Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van DvE
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 127 bijdrage(n) van DvE (Pagina: 2 van 13)
Topic: Versterker inbouwen in subkastje (8-5-2005 22:36:00)oke laat ik het anders uitleggen: ik heb 3 MJS showmakers... en een controller.. 1tje gebruik ik nooit ! dus nu ga ik mischien een MJS showmaker ruilen tegen de Subwoofer... SNappie
?Topic: Versterker inbouwen in subkastje (8-5-2005 22:30:00)
heb je liever een lichteffect of een actieve sub, of passieve sub met losse amp.
ik ken het hele effect niethet is een hele oude scanner maar ik heb er 3 gekocht voor die tijd noet zo heel veel en nu kan ik er 1 voor de passive sub krijgen
Topic: Versterker inbouwen in subkastje (8-5-2005 22:24:00)
lezen
ik had eerst de vraag van inbouwen.. Jah maar jullie zeiden dat je daar beter een 'gewone' amp achter kan zetten: oke
maar toen screef ik:
[edit] ik kan die subwoofer van boven.. mischien ruilen tegen een MJS showmaker (die het ook nog doet en met goede lamp) DOEN of NIET ?[/edit schreef:en dat was weer een andere vraag snappie
Topic: Versterker inbouwen in subkastje (8-5-2005 22:20:00)Nou vragen of dat een beetje leuke deal is
Topic: Versterker inbouwen in subkastje (8-5-2005 21:58:00)
.is duurder
[edit] ik kan die subwoofer van boven.. mischien ruilen tegen een MJS showmaker (die het ook nog doet en met goede lamp) DOEN of NIET ?[/edit schreef:[edit2] deze dus[/edit2]Topic: Versterker inbouwen in subkastje (8-5-2005 20:47:00)oww owwkeeTopic: Versterker inbouwen in subkastje (8-5-2005 19:26:00)
edit: argh ik wist het wel
Topic: Versterker inbouwen in subkastje (8-5-2005 19:11:00)in het boekje dat ik hier tovallig
heb liggen staat ook 150watt RMS
er staat hier op het plaatje dat het model:AM-5080 is (ofzoww)
That_Dj_Sjokkie schreef:
Dus je hebt er al 3? en je bent er tevreden mee? dan is een 4de altijd mooi. Ben sowiejzo niet zo'n fan van skytec.
?That_Dj_Sjokkie schreef:
Ik snapte het in eerste instantie ook al, wat betreft dat ruilen, dat is jouw keus.heb je liever een lichteffect of een actieve sub, of passieve sub met losse amp.
ik ken het hele effect niet
That_Dj_Sjokkie schreef:
Wil je een versterker in de sub bouwen een gewone amp ervoor kopen, iets ruilen?
ik had eerst de vraag van inbouwen.. Jah maar jullie zeiden dat je daar beter een 'gewone' amp achter kan zetten: okemaar toen screef ik:
[edit] ik kan die subwoofer van boven.. mischien ruilen tegen een MJS showmaker (die het ook nog doet en met goede lamp) DOEN of NIET ?[/edit schreef:en dat was weer een andere vraag snappie
That_Dj_Sjokkie schreef:
Wat wil je nou precies eigenlijk?
That_Dj_Sjokkie schreef:
Waarom wil je hem eigenlijk erin bouwen, en niet gewoon een losse amp erop zetten?.
[edit] ik kan die subwoofer van boven.. mischien ruilen tegen een MJS showmaker (die het ook nog doet en met goede lamp) DOEN of NIET ?[/edit schreef:[edit2] deze dus[/edit2]
speakerfreak schreef:
zeker wel, alleen niet voor een (zware) disco speakermaar geen aanrader dus he
Topic: Versterker inbouwen in subkastje (8-5-2005 19:21:00)
speakerfreak schreef:
hmm nu werd ik toch wel benieuwd:P ff ding van mij opgezocht, en ja ook de 5080 150 rms, maar toen ik hem erin bouwde wist/dacht ik toch echt dat het een stuk minder was, is zeker zoiezo aan 4 ohm?edit: argh ik wist het wel
Speakerfreak ik zie dat je gelijk hebt (als de link verwijderd moet worden omdat hij naar een ander forum gelinkt word graag zeggen dan doe'k dat effe)
Topic: Versterker inbouwen in subkastje (8-5-2005 19:07:00)speakerfreak schreef:
geloof niet dat dat klopt, die grafzaak heeft het type er niet bij gezet, maar dat ampje van 50 euro is iets van 60 watt, lijkt me sterk dat ze ineens de 150watt versie voor t zelfde geld hebben, gewoon weer een ``perongelukke expresse`` typfout ofzo
heb liggen staat ook 150watt RMSer staat hier op het plaatje dat het model:AM-5080 is (ofzoww)