Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Gamefreak977

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 19 bijdrage(n) van Gamefreak977 (Pagina: 2 van 2)

Topic: micro voor lokaal rappend talent. (11-8-2004 19:34:00)
Oké bedankt voor de info.
Topic: micro voor lokaal rappend talent. (11-8-2004 19:26:00)
Maar ik denk dat ik gewoon combo ga nemen die ik vernoemde bij startpost.
Wil juist nog weten of ik toch juist zit wat dat kabeltje betreft ??
Topic: micro voor lokaal rappend talent. (11-8-2004 19:21:00)

B-Real schreef:

ik was menig hiphopfora aan het afgaan en zag ergens die naam staan,twas waarschijnlijk ontspoord of wasteland wink ;)

als je niet veel geld hebt kan ik je toch de evolution serieus van sennheiser aanraden,daar heb ik al eens meegewerkt als reservemic en het viel nog aardig mee,je kan ook doorsparen tot die shure,condenser whatever,maar dan moet ge wel n tijdje wachten natuurlijk wink ;)
Laten we beginnen met iets goedkoper en als hij beter word kan hij wat betere shit kopen.
Ik ben misschien dan wel geintreseert in zijne oude dan af te kopen ;)
Topic: micro voor lokaal rappend talent. (11-8-2004 19:18:00)
Oké ik heb misschien wat overdreven over u.
Maar ge moet nu ook overdrijven over B real hé.
Ik bedoel top producer :S
Hij werkt niet bij sony music ofzo hoor :p
No offense é B-real ik vind gewoon dat hij niet moet overdrijven ;)
Topic: micro voor lokaal rappend talent. (11-8-2004 19:07:00)
Via via van hem gehoord ofzo ?
Want ik probeer hem wat te leiden, beetje zijn manager maar ik doe da gewoon omdat me maat is.
Wel laten we het houden op ik probeer hem te helpen bekent worden maar ken er niet zoveel van :p
Topic: micro voor lokaal rappend talent. (11-8-2004 18:53:00)
Hij heeft al in verschillende finales gezeten voor zover ik weet ;)
Hoe ken je hem BTW ?
Topic: micro voor lokaal rappend talent. (11-8-2004 18:28:00)
leraimy maar hij is nog niet zo bekend.
Hij is genial maar hij heeft nog nooit iets deftig kunnen opnemen.
Hij zoekt ook nog producer voor beats voor hem te maken dus als er daar voor intresse is :p
Topic: micro voor lokaal rappend talent. (11-8-2004 16:06:00)
Hallo,

Mijn vriend is het lokaal rappend talent hier.
En hij heeft onlangs ook nieuwe PC bij mij gekocht en nu wil hij wat dingen gaan opnemen.
Het mag niet te veel kosten maar ik raadde hem toch aan om een goed micje te kopen van eerste keer.
Ik dacht aan de Sennheiser E 835.
Het is dus wel zo dat hij op zijn PC wil opnemen.
Dus moet hij dan zo'n male XLR --> jack kabels hebben zeker ?
Dit paste hem nog qua budget.
Nu kom ik ff vragen of jullie nog tips of aanrades of gelijk wat van raad hebben voor mij.
Topic: nieuw dingetje van hercules (foto's + lange lap text) (5-8-2004 15:47:00)
Ik heb gehoord dat de knopjes nogal snel zouden naar de knoppen gaan (inside joke).
Iemand hier slechte of juist goede ervaringen hiermee ?
Omdat ik voor ik wat duur matriaal ga kopen met dit dingetje wat wil oefenen.