Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Gamefreak977

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 19 bijdrage(n) van Gamefreak977 (Pagina: 1 van 2)

Topic: 4 ohm en 8 ohm skytronic (29-10-2004 16:53:00)
Dan spaar ik nog maar wat verder.
Ik wist dat het niet van het beste was maar dit is me toch ietjes te veel.
Topic: 4 ohm en 8 ohm skytronic (26-10-2004 20:44:00)
Ik koop deze versterker wel 2e hands voor 55 euro ;)
Dan lijkt hij mij toch de moeite waard.
Topic: 4 ohm en 8 ohm skytronic (26-10-2004 20:33:00)
Ik wil eigenlijk een snel vraagje stellen.
Ik ben van plan een skytec PA2100 te kopen.
www.skytronic.com/nl/prod/search.php?s=170.991
Nu vind ik nergens specificaties op die site en antwoorden op mails is ook nog een onbekend fenomeen blijkbaar.
Ik heb van de verkoper wel enkele specificaties gekregen.
Daar staat wel 8 ohm.
Nu vroeg ik me gewoon af of ik daar ook 4 ohm boxen zou kunnen op aansluiten.
Topic: micro voor lokaal rappend talent. (14-8-2004 12:46:00)

kvm schreef:

Leraimy schreef:

Wat ge zegt is zeker waar en heb ik dikke last van als ik spit dan spit ik echt aggresief ( en onbesuist) en gaat me mic alle kanten uit eigenlik razz :p haha nuja verschil is niet ect zo erg maar als opeens u mic 4 centimeter verder zit komt dat vies onprofessioneel( en wack) over....
Ik heb ooit es achter mic met statief gespit en dat was echt dé shit he, ik bedoel kom ge fijn me u 2 handen de beatvolgende handgebaren doen en niet teveel zorgen maken over u mic die op de plaats moet blijven...
En (bijna) alle studio's gebruiken toch statief?
Sjesus, moet ik dit nog kunnen volgen?
Na een paar keer overlezen snap ik het.(? happy :) ?)

Om agressief spitten tegen te gaan heb je een compressor limiter nodig. Die houd je spitten in bedwang.En anders zou je eens aan je zangtechniek kunnen werken.

Mijn mening, in de studio gebruikt men voor alle zang "genres" (dus ook rap en hardrock) altijd een condensator / buizen microfoon op standaard met daarvoor geplaatst een plop filter.

Bij live gebruik ziet men rappers met b.v. een SM of beta 58.

Ik heb enigsinds het idee dat we hier 2 dingen door elkaar halen een rapper live en een rapper in de studio.
Een rapper in de studio achter een vette neumann krijgen we zeer waarschijnlijk nooit live te zien omdat dat niet "stoer" staat.

Martin.
AMEN !
Topic: micro voor lokaal rappend talent. (14-8-2004 00:05:00)
ha ha dat komt idd zeer onpro over.
Maar ik dacht wel dat ik niets gezegt had over een shure mic :S
Topic: micro voor lokaal rappend talent. (13-8-2004 23:28:00)
Dat van die mic aansluiten was ik niet b-real :S
Topic: micro voor lokaal rappend talent. (13-8-2004 09:23:00)
Daarom dat ik ook zeg dat rappen niet te vergelijken is met gelijk welke andere muziek genre.
Topic: micro voor lokaal rappend talent. (13-8-2004 01:27:00)
ha ha, ik heb hier een waar gevecht gestart :p
ivm met rappers en niet stilstaan moek gaak tom toch maar gelijk geven.
Rappers zingen niet hé
Rappen kan je niet vergelijken met welk andere muziek genre dan ook.
Topic: micro voor lokaal rappend talent. (12-8-2004 15:34:00)
Nah, moete dat niet ophangen ofzo ?
Want hij heeft maar juist plaats op zijn kamer hé.
Topic: micro voor lokaal rappend talent. (12-8-2004 15:30:00)
Het is voor thuis recording :p
Aan live concerten denken we verlopig nog niet.

EDIT:
Bedankt voor de info ;)