Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Vin-E
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 29 bijdrage(n) van Vin-E (Pagina: 1 van 3)
Topic: NIEUWE PRODUCTIE : : DJ Jows - Timmy! (24-3-2005 22:41:00)
dankje :)1 Maart is ie gepland om gereleased te worden. Maar goed, hij zou 1 november van het vorige jaar ook gereleased worden.
Of ie nu wel uitkomt is nog afwachten. Tiesto heeft de remix in eerst instantie voor zichzelf gemaakt. Hij is nu dus lekker exclusief, en van mij mag ie dat ook blijven. Maar mocht ie daadwerkelijk gereleased worden op 1 maart, koop ik 'm wel. Een van de beste tranceklappers ooit, vind ik.
Gr VincentTopic: welke stijl meest populair? (14-2-2004 19:02:00)
Luister 'm nu ook ff. Maar merk weer eens te meer dat het Hardstyle gebeuren voor mij eigenlijk wel over is. Alleen de liedjes uit de periode dat het voor mij nog nieuw was luister ik nog wel 's. Voor de rest is het vrijwel alleen maar Trance op het moment.
Maar even over het nummer:
Toen Timmy net hier op het forum stond, vond ik de bassline een hoog Jan Wayne - Because the night gehalte hebben. En nu ik de melodie hoor vanaf 3:35, i.c.m. die bassline, heb ik dat gevoel nog steeds. Het komt me allemaal iets te bekend voor, net alsof je Because the night ernaast hebt gebruikt en alleen beetje de melodie hebt veranderd. Die andere melodietjes aan het begin en bij 4:54 ben ik ook niet echt kapot van. Wel vind ik het knap dat je al zo ver bent dat je je eigen producties kan maken. Maar ja, uiteindelijk gaat het erom dat jou plaatje een grote hit wordt, en dat zie ik met deze niet echt gebeuren. Maar goed, dat is mijn mening, ik lees dat anderen het wel een goed nummer vinden, dus wie weet wordt het wel een grote hit en ben je in een klap beroemd.
Gr Vincent
Topic: Beatmixen (22-10-2004 20:01:00)Maar even over het nummer:
Toen Timmy net hier op het forum stond, vond ik de bassline een hoog Jan Wayne - Because the night gehalte hebben. En nu ik de melodie hoor vanaf 3:35, i.c.m. die bassline, heb ik dat gevoel nog steeds. Het komt me allemaal iets te bekend voor, net alsof je Because the night ernaast hebt gebruikt en alleen beetje de melodie hebt veranderd. Die andere melodietjes aan het begin en bij 4:54 ben ik ook niet echt kapot van. Wel vind ik het knap dat je al zo ver bent dat je je eigen producties kan maken. Maar ja, uiteindelijk gaat het erom dat jou plaatje een grote hit wordt, en dat zie ik met deze niet echt gebeuren. Maar goed, dat is mijn mening, ik lees dat anderen het wel een goed nummer vinden, dus wie weet wordt het wel een grote hit en ben je in een klap beroemd.
Gr Vincent
Mja ok, maar als je top 40 doet oid dan ga je niet halverwege de zin op stop drukken. Als ik start/stop zou mixen en het genre was top 40 dan zou ik het zo doen zoals ik omschreef in mijn vorige post. Voor trance/hardstyle is een ander moment ook goed geschikt.
En over of het leuker en mooier is, ieder heeft daar zo zijn mening over. Ik vind het mooier en leuker, want je hebt echt het idee dat je wat doet met je nummers. En dat idee heb je niet bij start/stop mixen.
Topic: Beatmixen (22-10-2004 19:53:00)En over of het leuker en mooier is, ieder heeft daar zo zijn mening over. Ik vind het mooier en leuker, want je hebt echt het idee dat je wat doet met je nummers. En dat idee heb je niet bij start/stop mixen.
Als plaatje 1 is afgelopen druk je bij plaatje 2 op play. Vereist heel veel oefening, kunt beter leren beatmixen, dat is ook nog eens veel leuker en mooier.
Topic: Toekomst voor de cd-dj? (11-10-2004 22:37:00)
Zo heb ik het ook gehad ja. Ik ben 4jr geleden begonnen met platen, toen alles verkocht. Toen na 2jr weer begonnen met CD, beviel toch minder (slecht verkrijgbaar zijn van mijn muziek) dus ben ik weer overgestapt naar vinyl. En nu doe ik beiden, omdat de muziek nu ook meer dan toen op CD te krijgen is. Ik had nog een aantal platen op mijn lijstje staan, die streep ik nu door omdat er binnenkort een CD uitkomt met daarop die nummers, ongemixt.
