Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Ruud
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 58 bijdrage(n) van Ruud (Pagina: 2 van 6)
Topic: MasterBlaster Grand Tour (6-11-2007 21:24:00)
Maar je zou jezelf kunnen afvragen in hoeverre er hard genoeg aan getrokken wordt om dat hele netwerk op te rollen. Volgens mij is het internationaal. En als je het nou over het illegaal verspreiden van muziek hebt, dan zijn deze jongens toch wel op hele grote schaal bezig....en lang bezig, kheb hier laatst een collectie LP's van iemand gehad waar toch wel een stel LP's tussen zaten met als titel "HITEXPLOSION" en daar dan weer een hoop POP muziek (voor die tijd) op.
Ik zou eigenlijk wel willen weten of ze het kunnen aantonen ahv berekeningen dat de artiesten er onder lijden dat er gekopieerd word of dat dit juist ligt aan de hoge cd prijzen van tegenswoordigs, en hoe ze er dus tegenover staan de cd prijzen naar een acceptabeler niveau te brengen.
kortom is het niet verstandiger om inplaats van andersom juist de cd prijzen te doen dalen zodat er voor iedereen iig de kans is om dit medium aan te schaffen.
ik vraag me nu trouwens af of dit een vraag is voor BREIN maargoed.
en anders, hoe zit het met het aanpakken van de gebruikers van P2P programma's?Topic: ervaringen D&R Disteq (16-1-2005 22:47:00)
Ik vroeg me af of er hierzo mensen zijn met kennis en vooral ervaring met de Grand Tour set van MasterBlaster, momenteel valt dat onder Sound Projects meen ik.
Het is een actieve set uit de jaren 1991, hieonder een link van de SoundProjects site
https://www.soundprojects.com/i/1437?PHPSESSID=eff876cd28c7fc64d9731c9fdc24a5af
Topic: Denon DN-HC4500 en DN-HS5500 (12-9-2007 17:01:00)Het is een actieve set uit de jaren 1991, hieonder een link van de SoundProjects site
https://www.soundprojects.com/i/1437?PHPSESSID=eff876cd28c7fc64d9731c9fdc24a5af
hm ben benieuwd, demootje zou wel leuk zijn :)
vraag me af in hoeverre een goede samenwerking is met PCDJ red VRM,
als het een beetje werkt is dit een hele stap vooruit voor PCDJ
Topic: encore dj studio? of iets in die vorm.... (7-5-2007 09:57:00)vraag me af in hoeverre een goede samenwerking is met PCDJ red VRM,
als het een beetje werkt is dit een hele stap vooruit voor PCDJ
er is een duidelijk verschil tussen de systemen als bpm & Pcdj en encore en xenox.
namelijk de tweede zijn vooral gebaseerd op automatische (achtergrond)muziek voorziening...
maar, die systemen zijn volgens mij niet los te koop, ik bedoel dan enkel de software...
nu is het zo dat we wel eens een evenementje hebben waarbij zo'n systeem erg gewenst is.
je kunt pcdj wel op auto of shuffle play zetten maar zodra je het verkeerde knopje indrukt gaat ie een lijst afspelen die niet gewenst is of, indien cue of play wordt ingedrukt, schiet ie van de autoplay af....
wie heeft hier een mooie oplossing voor? of is er een encore/xenox like programma op de markt??
Topic: Carnavals muziek 2006?! (25-2-2006 16:13:00)namelijk de tweede zijn vooral gebaseerd op automatische (achtergrond)muziek voorziening...
maar, die systemen zijn volgens mij niet los te koop, ik bedoel dan enkel de software...
nu is het zo dat we wel eens een evenementje hebben waarbij zo'n systeem erg gewenst is.
je kunt pcdj wel op auto of shuffle play zetten maar zodra je het verkeerde knopje indrukt gaat ie een lijst afspelen die niet gewenst is of, indien cue of play wordt ingedrukt, schiet ie van de autoplay af....
wie heeft hier een mooie oplossing voor? of is er een encore/xenox like programma op de markt??
inmiddels hebben we de eerste avond carnaval gehad... en wat zijn bij jullie de klappertjes geworden?
