Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dawizze
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 15 bijdrage(n) van Dawizze (Pagina: 2 van 2)
Topic: jamo proamp 300? (30-12-2002 23:56:00)
seg yoghurt als jij toch alles maar weggooit, geef het dan maar aan mij!!
Topic: IMG stageline (30-12-2002 23:54:00)Ik heb mijn cd speler van stage line en ik ben van de kwaliteit zeer tevreden. Vroeger was dit merk niet zo populair maar nu begint het hier bij ons wel stilaan door te breken.Ik moet zeggen de kwaliteit met jb-systems is volgens mij vergelijkbaar hoewel de cd-spelers van jb een pak slechter zijn naar mijn mening;(heb ooit een cd400 gehad en dat is pas rommel,na een maand leesde hij al geen zelfgemaakte cd's meer en zo van die dingen.)nu heb ik een cd 260 dj en ik moet zeggen die is een pak beter en vertrekt ook nog eens dubbel zo snel. www.monacor.no/monacor/CD_Platespiller/cd_260_dj.htm
Topic: gamma boxen (25-12-2002 19:38:00)euh mensen vergis u niet, dat is de grootste rommel dat ik mij kan indenken en als je daar mee gaat draaien dan weetek het niet goed.Van bass is bij zoiets geen sprake en als je zo dom bent er zo 8 te kopen ben je idd beter af met dap.
Topic: [mixer] JB Systems vs. Gemini (25-12-2002 15:44:00)Qua functies is het een heel goed mengpaneel die premium, alleen spijtig dat je bij het voorbeluisteren de toonregeling niet kan horen. maar toch,ik had vantevoren zo'n mx05,dat was nog grotere rommel mijn masterknop kraakte al na enkele maanden en amper een maand later gaf ie er de brui aan. ergens korsluiting bij de leds :rep kosten:in de buurt van 50 eur.Ben ik daarna zo stom geweest terug een jb te kopen(uit noodzaak wegens geldgebrek en ik moest toonregeling hebben)mijn volgende zal ene dateq of een rodec zijn wees daar maar zeker van.
Topic: [mixer] JB Systems vs. Gemini (24-12-2002 18:27:00)ik heb thuis een jb premium en ik ben daar niet echt tevreden over.Ik ben er altijd voorzichtig mee geweest en toch kraken mijn faders nu al, en mijn balance knop is ook niet meer te gebruiken. Ik zal misschien pech hebben gehad.