Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Lowepro
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 13 bijdrage(n) van Lowepro (Pagina: 2 van 2)
Topic: Problemen met Syrincs set (19-7-2004 14:54:00)
Dre,
Ik heb u een mailtje gestuurd enne ik zou hem zelf ff willen langsbrengen als dat geen probleem is?
Ik heb het setje trouwens net in de woonkamer gezet en ik krijg nog steeds hetzelfde geluid uit de bovenste koker. Maar goed ik wacht af op uw Reply..Alvast bedankt voor uw moeite!!
Topic: Problemen met Syrincs set (19-7-2004 13:59:00)Ik heb u een mailtje gestuurd enne ik zou hem zelf ff willen langsbrengen als dat geen probleem is?
Ik heb het setje trouwens net in de woonkamer gezet en ik krijg nog steeds hetzelfde geluid uit de bovenste koker. Maar goed ik wacht af op uw Reply..Alvast bedankt voor uw moeite!!
het staat niet op windows aangesloten.
Het staat gewoon op me mixer aangesloten snappie...bassknopje op me mixer staat ook in het midden...volume knop op de sub ook in het midden en het knopje daaronder heb ik bij line gezet...
het geluid komt egt alleen uit de eerste koker...en als je het goed hoort lijkt het net als een speaker die gescheurd is...maar volgens mij zit er geen speaker in of wel...:S:S:S
Topic: Problemen met Syrincs set (19-7-2004 13:49:00)Het staat gewoon op me mixer aangesloten snappie...bassknopje op me mixer staat ook in het midden...volume knop op de sub ook in het midden en het knopje daaronder heb ik bij line gezet...
het geluid komt egt alleen uit de eerste koker...en als je het goed hoort lijkt het net als een speaker die gescheurd is...maar volgens mij zit er geen speaker in of wel...:S:S:S
Ik heb afgelopen week een syrincs set besteld hierzo bij newline. Ik heb hem binnengekregen (alles was netjes verpakt)
Ik heb gisteren pas alles kunnen testen omdat ik een paar daagjes weg was
En als ik me volume opengooi (niet in het rood natuurlijk) en je hoort de bass wat meer uit de subwoofer hoor ik uit de eerste koker zo een geluid als dit: BBRRR BBRRR bij elke kick die hij geeft?? hoort dat zo of is er wat mis??
Ik heb dre al me vraag verstuurd...maar nog geen antwoord gekregen(hij zal het druk hebben, dus ik wacht af). Maar kan iemand me misschien vertellen waar ik misschien aan moet denken of dat ik iets anders moet proberen??
Ik laat de volume knop in het midden staan en dat knopje daaronder voor de bass zet ik bij dat streepje waar 'Line'
Als ik het geluid normaal heb aanstaan hoor je het niet echt...als ik bijvoorbeeld trance ofzo opzet dan hoor je het wel...als die ook nog hard staat??
Wat kan het probleem zijn?
Alvast bedankt
Ik heb gisteren pas alles kunnen testen omdat ik een paar daagjes weg was
En als ik me volume opengooi (niet in het rood natuurlijk) en je hoort de bass wat meer uit de subwoofer hoor ik uit de eerste koker zo een geluid als dit: BBRRR BBRRR bij elke kick die hij geeft?? hoort dat zo of is er wat mis??
Ik heb dre al me vraag verstuurd...maar nog geen antwoord gekregen(hij zal het druk hebben, dus ik wacht af). Maar kan iemand me misschien vertellen waar ik misschien aan moet denken of dat ik iets anders moet proberen??
Ik laat de volume knop in het midden staan en dat knopje daaronder voor de bass zet ik bij dat streepje waar 'Line'
Als ik het geluid normaal heb aanstaan hoor je het niet echt...als ik bijvoorbeeld trance ofzo opzet dan hoor je het wel...als die ook nog hard staat??
Wat kan het probleem zijn?
Alvast bedankt