Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Edgar

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 12 bijdrage(n) van Edgar (Pagina: 1 van 2)

Topic: Het bouwen van een case (6-11-2004 16:51:00)
Beetje dit idee...

www.gewoonarjan.herejezus.nl/flightcase.jpg

Is dat niet een speciaal lettertype ofzo?
Topic: Het bouwen van een case (4-11-2004 13:20:00)
Mmm, Mijn case is nu bijna af maar nu wil ik er nog de naam van mijn bandje op zetten (zodat het net echt lijkt :)) Weet iemand waar ik dat lettertype kan vinden wat altijd gebruikt wordt?
Topic: Het bouwen van een case (9-10-2004 11:23:00)
Maar 7mm sluitprofiel is wel ok? Of hou ik dan zegmaar "over"...?
Topic: Het bouwen van een case (6-10-2004 21:17:00)
Mmmm... Ik ben dus bezig met mijn eerste case bestemd voor mijn gitaar effecten... Nou zijn die dingen best zwaar en ik wilde hem als koffer kunnen gebruiken dus nog wel enigzins hanteerbaar... Om kort te gaan ik heb een mooi kist gemaakt van berken 6.5 mm... maar ik hoor iedereen over 9mm... is 6.5 echt te dun? En zijn daar wel goede sluitprofielen voor te vinden? en zoja Hoe breed moeten die dan zijn? ook 6.5mm of iets mee?
Topic: Het bouwen van een case (16-9-2004 11:48:00)
Ok dan... Dat is weer vlak bij diezelfde praxis! (dat wordt weer fietsen! :)) En verkoopt die gast in amersfoort ook losse spulen? (zoals een sluitprofielletje...)
Topic: Het bouwen van een case (16-9-2004 10:58:00)
Ehm... Als ik hier toch ben... Sylvia? Weet jij een (zoals ze het hier noemen) "flightcase boer" in Utrecht? (of in de buurt)
Topic: Het bouwen van een case (15-9-2004 21:06:00)
Ej jasper... Strak hoor... Waar heb je dat hout gehaald?? En wat mag dat kosten?

Enneh, Sylvia, 33 euro voor een rolletje is wel prijzig... :S als ik voor dat geld ook nieuw hout kan kopen wat wel al een hpl laagje heeft dan kan ik dat maar beter doen lijkt me...
Topic: Het bouwen van een case (15-9-2004 15:42:00)
Thanks...!
Topic: Het bouwen van een case (15-9-2004 15:28:00)
Ok dan.. Dat klinkt als een best aardige optie sylvia... Heb je dat bij de gewone praxis in utrecht gehaald??(noord/zuid) Of bij de praxis mega in nieuwegein...
Topic: Het bouwen van een case (15-9-2004 15:12:00)
Yup Yup, ik heb alleen nog maar het koffertje gemaakt van hout, voor de rest nog niks erop geplakt... Hoe heet dat spul precies waar je keukenkastjes mee beplakt? En zijn dat rollen van een meter breed? Anders krijg ik zo'n overlappings naadje... :S