat regelrecht uit z'n dak!
De remix van Tiesto van het nummer Barbers Adagio for Strings (william Orbit) is nog vele malen vetter. Hopelijk word ie gereleased.
Topic: Apres ski nummertje gemaakt: MileZ & HanSie V - Leo (31-7-2003 17:41:00)De remix van Tiesto van het nummer Barbers Adagio for Strings (william Orbit) is nog vele malen vetter. Hopelijk word ie gereleased.
Ik vind ze beide supergeinig. Keep Going!
Edit: Die hardstyle versie staat nu op cd-tje. Die is toch wel ietsie beter!
Topic: Welk nummer is dit? (31-7-2003 15:49:00)Edit: Die hardstyle versie staat nu op cd-tje. Die is toch wel ietsie beter!
Ik was in Salou en meteen de eerste avond Tiesto daaro. Hij draaide een nummer met: Take the red turn, take the blue turn, take the red turn, take the blue turn enz. dan begint ie ineens met een lekkere bass.
Iemand die weet welk nummer ik bedoel?
Topic: Welk nummer is dit? (6-5-2003 15:07:00)Iemand die weet welk nummer ik bedoel?
Het nummer dat ik is een oude van Irene Cara - What a Feeling, maar ik hoorde laatst een goede trance-remix ervan. Van wie is die remix? Ik heb al gezocht, en hij is NIET van DJ BoBo.
Iemand die het weet?
Groeten Vin-E
Topic: DJ-nickname (31-3-2003 19:34:00)Iemand die het weet?
Groeten Vin-E
Ik gebruik vaak DJ Vin-E. Omdat ik Vincent heet en mijn naam als sinds groep 1 word afgekort naar Vinnie. Als je dus Vin-E snel uitspreekt klinkt het als Vinnie.
Volgens mij bestaat deze naam al wel 300x.
En afgelopen weekend kreeg ik een drankje genaamd: Plaagstoot.
En toen attendeerde een kameraad van mij erop dat dat wel een zeer toffe naam was voor mij.
DJ Plaagstoot of DJ Vin-E...........DJ Vin-E!
Topic: waar koop ik platen (25-3-2003 20:48:00)Volgens mij bestaat deze naam al wel 300x.
En afgelopen weekend kreeg ik een drankje genaamd: Plaagstoot.
En toen attendeerde een kameraad van mij erop dat dat wel een zeer toffe naam was voor mij.
DJ Plaagstoot of DJ Vin-E...........DJ Vin-E!
Ik ga volgende week een dag naar Amsterdam, om daar beetje platenzaken af te zoeken naar een paar goede hardstyle platen. Iemand die een goede zaak weet?
Ook adressen van andere platenzaken zijn welkom.
Groet'n
Topic: Reacties op het "welke draaitafel voor welk budget" topic. (24-3-2003 20:55:00)Ook adressen van andere platenzaken zijn welkom.
Groet'n
Snake schreef:
Wat je natuurlijk wel kunt doen is op één of andere rommelmarkt een oude platenspeler kopen (of misschien hebben je ouders / grootouders er wel één staan). Sluit die dan aan op je stereo / radio.Tenzij je kunt wachten...