hiero was het nieuwe niet echt wat erg aansloeg maar een paar nummertjes deden het niet slecht:
Lief klein konijntje - Henkie
Broodje frikandel - Gebr ko
de nieuwe sjonnies hitmix (dj maurice)
Moord in Herpen is ook prima :D
dat was het een beetje
Topic: Dj's die een instrument bespelen (30-1-2006 17:34:00)hiero was het nieuwe niet echt wat erg aansloeg maar een paar nummertjes deden het niet slecht:
Lief klein konijntje - Henkie
Broodje frikandel - Gebr ko
de nieuwe sjonnies hitmix (dj maurice)
Moord in Herpen is ook prima :D
dat was het een beetje
En hiero al weer een jaar of 12 saxofoon
zowel sopraan,alt, tenor en nu vooral bariton sax
Topic: [interview] directeur Stichting BREIN (19-11-2005 14:16:00)zowel sopraan,alt, tenor en nu vooral bariton sax
Sylvia schreef:
Volgens mij zit niet Brein, maar de politie al achter de producenten van die cd's aan. Ze worden aangepakt, maar duiken steeds weer op. Degenen die die cd's elke maand kopen, zullen vast wel eens merken dat er ineens een maandje geen cd's zijn, en zes weken laten weer wel, met nét een ander voorkantje bijvoorbeeld. Dan is er dus weer ergens een fabriek of onderdeel van het netwerk opgerold wat ze ergens anders opnieuw moeten opzetten.Maar je zou jezelf kunnen afvragen in hoeverre er hard genoeg aan getrokken wordt om dat hele netwerk op te rollen. Volgens mij is het internationaal. En als je het nou over het illegaal verspreiden van muziek hebt, dan zijn deze jongens toch wel op hele grote schaal bezig.
Ik zou eigenlijk wel willen weten of ze het kunnen aantonen ahv berekeningen dat de artiesten er onder lijden dat er gekopieerd word of dat dit juist ligt aan de hoge cd prijzen van tegenswoordigs, en hoe ze er dus tegenover staan de cd prijzen naar een acceptabeler niveau te brengen.
kortom is het niet verstandiger om inplaats van andersom juist de cd prijzen te doen dalen zodat er voor iedereen iig de kans is om dit medium aan te schaffen.
ik vraag me nu trouwens af of dit een vraag is voor BREIN maargoed.
en anders, hoe zit het met het aanpakken van de gebruikers van P2P programma's?
hm, alles nu zo'n beetje losgesoldeerd, morgen ff smeermiddel halen en de boel int sopje, smeren en terug solderen. wat een heerlijk werkje is het toch :D hier hou ik van.
Topic: ervaringen D&R Disteq (16-1-2005 22:09:00)afgelopen week ook een disteq tafeltje weten te bemachtigen. hij ziet er nog netjes uit alleen kraken er wat dingetjes, ik wil hem dus schoonmaken.
dit betekend dus eigenlijk de faders en potmetertjes lossolderen en eventjes in een sopje (dreft), daarna ff goed droog maken (perslucht) en wat kontakt 61 erop?
zijn er trouwens alternatieven voor kontakt 61?
ik heb hem trouwens voor een zacht prijsje kunnen kopen, maar mocht deze tafel netjes opgelapt zijn en niet meer kraken, wat zou zo een tafeltje dan nog ongeveer op kunnen brengen?
Topic: SUB-meeting (30-9-2004 15:02:00)dit betekend dus eigenlijk de faders en potmetertjes lossolderen en eventjes in een sopje (dreft), daarna ff goed droog maken (perslucht) en wat kontakt 61 erop?
zijn er trouwens alternatieven voor kontakt 61?
ik heb hem trouwens voor een zacht prijsje kunnen kopen, maar mocht deze tafel netjes opgelapt zijn en niet meer kraken, wat zou zo een tafeltje dan nog ongeveer op kunnen brengen?
hm interessant allemaal :)
hiero dus de b18 subs en kan evt denk ik ook nog wel een dj setje neerzetten, kennen we afspelen.
Topic: Laser gericht op spiegelbollen (20-9-2004 19:47:00)hiero dus de b18 subs en kan evt denk ik ook nog wel een dj setje neerzetten, kennen we afspelen.
toch maar weer even een fototje van q-base.
www.djcel.nl/Q%20Base/photos/photo_15.html
denk dat het iig niet geheel ongevaarlijk is maja, als je een hele avond met je oor tegen een stackje staat zal dat ook niet goed zijn he ;) hoewel je dat dan zelf in de hand hebt(deels)
www.djcel.nl/Q%20Base/photos/photo_15.html
denk dat het iig niet geheel ongevaarlijk is maja, als je een hele avond met je oor tegen een stackje staat zal dat ook niet goed zijn he ;) hoewel je dat dan zelf in de hand hebt(deels)