Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Edgar
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 12 bijdrage(n) van Edgar (Pagina: 2 van 2)
Topic: Het bouwen van een case (15-9-2004 15:11:00)
En waar staat de afkorting HPL voor? (of is dat onnodige info
) En nou dacht ik dat New Line een flightcase boer was, en ik heb er nog zo een gevonden, maar nergens zie ik "HPL" in de shop staan/liggen... ??
Topic: Het bouwen van een case (15-9-2004 14:47:00)
) En nou dacht ik dat New Line een flightcase boer was, en ik heb er nog zo een gevonden, maar nergens zie ik "HPL" in de shop staan/liggen... ??Ehm... Ik ben bezig met een case voor mijn gitaar effecten... Mooi kofferformaat in elkaar gelijmd en alle sluit en hoekprofielen zijn ook al aanwezig :) Maar hij is nu nog van hout natuurlijk (daar zal ook vrij weinig verandering in komen) maar ik wil hem wel graag beplakken ofzo, zodat hij mooi zwart wordt (en misschien nog iets steviger)
Ik lees hier af en toe al iets over formica of iets dergelijks, maar wat raden jullie aan? En waar kan ik dat kopen? Bij de gamma kon ik niet iets vinden (alleen maar voor glas)
Ik lees hier af en toe al iets over formica of iets dergelijks, maar wat raden jullie aan? En waar kan ik dat kopen? Bij de gamma kon ik niet iets vinden (alleen maar voor glas)