Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Lowepro
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 13 bijdrage(n) van Lowepro (Pagina: 1 van 2)
Topic: Problemen met Syrincs set (20-9-2004 20:34:00)
Daar ben ik dan...
Sorry voor de late reactie!! Had het druk met school en dat soort shit.
In ieder geval...
Ik was de gene die mijn bestelde sub naar Dre terug heb gebracht omdat hij teveel bijgeluiden ging maken.
Nu heb ik dus laatst mijn 2e 'verbeterde' sub binnen gekregen.
Ik ben er tevreden over t.o.v de eerste sub die ik toegestuurd kreeg. De Sub maakt een stuk minder bijgeluiden dan de 1e sub.
Toch had ik wel ietsjes meer verwacht van het subje...ik heb allerlei soorten muziek erop uitgeprobeerd: Trance, Bubbling, R&B, Merengue en noem het maar op! En hij is voor een dikke 90% door mijn test heen gekomen...
De bijgeluiden hoor je overigens niet echt storend vind ik vergeleken met de eerste sub. Je moet je oren bij de sub houden om het te kunnen horen. Als het TE hard staat dan hoor je dat direct zonder je kop voor dat ding te houden maar dat is logisch lijkt mij.
In ieder geval voor de mensen die van plan waren om het te bestellen en het nog niet gedaan hebben...Ik zou eerst een afspraak met Andre maken om het setje in zijn geheel te mogen testen en dan de beslissing maken.
In ieder geval staat die nu op mijn kamer... E I N D E L I J K!!
En wat Sylvia ook al aangaf...Ik heb zelf inderdaad ook nog nooit meegemaakt dat ik zo goed ben geholpen door een verkoper(Andre). En ik bedank Andre nogmaals bij deze!
To Andre: Zou ik het adres van Syrincs mogen hebben om de gemaakte kosten van Rotterdam naar Friesland vergoed te kunnen krijgen??
Als er mensen nog vragen hebben kan je die altijd stellen...
Topic: Problemen met Syrincs set (12-9-2004 23:41:00)Sorry voor de late reactie!! Had het druk met school en dat soort shit.
In ieder geval...
Ik was de gene die mijn bestelde sub naar Dre terug heb gebracht omdat hij teveel bijgeluiden ging maken.
Nu heb ik dus laatst mijn 2e 'verbeterde' sub binnen gekregen.
Ik ben er tevreden over t.o.v de eerste sub die ik toegestuurd kreeg. De Sub maakt een stuk minder bijgeluiden dan de 1e sub.
Toch had ik wel ietsjes meer verwacht van het subje...ik heb allerlei soorten muziek erop uitgeprobeerd: Trance, Bubbling, R&B, Merengue en noem het maar op! En hij is voor een dikke 90% door mijn test heen gekomen...
De bijgeluiden hoor je overigens niet echt storend vind ik vergeleken met de eerste sub. Je moet je oren bij de sub houden om het te kunnen horen. Als het TE hard staat dan hoor je dat direct zonder je kop voor dat ding te houden maar dat is logisch lijkt mij.
In ieder geval voor de mensen die van plan waren om het te bestellen en het nog niet gedaan hebben...Ik zou eerst een afspraak met Andre maken om het setje in zijn geheel te mogen testen en dan de beslissing maken.
In ieder geval staat die nu op mijn kamer... E I N D E L I J K!!
En wat Sylvia ook al aangaf...Ik heb zelf inderdaad ook nog nooit meegemaakt dat ik zo goed ben geholpen door een verkoper(Andre). En ik bedank Andre nogmaals bij deze!
To Andre: Zou ik het adres van Syrincs mogen hebben om de gemaakte kosten van Rotterdam naar Friesland vergoed te kunnen krijgen??
Als er mensen nog vragen hebben kan je die altijd stellen...
Mijn Dank is Groot!!
God zal u zegenen met 7 Zonen...