Die CD, van Scantraxx, komt binnenkort de 2e CD van uit met daarop Hardstyle nummers, ongemixt dus prima te gebruiken. Hopelijk volgen de andere labels ook met zulke CD's. Het scheelt een hoop in de centen, zodat er meer geld overblijft voor het aanschaffen van nieuwer, mooier en beter CD-DJ apparatuur. Maar voor nu ben ik wel tevreden, ik hoef niet zozeer beter apparatuur aangezien ik me hier prima mee red en ik geen drive-in heb, dus hoef ik niet speciaal hufterproof apparatuur te hebben. En in discotheken hebben ze zelf wel apparatuur, ik probeer overigens genoeg om ergens binnen te komen, maar voorlopig zonder resultaat. Misschien wat aggressiefer zijn?
Topic: Toekomst voor de cd-dj? (7-10-2004 21:40:00)Die CD, van Scantraxx, komt binnenkort de 2e CD van uit met daarop Hardstyle nummers, ongemixt dus prima te gebruiken. Hopelijk volgen de andere labels ook met zulke CD's. Het scheelt een hoop in de centen, zodat er meer geld overblijft voor het aanschaffen van nieuwer, mooier en beter CD-DJ apparatuur. Maar voor nu ben ik wel tevreden, ik hoef niet zozeer beter apparatuur aangezien ik me hier prima mee red en ik geen drive-in heb, dus hoef ik niet speciaal hufterproof apparatuur te hebben. En in discotheken hebben ze zelf wel apparatuur, ik probeer overigens genoeg om ergens binnen te komen, maar voorlopig zonder resultaat. Misschien wat aggressiefer zijn?
Hier een topic over legale downloadsites voor muziek:
www.new-line.nl/forum/read/?t=10526
En waarom de muziek bijna niet op CD te krijgen is, komt mijn inziens doordat men vroeger begonnen is met LP's en dat het nu ook nog altijd erg populair is. En wat betreft het op cd verkrijgbaar zijn van deze muziek, ben ik er heilig van overtuigd dat het vanzelf wel een keer gebeuren gaat. Misschien zijn de producers er alleen nog niet voldoende van overtuigd dat daar veel geld te verdienen valt.
En ik zie de toekomst van de CD-DJ niet somber in, ik draai zelf met beide. En tot nu toe koop ik de platen en maak er ff een mooi vinylripje van en brand ze vervolgens op een cd-tje. En dan heb ik ze ook.
Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (6-10-2004 23:29:00)www.new-line.nl/forum/read/?t=10526
En waarom de muziek bijna niet op CD te krijgen is, komt mijn inziens doordat men vroeger begonnen is met LP's en dat het nu ook nog altijd erg populair is. En wat betreft het op cd verkrijgbaar zijn van deze muziek, ben ik er heilig van overtuigd dat het vanzelf wel een keer gebeuren gaat. Misschien zijn de producers er alleen nog niet voldoende van overtuigd dat daar veel geld te verdienen valt.
En ik zie de toekomst van de CD-DJ niet somber in, ik draai zelf met beide. En tot nu toe koop ik de platen en maak er ff een mooi vinylripje van en brand ze vervolgens op een cd-tje. En dan heb ik ze ook.
Afterburn - Fratty Boy, het eerst nummer van Magik 6. Dat vind ik pas een dondersgoede plaat. Kippenvel waar een kip jaloers op is
Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (27-3-2004 23:11:00)
Ik luister hem at this very moment na hem aantal malen gehoord te hebben radio 538. Ik vind het een lekker nummer, lekker Tiesto-achtig.
Echt een lekkere opbouw in het midden met ineens die bass erin. Ja, dat wordt weer een lekkertje voor in de discotheeks.
Topic: hardstyle & trance (23-2-2004 14:56:00)Echt een lekkere opbouw in het midden met ineens die bass erin. Ja, dat wordt weer een lekkertje voor in de discotheeks.
We gaan het volgende week zien...
Topic: hardstyle & trance (19-2-2004 10:54:00)Wessul schreef:
Ik wou even vragen of jullie weten wat de datum is waarop Tiesto - Adagio for Strings uitkomt.dankje :)
Of ie nu wel uitkomt is nog afwachten. Tiesto heeft de remix in eerst instantie voor zichzelf gemaakt. Hij is nu dus lekker exclusief, en van mij mag ie dat ook blijven. Maar mocht ie daadwerkelijk gereleased worden op 1 maart, koop ik 'm wel. Een van de beste tranceklappers ooit, vind ik.
Gr Vincent
Van mij mag de hardcore best weer terug komen. Alleen niet zoals vroeger, dat half nederland met een kale kop en in een trainingspak rondliep. Dat hoeft voor mij niet nog eens. Maar die mensen hebben er wel voor gezorgt dat hardcore weer terug is/komt, door fanatiek feesten te blijven bezoeken en nog altijd cd's/platen te kopen.