Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van DvE

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 127 bijdrage(n) van DvE (Pagina: 2 van 13)

Topic: Versterker inbouwen in subkastje (8-5-2005 22:36:00)

That_Dj_Sjokkie schreef:

Dus je hebt er al 3? en je bent er tevreden mee? dan is een 4de altijd mooi. Ben sowiejzo niet zo'n fan van skytec.
oke laat ik het anders uitleggen: ik heb 3 MJS showmakers... en een controller.. 1tje gebruik ik nooit ! dus nu ga ik mischien een MJS showmaker ruilen tegen de Subwoofer... SNappie razz :p ?
Topic: Versterker inbouwen in subkastje (8-5-2005 22:30:00)

That_Dj_Sjokkie schreef:

Ik snapte het in eerste instantie ook al, wat betreft dat ruilen, dat is jouw keus.
heb je liever een lichteffect of een actieve sub, of passieve sub met losse amp.

ik ken het hele effect niet
het is een hele oude scanner maar ik heb er 3 gekocht voor die tijd noet zo heel veel en nu kan ik er 1 voor de passive sub krijgen wink ;)
Topic: Versterker inbouwen in subkastje (8-5-2005 22:24:00)

That_Dj_Sjokkie schreef:

Wil je een versterker in de sub bouwen een gewone amp ervoor kopen, iets ruilen? shut up :X
lezen shut up :X ik had eerst de vraag van inbouwen.. Jah maar jullie zeiden dat je daar beter een 'gewone' amp achter kan zetten: oke

maar toen screef ik:
[edit] ik kan die subwoofer van boven.. mischien ruilen tegen een MJS showmaker (die het ook nog doet en met goede lamp) DOEN of NIET ?[/edit schreef:

en dat was weer een andere vraag snappie laugh :D razz :p
Topic: Versterker inbouwen in subkastje (8-5-2005 22:20:00)

That_Dj_Sjokkie schreef:

Wat wil je nou precies eigenlijk?
Nou vragen of dat een beetje leuke deal is wink ;)
Topic: Versterker inbouwen in subkastje (8-5-2005 21:58:00)

That_Dj_Sjokkie schreef:

Waarom wil je hem eigenlijk erin bouwen, en niet gewoon een losse amp erop zetten?
.
is duurder ashamed :$ shut up :X

[edit] ik kan die subwoofer van boven.. mischien ruilen tegen een MJS showmaker (die het ook nog doet en met goede lamp) DOEN of NIET ?[/edit schreef:

[edit2] deze dus[/edit2]
Topic: Versterker inbouwen in subkastje (8-5-2005 20:47:00)

speakerfreak schreef:

zeker wel, alleen niet voor een (zware) disco speaker
oww owwkee
Topic: Versterker inbouwen in subkastje (8-5-2005 19:26:00)
maar geen aanrader dus he sad :(
Topic: Versterker inbouwen in subkastje (8-5-2005 19:21:00)

speakerfreak schreef:

hmm nu werd ik toch wel benieuwd:P ff ding van mij opgezocht, en ja ook de 5080 150 rms, maar toen ik hem erin bouwde wist/dacht ik toch echt dat het een stuk minder was, is zeker zoiezo aan 4 ohm?

edit: argh ik wist het wel laugh :D
laugh :D
Topic: Versterker inbouwen in subkastje (8-5-2005 19:11:00)
Speakerfreak ik zie dat je gelijk hebt (als de link verwijderd moet worden omdat hij naar een ander forum gelinkt word graag zeggen dan doe'k dat effe)
Topic: Versterker inbouwen in subkastje (8-5-2005 19:07:00)

speakerfreak schreef:

geloof niet dat dat klopt, die grafzaak heeft het type er niet bij gezet, maar dat ampje van 50 euro is iets van 60 watt, lijkt me sterk dat ze ineens de 150watt versie voor t zelfde geld hebben, gewoon weer een ``perongelukke expresse`` typfout ofzo
in het boekje dat ik hier tovallig ashamed :$ heb liggen staat ook 150watt RMS

er staat hier op het plaatje dat het model:AM-5080 is (ofzoww)