Topic: Problemen met Syrincs set (12-9-2004 23:29:00)God zal u zegenen met 7 Zonen...
Hallo Andre,
Heeft de importeur al de sub kunnen testen? Zo ja..Is de sub goed door de test heen gekomen?? of niet?
Hoe lang denkt u dat het nog gaat duren voordat ik hem weer in me kamertje heb...
Alvast bedankt!!
Groetjes
Topic: Het Ecler Nuo5-topic (8-9-2004 16:50:00)Heeft de importeur al de sub kunnen testen? Zo ja..Is de sub goed door de test heen gekomen?? of niet?
Hoe lang denkt u dat het nog gaat duren voordat ik hem weer in me kamertje heb...
Alvast bedankt!!
Groetjes
Wat ik dus bedoelde is: Zijn de Nuo5 en Mac40v kwalitatief gelijk aan elkaar??
Mijn excuses voor de onduidelijkheid
Topic: Het Ecler Nuo5-topic (7-9-2004 23:37:00)Mijn excuses voor de onduidelijkheid
Welke van de 2 is beter...
Mac40v of de Nuo 5??
Zou iemand mij dat kunnen vertellen??
Alvast bedankt!!
Topic: Het Denon DN-S1000-topic (1-9-2004 23:54:00)Mac40v of de Nuo 5??
Zou iemand mij dat kunnen vertellen??
Alvast bedankt!!
Ik vind dat Victor gelijk heeft.
Om de belangrijkste functies te kunnen gebruiken bij de Denon spelers...Hoef je dus echt niet eerst de gebruiksaanwijzing te lezen.
Wil je wat dieper gaan...bijvoorbeeld korte sample stukjes opnemen dan kan ik je wel aanraden om de gebruiksaanwijzing te lezen.
Maar wat ik wil zeggen is dus dat eigenlijk de standaard functies er zo staan dat elke dj er mee overweg zou kunnen, of je nu nou wel of geen ervaring hebt met 1 van de spelers.
Topic: Problemen met Syrincs set (29-8-2004 21:48:00)Om de belangrijkste functies te kunnen gebruiken bij de Denon spelers...Hoef je dus echt niet eerst de gebruiksaanwijzing te lezen.
Wil je wat dieper gaan...bijvoorbeeld korte sample stukjes opnemen dan kan ik je wel aanraden om de gebruiksaanwijzing te lezen.
Maar wat ik wil zeggen is dus dat eigenlijk de standaard functies er zo staan dat elke dj er mee overweg zou kunnen, of je nu nou wel of geen ervaring hebt met 1 van de spelers.
MisterIce18,
Als je een beetje heb opgelet...gaat het hier alleen om de SUB...en dus niet om heel dat setje.
Tfoee
Topic: Problemen met Syrincs set (28-8-2004 01:49:00)Als je een beetje heb opgelet...gaat het hier alleen om de SUB...en dus niet om heel dat setje.
Tfoee
Dat wordt dus heel die Focking Shit terug sturen.
Jammer Jammer
Topic: Problemen met Syrincs set (17-8-2004 13:17:00)Jammer Jammer
Hai Andre,
Had je nog wat nieuws van de fabrikant mogen ontvangen???
zo ja?? Wat is nu precies de bedoeling?
Topic: Problemen met Syrincs set (20-7-2004 23:15:00)Had je nog wat nieuws van de fabrikant mogen ontvangen???
zo ja?? Wat is nu precies de bedoeling?
Andre,
Nog bedankt voor de moeite die je vandaag hebt gedaan.
Alleen wel doodzonde dat er zo een probleem zich nu afspeelt.
Maar we wachten af....
En Cor ook bedankt!!
Nog bedankt voor de moeite die je vandaag hebt gedaan.
Alleen wel doodzonde dat er zo een probleem zich nu afspeelt.
Maar we wachten af....
En Cor ook bedankt!!