Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Bihca
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 28 bijdrage(n) van Bihca (Pagina: 2 van 3)
Topic: Mening over lichtplan (15-12-2004 22:28:00)Vind ik ook.. daar ging het hele onderwerp over.Topic: Mening over lichtplan (14-12-2004 20:35:00)Klopt helemaal!!Topic: Mening over lichtplan (13-12-2004 12:20:00)
Ik werk zelf in Poppodium de piek, een keer zo klein als bij jullie. Voor dezelfde organisatie van die feesten hangen wij alleen al voor de zaal 24 parren weg, 4 scans, 3 strobo's en 2 destroyers.
kijk hier maar eens
Klik hieren vergeet de 2 blinders er nog bij te zettenTopic: Mening over lichtplan (13-12-2004 12:11:00)
Welke sturing weet ik nog niet, moet ik het nog over gaan hebben.Topic: Mening over lichtplan (12-12-2004 22:26:00)
ff een kick, want we blijven maar hangen op de schijnbaar gevaarlijke situatie van de foto's.
Ik ga een nieuw plan maken met de materialen die we hebben, als er nog iemand advies, suggesties, etc. heeft, zijn altijd welkom!!
Begin volgende week verwacht ik een nieuw plan te kunnen plaatsen
Topic: Mening over lichtplan (14-12-2004 21:59:00)Ik ga een nieuw plan maken met de materialen die we hebben, als er nog iemand advies, suggesties, etc. heeft, zijn altijd welkom!!
Begin volgende week verwacht ik een nieuw plan te kunnen plaatsen
dj fleur schreef:
terug naar het lichtplan!Geen id wie meneer Bakker is..
Tis best dat je de ophanging loopt af te zeiken, maar ik weet hoe het vast zat, ik weet ook dat het goed zat, anders was het niet door gegaan!!!
Weinig creatieveteit is goed commentaar, wat had je anders gedaan dan?
Topic: Mening over lichtplan (13-12-2004 21:45:00)Tis best dat je de ophanging loopt af te zeiken, maar ik weet hoe het vast zat, ik weet ook dat het goed zat, anders was het niet door gegaan!!!
Weinig creatieveteit is goed commentaar, wat had je anders gedaan dan?
ik wil daar best ff op reageren, het hing zeker veilig, het was allemaal dubbel gezekerd, dat het netter kan ben ik met je eens.
Topic: Mening over lichtplan (13-12-2004 13:20:00)Jocha schreef:
Ah.. weer een leuk klusje voor fix zo te zien of niet?? Al die robe mh`s komen meestal van hun af rondom zeeland.Bihca schreef:
Wat de parren bij het podium betreft, ik wil er 2 acl sets in hebben, is dus meer voor het effect. Boven de zaal, tja, nogmaals ik heb er weinig ervaring in deze grootte van zalen, maar het leek mij genoeg, omdat je toch niet alles tegelijk gebruikt en het blijft wel een zaal van 30 bij 14 meter, Das best een lap om uit te lichten.Ik werk zelf in Poppodium de piek, een keer zo klein als bij jullie. Voor dezelfde organisatie van die feesten hangen wij alleen al voor de zaal 24 parren weg, 4 scans, 3 strobo's en 2 destroyers.
kijk hier maar eens
Klik hier
Wat de parren bij het podium betreft, ik wil er 2 acl sets in hebben, is dus meer voor het effect. Boven de zaal, tja, nogmaals ik heb er weinig ervaring in deze grootte van zalen, maar het leek mij genoeg, omdat je toch niet alles tegelijk gebruikt en het blijft wel een zaal van 30 bij 14 meter, Das best een lap om uit te lichten.
Ik werk zelf in Poppodium de piek, een keer zo klein als bij jullie. Voor dezelfde organisatie van die feesten hangen wij alleen al voor de zaal 24 parren weg, 4 scans, 3 strobo's en 2 destroyers.
kijk hier maar eens
Klik hier
Topic: Mening over lichtplan (13-12-2004 11:56:00)Ik werk zelf in Poppodium de piek, een keer zo klein als bij jullie. Voor dezelfde organisatie van die feesten hangen wij alleen al voor de zaal 24 parren weg, 4 scans, 3 strobo's en 2 destroyers.
kijk hier maar eens
Klik hier
Aan Sjapper,
vraagje, welk poppodium?
Ik ben namelijk wel benieuwd naar formaten van de zaal en het podium.
Dit is een vrij grote en hoge zaal, hoogte is 10 meter boven de zaal en 7 meter boven het podium. Ik ben voor alle meningen in, dit is het grootste feest waar ik een lichtplan voor moet maken tot nu toe, heb er dus niet zoveel ervaring mee
Meestal zijn het feesten tot 300 man.
Topic: Mening over lichtplan (12-12-2004 23:10:00)vraagje, welk poppodium?
Ik ben namelijk wel benieuwd naar formaten van de zaal en het podium.
Dit is een vrij grote en hoge zaal, hoogte is 10 meter boven de zaal en 7 meter boven het podium. Ik ben voor alle meningen in, dit is het grootste feest waar ik een lichtplan voor moet maken tot nu toe, heb er dus niet zoveel ervaring mee
Meestal zijn het feesten tot 300 man.
Zoals ik het interpreteer (correct me als ik het fout heb) lees ik het zo dat je dus eigenlijk nog niets eens de afmetingen weet van de zaal. Ik denk dus dat je er nog niet eens geweest bent en dus ook nog niets hebt kunnen zien op het gebied van rigging mogelijkheden. Is het dan niet een beetje vroeg om een lichtplan te maken?
Nogmaals, ik kan het mis hebben
Joost, ik ken de zaal wel degelijk, heb er een aantal keren het licht gedaan, alleen het licht wat voor dit feest gebruikt gaat worden, wordt allemaal ingehuurd. Het podium is 10 x 10 meter, de zaal zal iets van 14 meter breed zijn, ik kan alleen de lengte niet echt zo inschatten. ( poging, 30 meter.... ) Kwa riggingpunten, die zijn er genoeg, alles kan gevlogen worden.Nogmaals, ik kan het mis hebben
Welke sturing weet ik nog niet, moet ik het nog over gaan hebben.
Hey allemaal,
ik wil graag jullie mening over een lichtplan wat ik heb gemaakt voor een houseparty in het arsenaal theater in vlissingen.
Ik heb de tekeningen gemaakt in paint, heb geen ander progje..
De tekeningen en info waarvan ik denk dat ze relevant zijn staan online onder deze link
Klik hier
ik wil graag jullie mening over een lichtplan wat ik heb gemaakt voor een houseparty in het arsenaal theater in vlissingen.
Ik heb de tekeningen gemaakt in paint, heb geen ander progje..
De tekeningen en info waarvan ik denk dat ze relevant zijn staan online onder deze link
Klik hier